زنان بیشتر جذب مردانی میشوند که خودرویی لوکس می‌رانند؟

0

زنان بیشتر جذب مردانی میشوند که چه خودرویی می‌رانند؟

نقش خودرو در جذب اشخاص

اگرچه بعضی اشخاص تصور می‌کنند خودرویشان شخصیت و رازهای زندگی آن‌ها را فاش نمی‌کند اما اکثر مالکان نظر دیگری دارند.
به همین سبب است که بعضی اشخاص تمایل دارند تا خودروهای به اصطلاح زیبا بخرند. شاید این خودرو نسبت به گزینه‌های دیگر کاربردی نباشد و یا از نظر اقتصادی توجیه چندانی نداشته باشد اما همان زیباتر بودن بر سایر فاکتورها ارجحیت دارد.

اما به تازگی مطالعه‌ای توسط Roadloans صورت گرفته تا بفهمد که مردان و زنان درخصوص‌ خودرو چه احساسی دارند.
در ابتدا باید گفت شاید بزرگ‌ترین سؤال این است که کدام نوع خودرو شما را بیشتر به خود جذب می‌کند؟ این سؤال از مردان و زنان متعددی پرسیده شده و به نظر می‌رسد که مردان راندن پیکاپ تراک ها و خودروهای اسپورت را بیشتر از سایر خودروها دوست دارند. از طرف دیگر مردان به زنانی که خودروی اسپورت می‌رانند علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند (۳۹ درصد). پس از آن خودروهای سدان و شاسی‌بلند به ترتیب با فراوانی ۲۲ و ۲۰ درصد قرار دارند.

اما درخصوص‌ برندهای خاص به نظر می‌رسد که زنان بیشتر به دنبال مردانی می باشند که خودروی لوکسی را می‌رانند! راننده‌های زن ب‌ام‌و با ۱۶ درصد در رتبه‌ی اول این نظرسنجی قرار داشته و پس از مالکان مرسدس بنز با ۱۴ درصد و پورشه با ۱۰ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در کل مردان و زنان نه تنها به نوع و برند خودرو اهمیت می‌دهند بلکه رنگ خودرو و ویژگی‌های خاص مربوط به آن نیز از دیگر فاکتورهایی است که سبب پررنگ‌تر شدن نقش وسایل نقلیه در زندگی‌های روزمره می‌شود. در نتیجه به نظر می‌رسد ایده‌آل‌ترین حالت، زمانی است که یک زن با ب‌ام‌و کوپه یا کانورتیبل قرمز رنگ خود در برابر یک مرد سوار بر فورد F-150 مشکی رنگ قرار گیرد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.