حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل آبادان کیست؟

0

آبادانی ها البته او را به خوبی می شناسند: حسین عبدالباقی ، متولد ۱۳۶۰ ، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی و البته فردی متنفذ در استان خوزستان.

حسین عبدالباقی کیست اخبار آبادان آبادان خرمشهر اخبار حوادث آبادان مفسدان اقتصادی مافیای مسکن کیست مافیای اقتصاد افراد بانفوذ در ایران بیوگرافی افراد مشهور افراد ثروتمند همسر حسین عبدالباقی

به نقل از عصرایران، فرو ریختن برج ” متروپل ” در آبادان که فاجعه ای انسانی در این شهر را رقم زد، این سوال مهم را در اذهان پدید آورد: این برج مشکل دار را چه کسی ساخته است؟ به ویژه آن که متخصصان پیشتر درباره خطر ریزش این برج هشدارهایی داده بودند ولی برغم این، برج ساخته شد و این سوال تقویت می شود که چه کسی می تواند تا بدین حد تخلف کند و برجی لرزان بسازد و تحویل مردم دهد و فاجعه ای چنین بزرگ را رقم بزند؟!

آبادانی ها البته او را به خوبی می شناسند: حسین عبدالباقی ، متولد ۱۳۶۰ ، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی و البته فردی متنفذ در استان خوزستان.
با مراجعه به سایت هولدینگ متوجه می شویم که او ارتباطات متعددی با مسوولان استانی دارد، به گونه ای که برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شخصی اش مسوولان رده بالای استانی هم حضور پیدا می کنند! مثلاً برای افتتاح همین برج “متروپل” شخص استاندار وقت نیز آمده بود. او حتی با ساختن کلانتری برای نیروی انتظامی توانسته است خود را به عنوان ” خیّر امنیت ساز ” معرفی کند و لوح تقدیر هم بگیرد.

جالب اینجاست درست در روزهایی که برج متروپل با آن وضعیت نابسامان و غیر اصولی ساخته می شد، عبدالباقی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت قبل به عنوان چهره ماندگار صنعت ساختمان معرفی شد و لوح تقدیر گرفت!

سال ۹۷ و در بحبوحه ساخت غیر اصولی برج متروپل، حسین عبدالباقی چهره ماندگار صنعت ساختمان شد!

عنوان سازی همایش های بیهوده ای که در این کشور بیداد می کنند، درباره عبدالباقی نیز صدق می کند و علاوه بر نامیده شدن او به عنوان چهره ماندگار صنعت ساختمان، در اجلاس مدیران پیشرو در دی ماه ۱۴۰۰ نیز عنوان مدیر منتخب به وی تعلق گرفت (۵ ماه قبل از فاجعه متروپل).

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.