سرقت بیش از ۳ کیلو طلا از دختر فراری در تهرانپارس

0

دختر جوانی که از خانه خود با ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا متواری شده بود در منطقه تهرانپارس هدف ضرب و جرح و سرقت قرار گرفت.
دوشنبه ۲۳ خردادماه سال ۱۴۰۱، رسیدگی به پرونده ضرب و جرح و سرقت ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا از دخترجوان در منطقه‌ تهرانپارس در دستور کار محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد، دختر جوان پس از مشاجره‌ لفظی با پدر و مادرش بیش از ۳ کیلوگرم طلا از خانه خود سرقت کرده و به سمت غرب تهران متواری شده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان توسط یک مرد برای پیدا کردن خانه و شغل، به زن میانسالی که در بنگاه املاک در غرب تهران مشغول به فعالیت بود معرفی شده و وی ۳ شب را در آنجا گذرانده است.

روند تحقیقات مشخص کرد، مالباخته پس از ۳ روز توسط زن میانسال از بنگاه املاک به بیرون انداخته شده و پس این اتفاق دختر جوان به خانه دوست خود در منطقه تهرانپارس مراجعه کرده است.

بررسی های بیشتر بازپرس پرونده نشان داد، مالباخته هنگام مراجعه به خانه دوستش از سوی مرد جوانی در آسانسور با پشت چاقو هدف ضرب و جرح قرار گرفته و طلاهایش که داخل کیف بوده به سرقت رفته است.

بازپرس پرونده پس از تحقیقات ابتدایی، دستور بازداشت زن میانسال و مرد جوان را به عنوان مظنونان پرونده صادر کرد. تحقیقات توسط محمدامین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد و کارآگاهان پلیس آگاهی نیز در این رابطه وارد عمل شدند.
منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.