نسخه چینی تویوتا پرادو اما لوکس و قدرتمند +عکس

0

گریت وال تانک ۵۰۰ معرفی شد؛

کارستان ،گریت وال تانک 500 شاسی بلند جدید بازار چین با فضای داخلی لوکس و پیشرانه 350 اسب بخاری است. در ادامه شاهد مشخصات این SUV چینی باشید.

خودروساز چینی «گریت وال موتورز» (Great Wall Motors) اخیراً جدیدترین محصول خود با نام گریت وال تانک 500 را به عرضه رسانده است. این شاسی بلند که از معماری بدنه روی فریم بهره می‌برد، دنباله‌روی مدل‌های تانک ۳۰۰ و ۴۰۰ و همچنین مدل‌های بزرگ ۷۰۰ و ۸۰۰ به حساب می‌آید. گریت وال موتورز در نمایشگاه خودرو چنگدو در آگوست سال ۲۰۲۱ از اس یو وی تانک ۵۰۰ پرده برداشته بود.

نسخه چینی تویوتا پرادو اما لوکس و قدرتمند

گریت وال تانک ۵۰۰ که رقیبی برای تویوتا لندکروز پرادو به شمار می‌رود، ۵,۰۷۰ میلی‌متر طول، ۱۹۳۴ میلی‌متر عرض، ۱,۹۰۵ میلی‌متر ارتفاع و ۲,۸۵۰ میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد و در دو مدل ۵ صندلی و ۷ صندلی در دسترس قرار خواهد داشت.

نسخه چینی تویوتا پرادو اما لوکس و قدرتمند

تمام مدل‌های این شاسی بلند چینی مجهز به یک پیشرانه 3 لیتری V6 توربوشارژ به همراه سیستم هیبرید خفیف 48 ولت هستند. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 349 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون‌متر را دارد و در یک چرخه ترکیبی، به ازای هر 100 کیلومتر 10.7 لیتر سوخت مصرف می‌کند. همچنین گفتنی است این خودرو طی 7.3 ثانیه‌ از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.