معرفی هوندا HPD سیویک مسابقه ای +عکس

0

هوندا HPD سیویک خودرویی مسابقه‌ای دارای سیستم تعلیق ارتقا یافته، ترمز‌ها و فضای داخلی بزرگ است.

سیویک HPD Si FE۱، قرار است در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کند؛ آنطور که کمپانی هوندا اعلام کرده، تحویل این خودرو از نوامبر امسال آغاز می‌شود.

بهترین خودرو مسابقه محصولات جدید هوندا اخبار شرکت هوندا تازه های خودرو دنیای خودرو خودرو اسپرت قیمت هوندا سیویک

سیویک Si FE۱ فاقد سانروف، عایق صدا، عایق پوشش زیر بدنه و درزگیر خودروی جاده است. این خودرو، دارای موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ بوده که پنج قدرت بسته به عملکرد را ارائه می‌دهد و از یک گیربکس دستی شش سرعته استفاده می‌کند.

سیستم تعلیق قطعات جدید زیادی دریافت می‌کند و در هر چهار گوشه، دمپر‌های Bilstein با قابلیت تنظیم دوگانه وجود دارد. سیویک Si FE۱، برای ترمزها، دارای کالیپر‌های شش پیستونی Wilwood با لنت‌های Pagid RST۳ و روتور‌های شکاف دار است.

هوندا همچنین کانال‌های خنک کننده روی سپر و شیلنگ‌های از جنس استنلس استیل را اضافه می‌کند و در قسمت عقب، از قطعات و لنت‌های Pagid RST۴ استفاده می‌شود.

در داخل، راننده روی یک صندلی  OMP می‌نشیند و یک نمایشگر ابزار چند منظوره Motec C۱۲۷ و دیتالاگر (ثبت کننده داده) با چراغ‌های تعویض LED  وجود دارد. هوندا در حال ساخت سیویک Si FE۱ در  Marysville، اوهایو است؛ یعنی همان مکانی که خودرو‌های آکورا NSX و آکورا PMC را نیز در آن می‌سازد.

سیویک Si ۲۰۲۲ مسابقه ای، قرار است با قیمت  ۲۸ هزار و ۷۹۵ دلار ارائه شود. این خودرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۲۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر از ۱۸۰۰ تا ۵۰۰۰ دور در دقیقه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.