معرفی مرسدس AMG GLE ادیشن 55

0

پس از معرفی نسخه Edition 55 برای چند مدل از محصولات مرسدس AMG، اکنون نوبت به GLE 53 و GLE 63S رسیده تا در هر دو فرم استاندارد و کوپه، در این تریم سفارشی به مشتریان عرضه شوند.

هریک از اعضای خانواده GLE Edition 55، در تعداد 55 دستگاه در ایالات متحده عرضه خواهد شد. البته مرسدس قصد دارد سری GLE Edition 55 را در اروپا نیز به فروش برساند. را می‌­توان با رنگ مشکی Obsidian یا سفید Manufaktur Diamond سفارش داد. رینگ‌های 22 اینچی خاکستری مات، طرح گرافیکی AMG و درپوش مخزن سوخت به رنگ کروم با نشان AMG، از دیگر ویژگی‌­های ظاهری این نسخه است.

پکیج AMG Night هم مواردی شامل روکش مشکی براق برای حاشیه شیشه‌های جانبی و روکش آینه­‌های جانبی و خروجی اگزوز کروم مشکی را برای این خودرو به همراه آورده است.

در فضای کابین Edition 55 نیز با روکش چرم ناپا به رنگ مشکی و قرمز، تریم فیبرکربن، فرمان AMG Performance با روکش میکروفایبر و نشانEdition 55، پارکابی استیل ضد زنگ با نشان AMG و کفپوش‌های مشکی با حروف Edition 55 و دوخت قرمز مواجه هستیم.

مرسدس AMG GLE ادیشن 55

مرسدس GLE 53 در دو نسخه استاندارد و کوپه به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ با 429 اسب‌­بخار قدرت و 521 نیوتن‌متر گشتاور و موتور برقی EQ Boost با 21 اسب­‌بخار قدرت و 249 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که البته موتور برقی در مدت زمان کوتاه وارد مدار می­‌شود. شتاب صفر تا 96 و حداکثر سرعت مرسدس GLE 53 به ترتیب 5.2 ثانیه و 250 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

اما مرسدس GLE 63S در دو نسخه استاندارد و کوپه به پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو مجهز شده است، که 603 اسب‌­بخار قدرت و 849 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت مرسدس GLE 63S به ترتیب 3.7 ثانیه و 280 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

مرسدس AMG GLE ادیشن 55

هریک از اعضای خانواده GLE Edition 55، در تعداد 55 دستگاه در ایالات متحده عرضه خواهد شد. هریک از این خودروها به همراه یک روکش سفارشی به مشتریان ارائه می­‌شود. لازم به ذکر است که مرسدس قصد دارد سری GLE Edition 55 را در اروپا نیز به فروش برساند.

مترجم : باما

منبع : carscoops.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.