انواع باطری ماشین دلکور و بهترین آنها

0

باطری ماشین دلکور از مقاوم ترین و با کیفیت ترین باطری ها می باشد که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی انواع باطری ماشین دلکور و بهترین آنها می پردازیم.

مشخصات باطری ماشین دلکور

در مورد انواع باطری ماشین دلکور و بهترین آنها می توان گفت که تولید این باطری ها با کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشد. این باطری ها دارای طراحی ها و تنوع بسیاری می باشند و این نوع باطری به مقدار بسیار کمی از میزان بار الکتریکی اش تخلیه می شود و به همین علت است که نگهداری آن راحت می باشد. این باطری ها دارای ویژگی های بسیار عالی می باشند و بسیاری از افراد از این نوع باطری ها استقبال کرده اند.

آخرین قیمت باطری اجرت باطری سازی 206 اجرت باطری سازی پراید اخرین قیمت باتری باطری خودرو پوما تعرفه باطری سازی پراید سایت قیمت باتری قیمت باتری 206 قیمت باتری 405 قیمت باتری اتمی پراید قیمت باتری ارس قیمت باتری اسیدی پراید قیمت باتری اوربیتال قیمت باتری برنا قیمت باتری تایگر قیمت باتری جکوار قیمت باتری سپاهان قیمت باتری کره ای قیمت باتری هایلوکس قیمت باجاپالس قیمت باطری اتمی کره ای قیمت باطری سپاهان قیمت باطری صبا قیمت باطری واریان قیمت لوازم یدکی قیمت باطری ماشین صبا باتری بهترین مارک باطری ماشین راهنمای خرید باطری خودرو قیمت باطری اتمی

انواع باطری ماشین دلکور

باطری دلکور دارای انواع مختلفی می باشد که به شرح زیر می باشد :

باطری ماشین دلکور DELKOR AGM

یکی از انواع باطری ماشین دلکور و بهترین آنها باطری های DELKOR AGM  است که دارای کیفیت بسیار عالی و حتی در زمانی که باطری ضعیف است باز ماشین به خوبی استارت می زند . این باطری ها دارای مواد اولیه مرغوب هستند و با بالاترین تکنولوژی تولید می شوند و در برابر همه شرایط آب و هوایی مقاوم و در برابر شکستگی و ضربه هم مقاوم هستند . این باطری ها در برابر تخلیه شارژ مقاوم هستند ولی بسیار گران می باشند و به عنوان باطری های VLR  شناخته می شوند. این نوع باطری ها کلاهکی برای تعویض آب باطری ندارند و عمر این باطری ها سه برابر باطری های معمولی است و دارای تکنولوژی  Power Frame می باشند به همین منظور برای خرید این نوع باطری شما می توانید با شرکت باطری مارکت ارتباط برقرار کنید.

دلایل ضعیف شدن برق خودرو علت خالی کردن باتری دلایل سوختن فیوز ماشین آموزش باطری سازی آموزش مکانیک و برق خودرو عیب یابی برق خودرو چرا دینام شارژ نمی کند تعمیر و نگهداری خودرو برق و الکترونیک خودرو دلایل برق دزدی خودرو

باطری هایDELKOR EFB

یکی دیگر از انواع باطری ماشین دلکور و بهترین آنها باطری های EFB دلکور است که دارای تکنولوژی فوق العاده ای است و استقامت و دوام بالایی نسبت به باطری های معمولی دارد . عمر این باطری ها و عملکرد این باطری ها دو برابر باطری های معمولی است و دارای تکنولوژی Power FrameGrid است و برای ماشین های که بدون سیستم ترمز هستند بسیار کارایی دارد. به همین منظور برای خرید این نوع باطری شما می توانید به سایت شرکت باطری مارکت مراجعه کنید.

باطری DELKOR Permium Silver

یکی دیگر از انواع باطری ماشین دلکور و بهترین آنها باطری دلکور Delkor Permium Silver  است که دارای آلیاژ سرب و کلسیم نقره می باشد که استفاده از این مواد باعث افزایش کارایی و دوام باطری در دماهای بالا و شرایط سخت می باشد . این باطری ها بسیار با کیفیت هستند و حداقل تخلیه بار الکتریکی را دارند و مناسب برای ماشین های پر قدرت هستند .

باطری دلکور کلسیم

این نوع باطری هم از انواع باطری ماشین دلکور و بهترین آنها می باشد که این باطری از یک ورقه سنگین آلیاژ سرب و کلسیم ساخته شده است و دارای مقاومت بسیار بالا در شرایط سخت است و در اکثر وسایل نقلیه می توان از این نوع باطری استفاده کرد و این باطری ها دارای عملکرد ثابت و بالا هستند و جزو بهترین باطری ها می باشند و برای اکثر خودروها قابل استفاده می باشند به همین منظور برای خرید بهترین باطری شما می توانید با شرکت باطری مارکت که از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش باطری است ارتباط برقرار کنید و کارشناسان شرکت باطری مارکت به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

سخن پایانی

انواع باطری ماشین دلکور و بهترین آنها را بیان کردیم و این باطری ها از مواد اولیه مرغوب تولید می شوند و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالا هستند و با تمام شرایط آب و هوایی سازگار می باشند و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها این باطری ها تولید می شوند  به همین منظور برای خرید این باطری ها شما می توانید با شرکت باطری مارکت ارتباط  و از نحوه سفارش و خرید این باطری ها اطلاع حاصل کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.