احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس + سوابق

0

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بوده که سوابقی از جمله تدریس در دانشگاه و عضویت در شورای اسلامی شهر قم را در پیشینه خود به ثبت رسانده است.

سوابق احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس بیوگرافی سیاستمداران اخبار قم نماینده قم در مجلس اخبار مجلس شورای اسلامی بانفوذترین سیاستمدار جهان زندگی افراد معروف

احمد امیرآبادی فراهانی در سال 1352 در شهرستان فراهان متولد شد. او در سن 13 سالگی به جبهه رفت و در عملیات کربلای 5 در سال 1365 در شلمچه جانباز شد. خانواده او در سال های نخست دفاع مقدس ساکن قم شدند.

او در سال 1368 به عنوان آموزشیار نهضت سوادآموزی در مناطق محروم فعالیت می کرد، در سال 1371 دوران متوسطه را به پایان رساند و در سال 1376 مدرک کارشناسی مدیریت دریافت کرد، در سال 1380 مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی و در سال 1398 مدرک دکترای خود را در رشته مدیریت آینده پژوهی از دانشگاه عالی دفاع ملی دریافت کرد.

او در سال 1369 به سپاه پاسداران پیوست و در مدت حضورش مسئولیت های فرهنگی، آموزشی، مدیریتی و فرماندهی برعهده داشت.

در سال 1391 امیرآبادی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و توانست به عنوان نماینده مردم قم راهی مجلس شود، او همچنین در دور دهم و یازدهم مجلس موفق شد با رای مردم قم در مجلس حضور یابد.

فهرست سایر سوابق:

  • عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم
  • عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم
  • عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان قم
  • عضو بسیج اساتید دانشگاه‌های استان قم
  • عضو شورای آموزش و پرورش استان قم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.