بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر و همسرش +عکس

1

امیرحسین فتحی متولد 10 مهر 1372 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است دوره دیده بازیگری در مالزی و دانشجوی انصرافی رشته ادبیات انگلیسی می باشد که از 16 سالگی با فیلم «کیفر» شروع کرد و با سریال «شهرزاد» به شهرت رسید.

بیوگرافی امیرحسین فتحی همسر امیرحسین فتحی بیوگرافی بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران عکس جدید بازیگران بازیگران سریال جیران بازیگران شهرزاد

امیرحسین فرزند دوم خانواده است و تنها یک برادر بنام محمدرضا (در آمریکا) دارد ، مادرش خانم «اعظم بروجردی» و پدرش «حسن فتحی» کارگردان بنام ایران است.

قبل ورود به بازیگری چون زیاد با خانواده مادری رفت و آمد داشتیم و آنها مثل عوام این فضا را فضای سالمی نمیدانستند و من هم طبعا خیلی به سینما فکر نمی کردم.

 بیوگرافی امیرحسین فتحی  همسر امیرحسین فتحی  بیوگرافی بازیگران  ازدواج بازیگران  اینستاگرام بازیگران  عکس جدید بازیگران  بازیگران سریال جیران  بازیگران شهرزاد

اولین تجربه در حد چند سکانس

سال 1385 در 13 سالگی چند سکانس ابتدا در سریال «مامور بدرقه» و سپس سال 1387 در سریال «مدار صفر درجه» تجربه کوتاهی پیدا کرد که چندان حرفه ای نبود.

اولین کار حرفه ای او سال 1388 در 16 سالگی بازی در فیلم «کیفر» به کارگردانی پدرش بود سپس سال 89 در فیلم سینمایی «پریناز» جلوی دوربین رفت.

کلاس بازیگری در مالزی

مدتی در سال 1386 برای گذراندن دوره های بازیگری به مالزی رفت و در کلاس مدرسان آمریکایی شرکت کرد سپس بازگشت و در موسسه کارنامه دوره دید.

شهرت با شهرزاد

امیرحسین در دومین همکاری با پدرش سال 1394 در سریال نمایش خانگی «شهرزاد» بازی کرد و با نقش «صابر عبدلی» بسیار دیده شد

خودش می گوید بنا به توصیه پدر ما فعالیت مستقل داریم ، حتی برای حضور در شهرزاد در خانه هیچ صحبتی بابت آن نشده بود و از دفتر با من تماس گرفتند.

بین بازیگران کسانی که واقعا آنها را دنبال می کنم و نقشی در بازیگر شدن من داشته اند «دنیل دی لوئیس» ، «آل پاچینو» و «دی کاپریو» هستند.

موسیقی در وسط زندگی من قرار داد و همیشه نقش زیادی ایفا می کند ! همیشه با من است و به من کمک می کند به آرامش برسم.

از گوش دادن به موسیقی انرژی می گیرم ، تخلیه می شوم و حتی روانم نیز با آن آرام می شود.

من خودم خوانندگی و آواز خواندن شخصی را از آقای شجریان و علیرضا قربانی و فضای سنتی یاد گرفته و گاهی برای خودم زمزمه می کنم

از آن طرف رپ را از رپرهای خیلی درست ایرانی یاد گرفتم ، اصولا هم در موسیقی و هم دیدن فیلم سبک برای من مهم نیست و کار خوب را گوش می کنم.

اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بازیگران سریال جیران بازیگران معروف بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مجله بازیگران

ازدواج.

امیرحسین فتحی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

آدم هایی مثل من کمتر این رفتارها را دوست دارند و می دانم که تعداد بالایی از بازیگرهایی که وارد این حرفه می شوند بخاطر شهرت آن است.

برای من بازیگری بیشتر از اینکه شغل باشد ، حرفه و عشق است ، دوست دارم با نقش هایی که زندگی می کنم دیده شوم و در غیر اینصورت شهرت برایم جذاب نیست.

آخرین فیلم و کتاب

آخرین فیلمی که دیده ام و خوشم آمده ، یک فیلم اسپانیایی بنام «پلتفرم» بوده و آخرین کتابی هم که خواندم «جنگل نروژی» موراکامی است

کارگردان های مورد علاقه

«کریستوفر نولان» را خیلی دوست دارم، کارهای «ایناربتو» و «تیم برتون» را به شدت می پسندم و فیلم های «اسپیلبرگ» و آقای «اسکورسیزی» را هم می بینم.

اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بازیگران سریال جیران بازیگران معروف بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مجله بازیگران

فیلم سینمایی

● کشتارگاه – 1398

● گلدن تایم – 1396

● آخرین بار کی سحر رو دیدی – 1394

● مزارشریف – 1393

● پریناز – 1389

● کیفر – 1388

سریال ها

● شهرزاد 3 – 1397

● شهرزاد 2 – 1396

● شهرزاد 1 – 1394

● پرده نشین – 1393 (تلویزیون)

● شاهگوش – 1393

● مامور بدرقه – 1387 (تلویزیون)

● مدار صفر درجه – 1386 (تلویزیون)

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. پگاه می گوید

    عالی بازیگر دوست داشتنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.