مدیرعامل ایران خودرو: موتور سیکلت صادر می‌کنیم

0

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: علاوه بر خودرو، قطعات یدکی و موتورسیکلت هم صادر می‌کنیم.

آقای مهدی خطیبی گفت: پارس، دنا و تارا، خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو هستند که به بازارهایی همچون ونزوئلا، عراق، سوریه، آذربایجان، ارمنستان، سنگال و روسیه مقاصد صادر می‌شوند؛ پیش بینی شده که این گروه بتواند امسال ۱۵ هزار دستگاه خودرو صادر کند که در پی این صادرات، حداقل ۱۵۰ میلیون دلار درآمد کسب خواهد شد.

به گفته او، تولید خودرو‌های ناقص ایران خودرو از ابتدای خرداد امسال متوقف شده و هم اکنون حدود ۲۳ هزار دستگاه خودرو ناقص کف پارکینگ‌های ایران خودرو وجود دارد که تا پایان مرداد، تعداد این خودروها به صفر می‌رسد. همچنین این شرکت موافق واردات خودروست؛ زیرا مردم باید حق انتخاب داشته باشند و آمادگی رقابت با خودرو‌های وارداتی نیز، در ایران خودرو وجود دارد.

آقای خطیبی می‌گوید: بحث در فضای مجاز درباره خودرو «ری‌را» مبنی بر این که کپی خودرو‌های خارجی است، درست نیست و با هدف تخریب صورت می‌گیرد. مرکز تحقیقات ایران خودرو نیازی به کپی برداری ندارد، طی ۲۰ روز آینده، رونمایی از اولین مدل ساخته شده در پروژه tf۲۱ برای یک خودرو جدید هم انجام می‌شود و افزایش کیفیت در خودروسازی، به مرور زمان ممکن خواهد بود.

بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، هفت طرح توسعه محصول جدید، ۷۳ طرح بهبود مشخصه‌های کیفی محصولات فعلی و ۱۹۹ برنامه زیرساختی ارتقای کیفیت در طول زنجیره ارزش این شرکت، در مجموع ۲۷۹ طرح، در سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده و در حال اجراست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.