تیونینگ پورشه 911 توربو S زیر دست تیونر روسی +عکس

0

تیونر روسی TopCar Design به‌تازگی سیزدهمین و آخرین پورشه 911 استینگر نسخه GTR Limited Carbon Edition را معرفی کرده است. تقریباً همان‌طور که از نامش هم برمی‌آید، این یک پورشه غرق در فیبر کربن سبز است.


محضول جدید تاپ‌کار با پوششی از فیبر کربن سبز رنگ، همه‌چیز را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است.تاپ‌کار اولین‌بار برنامه‌های خود برای به‌روزرسانی پورشه 911 توربو S را اواسط سال گذشته میلادی اعلام کرد. در ابتدای امسال اولین مدل‌های تولیدی با پوشش فیبر کربن قهوه‌ای رنگ به نمایش درآمد. حالا نسخه جدید استینگر GTR با پوششی از فیبر کربن سبز رنگ، همه‌چیز را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است.

فیبر کربن رنگی با ارائه سوپراسپرت‌هایی از سوی شرکت‌هایی مانند کونیگ‌زگ، پاگانی و تا حدودی مک‌لارن محبوب شد. به طور سنتی، فیبر کربن را می‌توان با بافت مواد مختلف و نخ‌های قابل رنگرزی مانند شیشه، پلی‌استر و آرامید تغییر رنگ داد. با این حال ما هنوز نمی‌دانیم که تاپ‌کار از کدام فرایند برای تغییر رنگ این خودرو استفاده کرده است.

تغییرات دیگری هم روی استینگر GTR لیمیتد کربن ادیشن اجرا شده است؛ مانند تغییر سپر در نمای جلو و نصب یک اسپلیتر آیرودینامیکی. هم‌چنین کاپوت جدیدی برای این 911 در نظر گرفته شده است. در کناره‌ها، تغییرات با تعویض رکاب منحصر به فرد و رینگ‌های آلومینیومی 20×9 در جلو و 20×11.5 در عقب ادامه پیدا می‌کند. در قسمت عقب یک بال ثابت و سپری جدید با یک دیفیوزر تهاجمی جلب توجه می‌کند.

تاپ‌کار برای مشتریان ویژه خود ست اگزوز آکراپوویچ با حدود 5800 دلار اضافی را هم پیشنهاد می‌کند.

هیچ تغییری در بهینه‌سازی پیشرانه انجام نشده است؛ اما این چیز بدی نیست. چراکه خودروی فوق در حالت استاندارد هم عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد. پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر تخت آن به لطف دو توربو می‌تواند 641 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور فراهم کند. پورشه 911 توربو S صفر تا صد را در 2.7 ثانیه طی می‌کند و بعد از آن به نهایت سرعت 330 کیلومتر برساعت می‌رسد.

منبع : carscoops.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.