نقد و بررسی کلی پژو 207 صندوقدار +عکس

0

خودروی ۲۰۷ صندوقدار با توجه به اینکه از صندوق به منظور حمل بار برخوردار است محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و از بدو تولید توانست فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

پژو در کشور ما دارای چنان محبوبیتی است که مهندسان ایران خودرو مداوما تلاش می‌کنند تا بتوانند نسخه‌های بروزتری از آن را در قالب مدل‌ها و سری‌های جدید عرضه کنند. خرید اقساطی ۲۰۷ صندوقدار از این جهت که این خودرو از نظر کیفی و ایمنی سطح قابل قبولی دارد و زیبایی ظاهری آن نیز آن را به یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی تبدیل کرده، بسیار حایز اهمیت است.

قیمت محصولات ایران خودرو قیمت محصولات سایپا قیمت دنا قیمت پژو 207 قیمت پژو 2008 قیمت پژو 206 قیمت پژو 206 تیب 5 قیمت پژو 207 i قیمت پژو 206 صندوقدار قیمت پژو 405 GLX قیمت پژو پارس TU5 قیمت پژو پارس قیمت سمند EF7 قیمت هایما s5

مشخصات ظاهری ۲۰۷ صندوقدار

در نمای مقابل شما چهره‌ای خندان از یک خودروی با اراده و خشن را نظاره‌گر خواهید بود. چراغ‌های بزرگی که از کنار سپر تا روی کاپوت کشیده شده، برآمدگی گل‌گیرها، انحنای شیشه جلو و درب کاپوت، این  تصویر را به ذهن متبادر می‌کنند. در نمای جانبی، طراحی جدید آینه‌ها با تم رنگ قاب پنجره‌ها و رینگ‌های آلومینیومی، تنها تفاوت ۲۰۷ صندوقدار با نمونه‌های قبلی این مدل است.

پژو ۲۰۷ صندوقدار که در چراغ‌های جلو و عقب دچار تغییر زیباتری نسبت به نمونه قبلی شده‌اند و در ساختار آن‌ها از LED استفاده شده است.

به‌طور کلی باید گفت، ۲۰۷ صندوقدار، ظاهری مدرن و شیک دارد که در پرفروش‌ بودن این محصول ایران خودرو، بی‌تاثیر نیست.

مقایسه خودرو ایرانی مقایسه پژو پارس با پژو 207 مقایسه پژو پارس قیمت پژو پارس اتوماتیک قیمت پژو 207 اتوماتيک مشخصات پژو 207 جدید اتوماتیک مقایسه پارس اتوماتیک با پژو 207 صندوقدار پژو 207 بخرم یا پژو پارس پژو پارس بهتره یا 207 مشخصات پژو پارس LX مشخصات فنی پژو پارس lx با موتور tu5 مشخصات گیربکس CVT مصرف سوخت پژو پارس مصرف سوخت پژو 207

طراحی داخلی ۲۰۷ صندوقدار

فضای داخلی ۲۰۷ صندوقدار با نمونه‌های پیشین این خودرو تغییر محسوسی نکرده است. هم‌چنان جنس روکش صندلی‌ها از چرم است و متریال به‌کار رفته در تودری‌ها و داشبورد، پلاستیک سخت باکیفیت. اما نمی‌توان اذعان داشت که این کابین دقیقا همان کابین مدل‌ قبلی است.

پژو ۲۰۷ صندوقدار غربیلک فرمان آن با مدل‌های قبل تفاوت دارد و امکان دسترسی سریع‌تر به سیستم صوتی و پاسخگویی به تماس‌ها از طریق کلیدهایی که روی فرمان نصب شده‌اند، برای راننده فراهم شده است.

۲۰۷ صندوقدار به یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی نیز مجهز شده و نصب سیستم GPS روی داشبورد نیز از مهم‌ترین تغییرات ۲۰۷ صندوقدار است.

آموزش تعمیر ecu آموزش عیب یابی ماشین تعمیرات تخصصی پژو 206 تعمیرات تخصصی پژو 207 تعمیرات تخصصی موتور tu5 تعمیرگاه پژو غرب تهران علت کپ کردن 206 علت کپ کردن ماشین کپ کردن پژو 207 تنظیم موتور پژو ۲۰۶

مشخصات فنی ۲۰۷ صندوقدار

نوع موتور TU5
حجم موتور (cc) ۱۵۸۷
حداکثر توان موتور (hp) ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقيقه
حداكثر گشتاور (Nm) ۱۴۲ نيوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقيقه
نسبت تراكم ۱۰.۵
تعداد سوپاپ ۱۶
نوع سوخت سازگار بنزين بدون سرب با اكتان ۸۷ و ۹۵
سيستم انژكتوري پاشش چند نقطه اي
استاندارد حد آلايندگي يورو۴
حداکثر سرعت (km/h) ۱۹۰
شتاب صفر تا ۱۰۰ (ثانیه) ۱۲.۶
سيستم انتقال قدرت ۴ دنده اتوماتيك
مصرف سوخت (در ۱۰۰ كيلومتر ) در شهر (لیتر) ۹.۹
مصرف سوخت (در ۱۰۰ كيلومتر ) خارج شهر (لیتر) ۵.۵
مصرف سوخت (در ۱۰۰ كيلومتر ) ترکیبی (لیتر) ۷.۱
طول خودرو (mm) ۳۹۰۰
عرض خودرو(mm) ۱۶۸۰
ارتفاع خودرو (mm) ۱۴۶۸
فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm) ۲۴۴۳
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) ۱۰۹۶
گنجایش مخزن سوخت (لیتر) ۵۰
حجم فضاي صندوق عقب (دسی متر مکعب) ۴۵۰

 

۲۰۷ اتومات از یک موتور TU5 بهره‌مند است که ۱۵۸۷ سی‌سی حجم و ۱۶ سوپاپ دارد. حداکثر توان این موتور را ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور آن را ۱۴۲ نیوتن متر اعلام کرده‌اند.

پژو ۲۰۷ صندوقدار که ۱۲.۶ ثانیه به حداکثر شتاب ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سیستم انتقال قدرت در این خودرو ۴ سرعته اتوماتیک است و ۴۲۱۱ میلی‌متر طول، ۱۶۶۲ میلی‌متر عرض، ۱۴۵۶ میلی‌متر ارتفاع و ۱۱۱۳ کیلوگرم وزن دارد.

گنجایش مخزن سوخت ۲۰۷ صندوقدار، ۵۰ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن صدی ۷.۳ برآورد شده است. ضمنا استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۴ است.

دعوتنامه پژو 207 قیمت پژو 207 شرایط فروش پژو 207 قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک مشخصات پژو 207 جدید اتوماتیک اخبار ایران خودرو

مشخصات ایمنی ۲۰۷ صندوقدار

۲۰۷ صندوقدار دارای دو ایربگ راننده و سرنشین است. سیستم ترمز جلو و عقب آن نیز از نوع دیسکی خنک شونده است که قدرت مانور این خودرو را در سرعت زیاد، بیشتر می‌کند.

 ۲۰۷ صندوقدار شما را مالک خودرویی می‌کند که مجهز به سیستم‌های ایمنی ABS، EBD و EBA  است. خریداران این خودرو از ایمنی بالا و ترمزهای فوق العاده آن همواره رضایت داشته‌اند و یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت ۲۰۷ صندوقدار همین است.

قیمت پژو 207 صندوقدار جدید قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک مقایسه پژو 207 با برلیانس مقایسه خودرو امکانات پژو 207 جدید مشخصات پژو 207 صندوقدار جدید ارزیابی کیفیت برلیانس H330 فروش برلیانس H330 قیمت برلیانس h330 مشخصات فنی برلیانس h330 معایب برلیانس H330 مزایا و معایب پژو 207 207 بهتره یا برلیانس

امکانات رفاهی ۲۰۷ صندوقدار

این خودرو مجهز به فرمان برقی است که کلیدهای مورد استفاده راننده جهت سهولت و دسترسی آسان بر روی فرمان تعبیه شده‌اند.

سیستم تهویه آن اتوماتیک است و آینه‌های جانبی تاشونده برقی هستند و مجهز به گرم‌کن طراحی شده‌اند.

با شرکت در طرح فروش اقساطی ۲۰۷ صندوقدار، امکان سواری گرفتن از خودرویی برای شما فراهم می‌شود که مجهز به یک سیستم صوتی مدرن است. سیستمی که در انتخاب یک خودرو از سوی جوانان بسیار حائز اهمیت به‌نطر می‌رسد.

سیستم صوتی ۲۰۷ صندوقدار، ۴ بلندگو و خروجی آمپلی فایر دارد، آنتن آن اکتیو است، دارای یک پورت اضافی برای ورودی سیستم صوتی است و این سیستم مالتی مدیا دارای USB  ،DVD  و GPS است.

بالابرهای شیشه‌های عقب و جلو برقی هستند و رینگ‌های ۱۴ اینچی آلومینیومی برای این خودرو در نظر گرفته شده است. ۲۰۷ صندوقدار مجهز به چراغ‌های جلو و عقب مه شکن است، از چراغ روشنایی روز نیز برخوردار است و چراغ‌ها از داخل کابین قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

 ۲۰۷ صندوقدار، یک خودرو با امکانات رفاهی مناسب را از آن خود می‌کنید که مجهز به سنسور دنده عقب، دوربین دید عقب، ایمبولایزر، قفل کودک و سیستم هشدار ورود غیر مجاز است. ضمنا کمربند ایمنی جلو و عقب این خودرو سه‌نقطه‌ای است و ۲۰۷ صندوقدار سیستم قطع کن سوخت نیز دارد.

قیمت پژو 207 صندوقدار جدید قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک مقایسه پژو 207 با برلیانس مقایسه خودرو امکانات پژو 207 جدید مشخصات پژو 207 صندوقدار جدید ارزیابی کیفیت برلیانس H330 فروش برلیانس H330 قیمت برلیانس h330 مشخصات فنی برلیانس h330 معایب برلیانس H330 مزایا و معایب پژو 207 207 بهتره یا برلیانس

پژو ۲۰۷ صندوقدار

مزایای پژو ۲۰۷ صندوقدار

  • کیفیت ساخت
  • صندوق بزرگ
  • مصرف سوخت
  • فرمان برقی (نسبت به مدل هاچ‌بک)
  • امکاناتی بیشتر از ۲۰۶ صندوقدار

معایب پژو ۲۰۷ صندوقدار

  • کیفیت غربیلک فرمان
  • عملکرد جعبه‌دنده اتومات
  • حذف رینگ آلومینیومی (از بهار ۹۸)

بررسی فنی

مشخصات فنی
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس ۵ دنده دستی
پیشرانه 4 سیلندر TU5
حجم موتور ۱.۶ لیتر
عملکرد فنی
سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
شتاب ۱۳.۲ ثانیه
قدرت ۱۰۸ اسب‌بخار
گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر
مصرف ترکیبی ۷.۵ لیتر در صد کیلو متر
ابعاد و اندازه ها
نوع بدنه سدان جمع و جور
چرخ جلو 185/65R14
چرخ عقب 185/65R14
وزن ۱۱۶۵ کیلوگرم
حجم باک ۷۰ لیتر
نوع شاسی یکپارچه
فاصله محوری ۲۶۶۹ میلی‌متر
طول ۴۴۹۸ میلی‌متر
عرض ۱۷۰۴ میلی‌متر
ارتفاع ۱۴۱۰ میلی‌متر

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.