شرایط اجاره خودرو در دبی و امارات چیست ؟

1

پیش از کرایه خودرو در امارات باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

اخبار دبی اخبار امارات اجاره خودرو اجاره خودرو لوکس شرایط اجاره خودرو اجاره لامبورگینی اوراکان قیمت اجاره اتومبیل ماشین اجاره ای نرخ اجاره بی ام و ایکس 60 دانستنی های جالب دانستنی های خرید خودرو دانستنی های حقوقی

  • تعیین تاریخ دریافت و تحویل خودرو
  • انتخاب خودروی مورد نظر
  • امکان استفاده از خدمات وبسایت‌های ارائه دهنده سرویس حداقل تا سه روز و حداکثر تا یک ماه
  • امکان رفت و آمد با خودروهای رنت شده تنها تا شعاع 150 کیلومتری
  • ممنوعیت سفر به صحرا و بیابان با خودروهای سواری
  • ممنوعیت رانندگی برای افرادی که گواهینامه اماراتی یا تعیین شده از سوی دولت امارات را ندارند. شهروندان کشورهایی مانند امریکا و آلمان با عقد قرارداد دو طرفه می‌توانند با گواهینامه‌های کشور خود در امارات رانندگی کنند. متاسفانه نام ایران در بین این عهدنامه وجود ندارد. لذا بهترین کار، اجاره خودرو در دبی با راننده اماراتی است که تمامی شرکت‌ها این آپشن را دارند.
  • تحویل ماشین‌های اجاره شده در موعد تعیین شده
  • همراه داشتن کارت ماشین و بیمه خودرو

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

شما همچنین باید 21 سال یا بیشتر سن داشته باشید، اگرچه برخی از شرکت‌های سوپراسپرت برای کرایه خودروهای خاص تنها به افراد بالای 25 سال ماشین اجاره می‌دهند. به طور خلاصه برای رنت ماشین به مدارک زیر لازم است:

  • گذرنامه
  • گواهینامه رانندگی کشوری
  • گواهینامه رانندگی بین المللی (در صورت نیاز)
  • داشتن 21 سال سن برای اجاره ماشین در دبی (البته، برخی شرکت‌ها تنها به افراد بالای 25 سال ماشین‌های لوکس و گران قیمت را اجاره می‌دهند)

همانطور که گفتیم بهترین راه اجاره ماشین برای ایرانیان اجاره خودرو با راننده است.

قیمت اجاره خودرو در دبی

هزینه کرایه ماشین در دبی از 69 درهم در روز آغاز می‌شود. البته، نرخ‌ها بر اساس موارد بی شماری متفاوت است مانند کیفیت خودرو ، وضعیت پشتیبانی ، شرایط و ودیعه و غیره همه باعث می شود قیمت ها متفاوت باشد. اما به طور جد پیشنهاد میکنیم حتما از شرکت های معتبر خودرو اجاره کنید. شما تنها با پرداخت 1.5 میلیون تومان می‌توانید بهترین ماشین‌ها را در امارات رنت کنید. حتی امکان اجاره لامبورگینی در دبی نیز برای ایرانیان فراهم است.

با این حال، هزینه رنت خودرو در دبی بستگی به نوع ماشین و کیفیت آن دارد. به طور مثال، هزینه اجاره ماشین‌های هاچبک و جمع و جور که اصطلاحا اکونومی (Economy) نام دارند بین 69 الی 500 درهم در روز خواهد بود.

البته، به این‌ها باید هزینه سوخت و پارکینگ را هم اضافه کنید. شرکت ارائه دهنده سرویس تمامی خودروها را با باک پر تحویل مشتریان می‌دهد. لذا، انتظار دارد که با باک پر نیز خودروهایش را تحویل بگیرد.

همچنین ارائه دپوزیت برای جرایم احتمالی ضروری است. معمولا 900 درهم به عنوان وجه تضمین از مشتریان دریافت می‌شود و تا 1 ماه نزد شرکت می‌ماند. در این یک ماه اگر جریمه‌ای برای ماشین اجاره شده صادر نشد، تمامی وجه به حساب شما برگردانده می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. امیر می گوید

    سلام مختصر و مفید توضیح دادید البته یه سری هزینه های جانبی و بیمه هم هست که به این لیست اضافه میشه مثلا اگه کودک دارید حتما طبق قوانین امارات باید صندلی کودک نصب کنید که مشمول هزینه اضافی هست یا نوع بیمه ای که انتخاب می کنید/ موفق و پیروز باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.