نسخه اسپرت خودرو سایپا آریا + عکس

1

کراس اوور سایپا آریا اولین کراس اوور بومی صنعت خودرو ایران به حساب می آید. البته کراس اوور آریا در ردیف کراس اوورهای کوچک قرار می گیرد. به تازگی تصویری از خودرو آریا اسپرت که نسخه تیونینگ شده آن توسط شرکت سایپا است هم منتشر شده است.
خودرو آریا قرار است تکمیل کننده سبد محصولات سایپا پس از عرضه شاهین باشد. در واقع خودرو سایپا آریا نسخه کراس اوور خودرو سایپا شاهین به حساب می آید. تصویری که به تازگی از خودرو آریا اسپرت منتشر شده در فضای مجازی با واکنش های مختلف کاربران رو به رو شده است.

اخبار سایپا محصولات جدید سایپا کراس اوور قیمت آریا مشخصات آریا موتور آریا ساخت کجاست نمای داخلی آریا مجله خودرو تازه های خودرو در ایران

خودرو آریا اسپرت با الهام از طراحی خودرو رالی

در نگاه اول کراس اوور آریا اسپرت بیننده را به یاد طراحی بدنه و تیونینگ خودروهای رالی می اندازند. استفاده از دو هود ورودی هوا روی کاپوت خودرو ، فلاپ های جنبی بزرگ در مقایسه با بدنه خودرو، اضافه شدن لبه رنگی به پایین سپر جلو و استفاده از باله عقب بزرگ در پشت خودرو ویژگی هایی است که استفاده شده تا ظاهر خودرو آریا اسپرت به نظر برسد. اما در مورد باله عقب سوال این است که با توجه به طراحی کراس این خودرو و نبود صندوق عقب باله عقب کجا نصب شده و آیا از نمای جانبی و عقب که باله به طور کامل مشخص است، این باله زیبا به نظر می رسد؟

واکنش کاربران به کراس اوور آریا اسپرت

انتشار عکس نسخه اسپرت خودرو آریا در فضای مجازی با واکنش متفاوت رو به رو شد. برخی آن را اقدامی جالب توجه در تولید و عرضه خودروهای رنگی و جوانپسند دانستند و برخی دیگر با استفاده از تعابیری همچون تیبا 3 لزوم توجه بیشتر شرکت سایپا به طراحی بروز خودرو را یادآور شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. حقگو می گوید

    مردم با رنگ کردن گنجشک بجای قناری دیگه فریب مافیاخودرو را نخواهند خورد. بجای این کسکلک بازیها به فکر طراحی خودروی دانش بنیان جوانان ایرانی باشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.