معرفی دو نسخه جدید از چانگان یونی-وی

0
به نظر می‌­رسد که چانگان قصد دارد عرضه محصول در رده سدان‌­های کوپه را به طور جدی ادامه دهد، چراکه در جریان نمایشگاه چانگ کینگ 2022، یونی-وی را در دو نسخه متفاوت رونمایی کرده است.

باتری 18.4 کیلووات ساعتی، شعاع حرکتی برابر با 100 کیلومتر را برای این نسخه از چانگان UNI-V فراهم کرده و مصرف سوخت ترکیبی را به 1.59 لیتر در صد کیلومتر رسانده است.
دو نسخه از این مدل با اسامی یونی-وی اسپرت و پرمیوم با پیشرانه 1.5 لیتری توربو در ماه فوریه معرفی شدند، اکنون چانگان UNI-V در دو نسخه هیبرید و بنزین‌سوز با پیشرانه 2 لیتری توربو معرفی شده است.

چانگان یونی-وی 2.0T با تغییراتی شامل جلوپنجره، ورودی هوا، سپر و دیفیوزر، به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده است، که 232 اسب­‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک با پدال‌های پشت فرمان، به چرخ‌ها انتقال می‌­دهد.

اما نسخه هیبرید با نام یونی-وی iDD به سامانه پلاگین-هیبرید شامل پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 168 اسب‌­بخار قدرت و باتری لیتیوم-فسفات مجهز شده است، که باعث افزایش لحظه‌­ای نیروی پیشرانه خواهد شد. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت چانگان یونی-وی iDD به ترتیب 6 ثانیه و 220 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

باتری 18.4 کیلووات ساعتی، شعاع حرکتی برابر با 100 کیلومتر را برای این نسخه از چانگان UNI-V فراهم کرده و مصرف سوخت ترکیبی را به 1.59 لیتر در صد کیلومتر رسانده است. راننده چانگان یونی-وی iDD می‌­تواند یکی از سه حالت رانندگی برقی (EV)، ترکیبی (HEV) یا اسپرت (Super Race) را انتخاب کند.

طراحی فضای کابین دو نسخه جدید چانگان UNI-V با مدل‌های قدیمی یکسان بوده و مواردی شامل سه نمایشگر، فرمان D کات و خروجی سرتاسری تهویه مطبوع را به همراه دارد.

قیمت چانگان یونی-وی 2.0T بین 19,364 تا 20,855 دلار تعیین شده است.

منبع : carnewschina.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.