نسل بعدی کرایسلر ۳۰۰ در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود

0

کرایسلر ۳۰۰ نسل جدید، خودرویی کاملا الکتریکی خواهد بود.

قیمت کرایسلر ۳۰۰ لیموزین کرایسلر 300 مزایا و معایب کرایسلر 300 مشخصات کرایسلر 300 مشخصات کرایسلر 300 SRT قیمت کرایسلر 300 در ایران محصولات جدید کرایسلر کرایسلر ساخت کدام کشور است بهترین خودروهای جهان مجله خودرو

نسل فعلی کرایسلر ۳۰۰ از سال ۲۰۱۱ عرضه شد و با تغییراتی در ظاهر، مجدد در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد؛ حالا این کارخانه خودروسازی در نظر دارد، نسل جدید خودرو کرایسلر ۳۰۰ را روانه بازار کند.

گزارشی از استرالیا نشان می‌دهد که کرایسلر ۳۰۰ بعدی در سال ۲۰۲۶ به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی وارد بازار خواهد شد. استراتژی کرایسلر برای عرضه سه خودروی برقی تا سال ۲۰۲۸ بر اساس پلت فرم STLA Large با ایده یک سدان برقی مطابقت دارد.

طبق گزارشات منتشر شده، قرار است یک مدل با چهار در از شرکت خودروسازی دوج در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود؛ این شرکت قبلاً یک ماشین الکتریکی را برای سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است.

در مورد قدرت، گفته می‌شود این خودروهای الکتریکی با ولتاژ ۸۰۰ ولت کار می‌کنند؛ به این معنی که آن‌ها می‌توانند با استفاده از موتور‌های استلانتیس، قدرتی بین ۲۰۱ و ۴۴۳ اسب بخار تولید کنند. ظرفیت باتری بین ۱۰۱ تا ۱۰۸ کیلووات ساعت گزارش شده است که می‌تواند با یک بار شارژ، ۸۰۰ کیلومتر را طی کند.

انتظار می‌رود نسخه تولیدی بروزرسانی شده Airflow Graphite Concept اولین خودروی الکتریکی کرایسلر باشد که در سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.