لوازم یدکی خودروهای هیوندای را از کجا بخریم ؟

0

هیوندای و کیا، یکی از مهم ترین و معتبر ترین کمپانی های خودرو سازی در جهان محسوب می شوند که خودرو های مختلفی را به بازار های جهانی وارد کرده اند. تهیه لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا، یکی از موارد مهمی است که باید دارنگان و مالکین محصولات این دو کمپانی آن را به منظور حفظ سلامت خودرو خود انجام دهند.

اما مسئله مهمی که در این میان مطرح می شود، قیمت لوازم یدکی می باشد که برای بسیاری از مصرف کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در این مطلب تصمیم داریم شما را به صورت تخصصی با انواع لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا آشنا کنیم. در ادامه توضیحات کاملی را در مورد قیمت لوازم یدکی ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

لوازم یدکی هیوندای

معرفی لوازم یدکی هیوندای لوازم یدکی کیا

همان طور که می دانید خودرو های هیوندای و کیا از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که هر یک از بخش ها، لوازم یدکی مختلفی را در خود جای می دهند. در این بخش از مطلب تصمیم داریم به معرفی لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا بپردازیم.

قطعات بدنه و تزیینات: رینگ چرخ، رام، درب، آیینه بغل، گلگیر، شلگیر، سپر، دیاق و…

سیستم روشنایی: مه شکن، پروژکتور، هدلایت، چراغ خطر، شبرنگ، چراغ جلو، راهنما آینه، چراغ دنده عقب و…

سیستم جلوبندی و تعلیق: فنر لول، سگدست، سیبک، کمک فنر، قرقری، دسته موتور، پمپ هیدرولیک، پمپ کلاچ، اکسل، سر پلوس و…

قطعات موتوری: یاتاقان ثابت و یاتاقان متحرک، واشر سر سیلندر، زنجیر تایم، سرسیلندر، میل سوپاپ دود و هوا، واشر کامل و…

قطعات سیستم ترمز: پمپ ترمز، سیم ای بی اس چرخ، استپ ترمز، میل ژامبون، پمپ ترمز، کاسه چرخ و…

سیستم رادیاتور: کمپرسور کولر، رادیاتور کولر، سینی رادیاتور، کندانسور کولر، مجموعه فن آب، منبع آب، درب رادیاتور، رادیاتور بخاری و…

قطعات برقی: کمپرسور کولر، کروز کنترل، سنسور ها، کویل، فشنگی دمای آب، ترموستات، مقاومت فن موتور

قطعات مصرفی: شمع، لنت ترمز، دیسک ترمز، صافی بنزین، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، فیلتر هوا، فیلتر کابین

همان طور که متوجه شدید، برای خرید لوازم یدکی هیوندای و یا خرید لوازم یدکی کیا، لازم است به خوبی تمامی قطعات را شناسایی کنید و مناسب ترین آن ها را برای خودرو خود خریداری کنید.

نحوه خرید لوازم یدکی خودرو

به طور کلی روش های مختلفی برای خرید لوازم یدکی هیوندای و یا خرید لوازم یدکی کیا وجود دارد. به طور مثال مراجعه حضوری به یک فروشگاه معتبر و فعال در زمینه لوازم یدکی یکی از این روش ها می باشد.

البته شما می توانید از طریق خدماتی که فروشگاه های لوازم یدکی ارائه می دهند، لوازم یدکی مورد نیاز خود را بدون اتلاف وقت و هزینه، به صورت غیر حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

قیمت لوازم یدکی هیوندای

نکاتی در مورد خرید لوازم یدکی

توجه داشته باشید که خرید لوازم یدکی، لازم به رعایت برخی از نکات می باشد. در این بخش از مطلب به صورت تخصصی در مورد خرید لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا برای شما صحبت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که برخی از قطعات خودرو باید به صورت دوره ای و در کیلو متر های مشخصی تعویض شوند. به طور مثال قطعاتی مانند تسمه تایم، لنت ترمز، تسمه دینام، فیلتر روغن، فیلتر هوا و… جزو قطعاتی به شمار می آیند که باید به صورت دوره ای برای تعویض آن ها اقدام کنید.

اگر چه تعویض به موقع این قطعات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، اما تعویض آن ها با قطعات درجه یک، از اهمیت بیش تری برخوردار است. چرا که استفاده از لوازم یدکی تقلبی و فیک می تواند آسیب های جبران ناپذیری را در عملکرد اتومبیل بگذارد و شما متحمل هزینه های بیش تری برای عیب یابی و تعمیر خودرو شوید.

بررسی قیمت لوازم یدکی

اگر شما هم یکی از خریداران لوازم یدکی هیوندای و یا لوازم یدکی کیا هستید، باید به این نکته توجه کنید که عوامل مختلفی بر روی قیمت لوازم یدکی هیوندای تاثیر گذار هستند. یکی از مهم ترین این عوامل اصل و فابریک بودن قطعات می باشد.

البته نا گفته نماند که شما می توانید به سراغ قطعات بدون بسته بندی و یا فیک و چینی بروید. اما همان طور که پیش تر گفته شد، استفاده از این گونه قطعات می تواند هزینه های بیش تری را برای عیب یابی و تعمیر خودرو برای شما به همراه داشته باشد.

خرید لوازم یدکی هیوندای

چگونه لوازم یدکی اورجینال را تشخیص دهیم؟

لازم است بدانید که قطعات اورجینال با نام قطعات جنیون نیز شناخته می شوند که توسط تولید کننده خودرو، عرضه شده و با قطعات فابریک خودرو هیچ گونه تفاوتی ندارند.

متاسفانه بازار ایران به دلایل مختلف مانند تورم، بالا بودن قیمت دلار، ممنوعیت ورود کالا به داخل کشور و…، پز اط قطعات تقلبی می باشد. به همین خاطر تشخیص قطعات فابریک از تقلبی آن کمی دشوار است. یکی از راه های موثر برای خرید لوازم یدکی هیوندای و یا لوازم یدکی کیا اصل و فابریک، دقت در خرید و مراجعه به یک فروشگاه معتبر می باشد.

شما در زمان خرید باید تمامی جزییات اعم از کیفیت آلیاژ، وزن قطعات، زائده ها و ظاهر کار و حتی نوع بسته بندی آن را در نظر بگیرید و یا برای خرید لوازم یدکی به نمایندگی فروش این قطعات در تهران مراجعه کنید.

معرفی فروشگاه لوازم یدکی هیوندای و کیا

اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر و شناخته شده برای خرید لوازم یدکی هیوندای و یا لوازم یدکی کیا هستید، به شما فروشگاه جنیون پارت را پیشنهاد می دهیم.

این فروشگاه قیمت لوازم یدکی را به صورت مطلوب و مقرون به صرفه ای تعیین نموده است. همین طور تمامی لوازم یدکی های این فروشگاه کاملا اصل و اورجینال بوده و استفاده از آن ها هیچ گونه آسیب جانبی را به خودرو وارد نمی کند.

در صورتی که مهارت و تخصص کافی را برای خرید لوازم یدکی ندارید، می توانید از کارشناسان این فروشگاه کمک بگیرید و متناسب ترین قطعات را برای خودرو خود خریداری کنید. فروشگاه جنیون پارت، تمامی لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا را به صورت فابریک برای مشتریان و مالکین خودرو های هیوندا و کیا فراهم نموده است.

هم چنین امکان خرید تلفنی و خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا مصرف کنندگان بتوانند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند و نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه لوازم یدکی نداشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.