اعلام قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار بلاتکلیف

0

بلاتکلیفی آیین نامه واردات خودرو، معاملات را در بازار خودرو در حالت انتظار قرار داده است.

اخبار سیاسی اخبار مهم دلایل گران شدن خودرو اخبار بازار خودرو قیمت محصولات ایران خودرو قیمت محصولات سایپا قیمت دلار

🔹بازار امروز خرید و فروش خودرو نسبت به هفته گذشته با تغییراتی در قیمت انواع خودروهای داخلی همراه بوده است.

🔹البته همچنان در بازار خرید و فروش زیادی انجام نمی شود و همه در حالت انتظار قرار دارند. فعلا هیچ خبری از تأیید آیین نامه واردات خودرو مطرح نیست.

🔹در این شرایط فروشندگان بیشتر ترجیح می‌دهند خودرو را نگه داشته تا تکلیف بازار مشخص شود، آن دسته از مشتریانی که خواستار خرید خودرو هستند نیز باید با چانه زنی بسیار خودروی دلخواه خود را آن هم با قیمت مناسب خریداری کنند البته این در شرایطی است که فروشنده حاضر به معامله باشد.

🔹در بازار امروز سمند ال ایکس با قیمت 309 میلیون تومان، سمند ای اف سون با قیمت 356 میلیون تومان، دنا پلاس 447 میلیون تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک 505 میلیون تومان به فروش می رسد.

🔹علاوه بر این پژو پارس با قیمت 311 میلیون تومان، پژو 207 دستی پانوراما 405 میلیون تومان، رانا پلاس 299 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو با قیمت 300 میلیون تومان و پژو 206 مدل 99 تیپ پنج 351 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

🔹طبق گفته برخی منابع، دو محصول هایما شرکت ایران خودرو بزودی افزایش قیمت شدیدی خواهند داشت و به همین دلیل در بازار، قیمت این خودروها در حال افزایش است. در حال حاضر هایما اس7 در مرز 1 میلیارد تومان و هایما اس5 بین 810 تا 820 میلیون تومان معامله می‌شود.

در محصولات سایپا نیز پراید 111 با قیمت 205 میلیون تومان، تیبا با قیمت 198 میلیون تومان، تیبا دو با قیمت 206 میلیون تومان ساینا با قیمت 211 میلیون تومان، کوئیک دنده ای 211 میلیون تومان و شاهین با قیمت 368 میلیون تومان به فروش می رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.