تیونینگ فراری مونزا SP2 توسط منصوری +عکس

0

وقتی حرف از تیونینگ‌های دیوانه‌وار به میان کشیده می‌شود، نمی‌توانیم نامی جنجالی‌تر از Mansory فکر کنیم. برندی که همواره گروهی خاص را که به دنبال طراحی‌های عجیب و غریب هستند را پذیرایی می‌کند.


برای این پروژه به‌خصوص، منصوری سراغ رنگ اصلی Rosso Corsa رفته که آن را با یک نوار مشکی و قطعات فیبر کربنی ترکیب کرده تا جلوه‌ای خاص‌تر داشته باشد.
فراری مونزا SP2 از همان ابتدا یک سوپراسپرت چالش‌برانگیز بود و فراری فقط 499 دستگاه از مونزا SP را تولید کرد. اوضاع وقتی داغ‌تر می‌شود که مالک آن تصمیم به ایجاد برخی از تغییرات بیشتر روی آن گرفت. حال اسب سرکش ایتالیایی تبدیل به پروژه جدید خودروهای سفارشی منصوری شده است.

برای این پروژه به‌خصوص، منصوری سراغ رنگ اصلی Rosso Corsa رفته که آن را با یک نوار مشکی و قطعات فیبر کربنی ترکیب کرده تا جلوه‌ای خاص‌تر داشته باشد. البته یک مجموعه مدرن آیرودینامیک نیز روی آن اعمال شده است.

مشتری این خودرو قصد داشت تا طراحی خودرو نامتقارن باشد و به همین دلیل از منصوری خواست تا صندلی راننده را به رنگ مشکی دربیاورد. استفاده از کمربند ایمنی قرمز و ریزه‌کاری‌هایی با همین رنگ، در درخشش هرچه بیشتر آن تأثیرگذار بوده است. این جزئیات قرمز در قسمت‌های جالبی مانند قاب فیبرکربنی آینه‌ها، بال عقب و هم‌چنین ورودی هوای جلو و دیفیوزر عقب هم استفاده شده است.

با برداشتن رینگ‌های استاندارد، منصوری از نسخه‌های ابداعی خوش که وزنی کمتر دارند، بهره گرفت. تایر جلو 275.35 میلی‌متری 21 اینچی و تایر عقب نیز 335.25 میلی‌متری 22 اینچی در نظر گرفته شده است.

تغییراتی ملایم روی پیشرانه 6.5 لیتری 12 سیلندر V شکل این خودرو و البته به‌روزرسانی سیستم تنفس با نصب اگزوزهای جدید کاری کرده است که قدرت خروجی به 830 اسب‌بخار با 740 نیوتن‌متر گشتاور برسد.

منصوری می‌گوید این پروژه سفارشی‌سازی را می‌توان روی فراری SP1 تک نفره هم اجرا کرد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.