معرفی هوندا CR-V 2023 + عکس و مشخصات

0

هوندا CR-V یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای موجود در بازار جهانی به خصوص آمریکاست. هوندا برای اینکه بتواند جذابیت CR-V را برای مشتریان حفظ کند، لحظاتی پیش ششمین نسل این شاسی بلند محبوب و جذاب خود را رونمایی کرد. هوندا CR-V 2023 دارای چهره مدرنتر و بروزرسانی شده و همچنین کابینی کاملا متفاوت از نسخه قبل بوده که در کنار موتور هیبریدی و قیمت مقرون به صرفه می تواند گزینه جذابی برای خرید و همچنین واردات به ایران در این سگمنت باشد.

ظاهر هوندا CR-V 2023

به گزارش کارستان به نقل از خودرونویس، چهره هوندا CR-V مدل 2023 خیلی متفاوت از نسخه قبلی طراحی نشده است. در ماه می وزارت صنعت و تکنولوژی چین تصاویر نسل جدید این خودرو را در وب سایت خود منتشر کرده بود. البته که اکنون تصاویر بهتر و واضح تری از این خودرو منتشر شده که در آنها جلوپنجره بزرگتر این خودرو به خوبی مشخص بوده که در طراحی آن از پیکاپ هوندا ریجلاین Ridgeline الگوبرداری شده است. چراغ های جلو هوندا CR-V 2023 باریک تر شده و نسخه های اسپرت و اسپرت تورینگ هم دارای چهره جلو متفاوت تر و مقداری خشن تر نسبت به سایر نسخه ها هستند.

هوندا صرفا به بروزرسانی پنل های بدنه اکتفا نکرده. بلکه طول CR-V 2023 حدود 2.7 اینچ بیشتر و نزدیک به نیم اینچ عرض بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. فاصله بین دو محور این خودرو حدود 1.6 اینچ نسبت به نسل قبلی بیشتر شده که شاید تفاوت زیادی نباشد ولی به موجب همین افزایش فاصله بین دو محور هوندا CR-V 2023 بیشترین فاصله بین دو محور در این سگمنت را دارد. سرنشینان در ردیف دوم هوندا CR-V 2023 فضای پا بیشتری دارند و فضای بار در پشت صندلی های این خودرو هم به 744 لیتر رسیده که اگر صندلی های ردیف دوم را بخوابانید فضای بار این خودرو به 2166 لیتر افزایش می یابد.

داخل کابین هوندا CR-V 2023

عمده کابین هوندا CR-V 2023 مشابه با نسل جدید هوندا سیویک طراحی شده است. این خودرو در مدل استاندارد دارای یک نمایشگر لمسی 7 اینچی در میان داشبورد بوده و یک نمایشگر دیجیتالی 7 اینچی هم در پشت فرمان قرار دارد. البته در مدل های لوکس تر یک نمایشگر لمسی 9 اینچی در میان داشبورد قرار دارد. تودوزی مشکی و خاکستری به صورت استاندارد برای صندلی های این خودرو اجرا شده و برای نسخه های لوکس تر تودوزی چرمی نیز در دسترس است. هوندا ادعا کرده که محفظه کنسول وسط CR-V جدید بزرگترین در بین خودروهای این سگمنت است.

امکانات هوندا CR-V 2023 به صورت استاندارد شامل اپل کار پلی، اندروید اتو و سیستم کمکی راننده هوندا سنسینگ است. برای مدل 2023 این سیستم هوندا سنسینگ دارای دوربین واید با زاویه دید 90 درجه، یک رادار با قابلیت تشخیص زاویه 120 درجه ای، رادار نقطه کور، کمکی رانندگی در ترافیک با قابلیت ترمزگیری خودکار در سرعت های پایین و تابلوخوان مسیر است. در خصوص بیراهه نوردی هم هوندا جدیدترین سیستم تمام چرخ محرک پیشرفته خود را برای CR-V 2023 نصب کرده که دارای چندین مد بسته به مسیر است. برای اولین بار هوندا CR-V به سیستم کنترل خودرو در سرازیری هم مجهز شده است.

مشخصات فنی هوندا CR-V 2023

هوندا CR-V در ابتدای زمان عرضه در دو نسخه EX و EX-L فروخته می شود که هر دو دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 190 اسب بخاری هستند. نسخه های اسپرت و اسپرت تورینگ دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بروزرسانی شده با سیستم هیبریدی هستند. این پیشرانه بروزرسانی شده قادر به تولید 204 اسب بخار قدرت و 335 نیوتن متر گشتاور است. قیمت هوندا CR-V 2023 در مدل پایه EX روی پایه 30 هزار دلار است.

منبع: Motor1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.