بیوگرافی نازنین بیاتی و همسرش + عکس های جدید

0

نازنین بیانی nazanin bayati متولد ۱۵ دی ماه ۱۳۶۸ در یکی از محله‌های قدیم تهران یعنی منیریه است. خانواده‌ او با داشتن ۲ خواهر دیگر به نام‌های ندا و نغمه، ۵ نفره می‌باشد. این بازیگر از طرف پدر به شهر تفرش و از سمت مادر در قم، ریشه‌‌های خویشاوندی دارد.

به نظر می‌رسد این بازیگر خوش چهره، درس و دانشگاه را هم با هدف تئاتری شدن و رسیدن به دنیای بازیگری انتخاب کرده است. هرچند به گفته خودش علاقه او به بازی در ترم چهارم دانشگاه و گذراندن درس مبانی آغاز  گردیده و با حضور در تست‌های بازیگری یکی از کارگردانان بنام یعنی پرویز شهبازی، بدون هیچ کلاس او را راهی دنیای فیلم و سینما ساخته است.

او رشته تئاتر را با گرایش طراحی صحنه در دانشگاه انتخاب و  این موضوع باعث شده تا مدتی در کنار بازیگری طراحی لباس، حتی صداپیشگی را در سریال عروسکی شکرستان انجام دهد . البته فعالیت‌‌های این بازیگر پر جنب و جوش تنها به اینجا ختم نمی شود، بلکه او در عرصه موسیقی هم ورود یافته و تلاش‌هایی در این زمینه داشته است.
نازنین بیانی و بازیگری

همانطور که پیشتر گفتیم حضور در فیلم دربند پرویز شهبازی به سال ۱۳۹۱ دریچه‌ای برای ورود این بازیگر به دنیای سینما بود. او در اولین تلاش خود در پیش روی دوربین نشان داد که شهبازی بی جهت به او شانس حضور در جلوی دوربینش را نداده، زیرا در اولین اجرا نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر گردید . نازنین در رای گیری که از سوی نویسندگان و منتقدان جشنواره سی و یکم انجام گرفت، توانست عنوان بهترین بازیگر را از آن خود کند .

بسیاری از سینمایی‌ها حضور در فیلم شهبازی را مقدمه ورود او به اذهان عمومی  می‌دانند، اما او دوستی با پگاه آهنگرانی و کمک‌هایش را رمز موفقیت خود اعلام کرده است. نکته جالبی که در اولین ایفای نقش توسط این بازیگر نظرها را به او‌ جلب کرد، در آوردن نقشش بدون دریافت فیلمنامه بود.

در ابتدای امر شاید بسیاری این بازیگر دهه شصتی را به واسطه درخشش‌اش در سریال گلشیفته میشناختند، اما در واقع  این آغاز درخشش او در پیش روی دوربین نبود و این بازیگر خوش ذوق در پرونده خود دریافت جایزه از دست منتقدین را داشت . هم بازی شدن با جواد عزتی را شاید بتوان برگ برنده او در رسیدن به دنیای سلبریتی‌ها دانست. او در فیلم طنز آینه بغل نقش مهناز را به خوبی ایفا کرد و ماحصل تلاش او و همبازی‌هایش در اجرای نقش‌هایشان، آمدن نام این فیلم در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ایران بود.

 بیوگرافی نازنین بیاتی همسر نازنین بیاتی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران nazanin bayati دختر خوشگل ایرانی عکس دختر خوشگل بازیگر خوشگل

سایر فیلم‌ها و سریال‌های ماندگار او از قرار زیر است:

سال ۱۳۹۱ فیلم دربند با حضور بازیگرانی همچون پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، بهرنگ علوی و ….

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی و حضور ستارگانی چون محمدرضا فروتن ، مریلا زارعی ، لیندا کیانی ، شبنم قلی خانی، فرزاد فرزین ، حسین پاکدل ، بهشاد شریفیان و نفیسه روشن …

سریال گلشیفته و همبازی شدن با مهدی هاشمی ، مهناز افشار ، سیامک انصاری ، امیر مهدی ژوله ، شیلا خداداد ، نسیم ادبی ، هومن سیدی، بهاره کیان افشار، محمد بحرانی و ….

فیلم فرشته‌ها با هم می‌آیند به سال ۱۳۹۲ و کارگردانی حامد محمدی و ایفای نقش در کنار جواد عزتی

سایر فیلم‌ها به نام ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه ، مردن به وقت شهریور ، رخ دیوانه ، طعم شیرین خیال ، مادری ، رفتن ، آینه بغل ، مغزهای کوچک زنگ زده ، زعفرانیه ۱۴ تیر ، دینامیت و ژن خوک
خلق و خوی نازنین بیانی

اغلب ما به سبب اجرای نقش‌هایی آرام و کمتر پر جنب و جوش از این بازیگر عادت داریم و این موضوع باعث شده تا او را فردی ساکت تصور کنیم، در حالی که در واقعیت و به گفته خودش او دختری بازیگوش و پرجنب و جوش می‌باشد.
حواشی نازنین بیانی

حواشی پیرامون بازیگران عموما در خصوص روابط احساسی آنهاست اما چندی پیش خبری مبنی بر مرگ این بازیگر در رسانه‌ها منتشر شد و بسیاری را بهت زده کرد. این خبر در حقیقت یک اشتباه رسانه‌ای بود که پس از مرگ سورنا عضنفری از بازیگران همبازی او در سریال گلشیفته رخ داد. جریان این اشتباه خبری از این قرار بود که در صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام خبر فوت سورنا غضنفری را، که در آن زمان اغلب مردم با چهره او آشنایی چندانی نداشتند با انتشار عکسی سه نفره به مخاطبان این سریال اطلاع دادند. در این عکس همون سیدی، سورنا و نازنین بیانی حضور داشتند ، اما انعکاس این عکس در این صفحه و توضیحاتی که در کپشن پست نوشته شده بود اغلب افراد از جمله خبرگزاری‌ها را به اشتباه انداخت، تا نام نازنین را به عنوان بازیگر درگذشته سریال اعلام کنند.
نازنین بیانی و همسرش

 بیوگرافی نازنین بیاتی همسر نازنین بیاتی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران nazanin bayati دختر خوشگل ایرانی عکس دختر خوشگل بازیگر خوشگل

برخی از تیترهای زرد ادعای انتشار عکس‌های نازنین بیانی و همسرش را دارند در حالی که این خانوم بازیگر تاکنون ازدواجی به شکل رسمی نداشته است. حتی کنار هم قرار گرفتن نام نازنین بیانی و پژمان جمشیدی و امیر حسین آرمان نیز به سبب هم بازی بودن این بازیگر با این چهره‌ها بوده است.

سینما

سال نام فیلم نقش کارگردان
۱۳۹۱ دربند نازنین پرویز شهبازی
۱۳۹۲ مردن به وقت شهریور پریسا هاتف علیمردانی
ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه ریحان ابراهیم ابراهیمیان
فرشته ها با هم می آیند لیلا حامد محمدی
۱۳۹۳ رخ دیوانه غزل ابوالحسن داوودی
طعم شیرین خیال شیرین کمال تبریزی
۱۳۹۴ مادری نوا رقیه توکلی
۱۳۹۵ رفتن مریم نوید محمودی
۱۳۹۶ آینه بغل مهناز منوچهر هادی
مغزهای کوچک زنگ زده مونا هومن سیدی
۱۳۹۷ زعفرانیه ۱۴ تیر ماهرخ علی هاشمی
دینامیت ساناز مسعود اطیابی
ژن خوک ماهرخ سعید سهیلی
۱۳۹۸ عروسی مردم شیما مجید توکلی
سگ بند فرزانه مهران احمدی
۱۳۹۹ مجوز خروج کیارش اسدی زاده
زمستان بود شیرین وحید پرشاد
جوجه تیغی مستانه مهاجر
١۴٠٠ شادروان پری حسین نمازی

نمایش خانگی

سال نام سریال نقش کارگردان
۱۳۹٧ گلشیفته گلی دلگشا بهروز شعیبی
۱۳۹۸ مانکن همتا مهرگان حسین سهیلی‌زاده
۱۴۰۰ هفت آنیل کیارش اسدی زاده

تئاتر

نام نمایش نقش تاریخ
نمایشنامه خوانی قرمز و دیگران نقش‌ خوان شهریور ۱۳۹۳
خانه ای در انتهای خیابان بهار لاله بهمن و اسفند ۱۳۹۵
دی روز (یک دقیقه سکوت) خرداد ۱۳۹۶
کنسرت نمایش «خالی از شب خالی از تو» گفتار متن اردیبهشت ۱۳۹۷
خروس لاری پاپتی آذر و دی ۱۳۹۷
نمایش موزیکال «عروس مردگان» امیلی اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۸

جوایز و افتخارات

سال جایزه رده اثر نامزد شده نتیجه
۱۳۹۱ سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش اول زن دربند نامزدشده
۱۳۹۲ هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران پیروز
۱۳۹۳ چهاردهمین دوره جشن حافظ بهترین بازیگر زن فیلم درام دربند نامزدشده
۱۳۹۸ نوزدهمین دوره جشن حافظ بهترین بازیگر زن کمدی سریال گلشیفته پیروز
۱۳۹۹ بیستمین دوره جشن حافظ بهترین بازیگر زن درام سریال مانکن نامزدشده

 

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.