لندروور دیفندر با کیت تیونینگ DP 500 منهارت

0

لندروور دیفندر خودروییست که معمولا به دلیل قابلیت های بسیار بالایی که در آفرود و بیراهه نوردی دارد شناخته شده است. دیفندر یک اسیووی جان سخت و آفرودی بوده که شاید مقداری نسل جدید آن ظاهر خشن و آفرودی نسل قبل را از دست داده باشد، ولی نمی توان منکر شد که دیفندر هنوز یک خودروی آفرودی با توانایی بسیار بالاست.

لندروور دیفندر به طور معمولی در سگمنت شاسی بلند قدرتمند حرف زیادی برای گفتن ندارد. ولی اگر دنبال لندروور دیفندری قدرتمند و سریع می گردید، کیت تقویتی من هارت DP 500 که برای لندروور دیفندر طراحی شده مناسب شماست. به موجب این کیت بروزرسانی های خاص و جذابی در لندروور دیفندر نسبت به سایر مدل های این خودرو اعمال می شود که جذابیت آن را به مراتب بیشتر کرده است.

ظاهر و کابین لندروور دیفندر DP 500 تیونینگ من هارت

من هارت برای تیونینگ لندروور دیفندر جدید ابتدا از بدنه شروع کرده است. روی گلگیرها فندرهای مشکی براق نصب شده و همین تریم در جلوپنجره نیز دیده می شود. شاید خاص ترین ویژگی لندروور دیفندر تیونینگ من هارت به چرخ های آن مربوط شود. چرخ هایی که برای علاقمندان به آفرود اصلا مناسب نبوده و کاملا مناسب سواری شهریست. این خودرو به رینگ های 24 اینچی فورج خاکستری با پهنای 12 اینچ مجهز شده که برای آنها تایرهای 295/30 نصب شده اند. اما من هارت برای علاقمندان به آفرود هم برنامه دارد. برای این دسته از افراد من هارت رینگ های مشکی Concave 22 اینچی با پهنای 10.5 اینچ را تدارک دیده که به تایرهای 295/40 مجهز شده اند.

لندروور دیفندر تیونینگ من هارت دارای کابینی با تودوزی چرم و جیر آلکانتارا بوده که قطعا هر فردی عاشق آن می شود. همانطور که در تصاویر هم قابل مشاهده است یک تودزوی دو رنگ مشکی و نقره ای با دوخت بسیار با کیفیتی برای صندلی های این شاسی بلند آفرودی و جان سخت اجرا شده است.

مشخصات فنی لندروور دیفندر DP 500 تیونینگ من هارت

قطعا بارزترین تغییر صورت گرفته روی لندروور دیفندر DP 500 تیونینگ شده من هارت به زیر کاپوت مربوط می شود. من هارت به کمک ریمپ و نصب سیستم اگزوز بروزرسانی شده موفق به افزایش توان پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ این خودرو از 400 به 512 اسب بخار شده است. همچنین بیشینه گشتاور تولیدی این خودرو نیز 550 به 710 نیوتن متر رسیده که ارتقا بسیار زیادی نسبت به مدل استاندارد.

این افزایش توان روی نسخه شش سیلندر لندروور دیفندر باعث شده که این مدل تیونینگ شده در محدوده قدرتی لندروور دیفندر هشت سیلندر قرار گیرد. جهت یادآوری بیان می کنیم که لندروور دیفندر هشت سیلندر دارای یک موتور 5 لیتری هشت سیلندر V شکل سوپرشارژ بوده که قادر به تولید 518 اسب بخار قدرت و 625 نیوتن متر گشتاور است. بدین ترتیب گرفتن این خروجی آن هم از یک موتور شش سیلندر بسیار مطلوب است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.