رنو آرکانا 2023، رقیب جدید بی ام و X6

0

این روزها رنو آرکانا در حال آماده سازی برای فیس لیفت میان‌دوره‌ای است. خودروساز فرانسوی تصمیم گرفته است تا رنو آرکانا 2023 را به یک کراس‌اوور کوپه تبدیل کند، از این رو نسخه فیس‌لیفت آرکانا رقیب ارزان‌قیمتی برای بی ام و X6 خواهد بود.

همانند اکثر فیس‌لیفت‌ها، چراغ‌ها و جلوپنجره رنو آرکانا 2023 به طور کامل تغییر خواهند کرد. در نمای عقب نیز چراغ‌ها با امضای رنو به چشم می‌خورند. عبارت آرکانا و لوگو رنو نیز روی درب عقب نقش بسته است.

رنو آرکانا مدل 2023

انتظار می‌رود که کراس‌اوور جدید فرانسوی اوایل سال میلادی آینده در کره جنوبی معرفی شود. این خودرو به طور همزمان توسط دو سایت رنو به تولید خواهد رسید. سایت رنو سامسونگ در کره جنوبی رنو آرکانا 2023 را با نام سامسونگ XM3 به تولید خواهد رساند و برای ساخت آن از قطعات مشترک رنو کلیو و رنو کپچر استفاده خواهد کرد. دیگر نسخه تولیدی این خودرو در روسیه و براساس پلتفرم B0+ تولید خواهد شد. این نسخه از سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک نیز بهره خواهد برد.

پس از عرضه اولیه رنو آرکانا 2023 در کره جنوبی و اروپای شرقی، این خودرو راهی بازارهای اتحادیه اروپا خواهد شد. انتظار می‌رود رنو آرکانا 2023 با پیشرانه‌های فعلی به بازار عرضه شود و تنها چند ارتقا کوچک در زمینه کاهش آلودگی برای آن رخ دهد. اطلاعات بیشتر از این خودرو طی ماه‌های آینده و با نزدیک شدن به زمان رونمایی منتشر خواهند شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.