معرفی محصول چهارچرخ Kawasaki Brute Force 300 +عکس و مشخصات

0

طراحی بدنه

طراحی دقیق Brute Force 300 محصول کاواساکی از آن یک وسیله نقلیه بسیار قابل اطمینان، قوی و خوش فرمان ساخته و این توانایی را به آن بخشیده است که دشوارترین مسیرها را تاب بیاورد. بروت فورس، چهارچرخ قدرتمندی است که هم برای تفریح در مسیرهای کوهستانی و هم برای سال‌ها کار سخت در جنگل‌ها و مزارع مناسب است و با وجود مخزن سوخت 12لیتری و مصرف سوخت کم، می‌توان مسافت های طولانی را با چهارچرخ کاواساکی طی کرد.

موتورسیکلت جدید کاوازاکی شرکت کاوازاکی قیمت موتور چهار چرخ قیمت موتور چهار چرخ کویر چهار چرخ متحرک چیست قیمت موتور سیکلت چهارچرخ برقی مشخصات موتور چهارچرخ مشخصات موتور سیکلت چهارچرخ برقی مجله موتورسیکلت انواع موتور سیکلت بهترین موتور سیکلت ها مجله خودرو کارستان

 طراحی بدنۀ Brute Force 300 و متعلقات آن به تقلید از مدل های بزرگتر بروت فورس انجام گرفته است.

زین و مخزن سوخت به گونه ای طراحی شده اند که در اتصال با یکدیگر، ظاهری یکپارچه ایجاد نمایند و این در سواری راحت‌تر سوار و جایگیری بهتر او نیز اثرگذار است. استفاده از بالشتک‌های ضخیم در زین بر راحتی راکب در حرکت می‌افزاید.

 حجیم بودن بدنه و طراحی عضلانی آن (به ویژه فلاپ و سپرها) باعث شده Brute Force 300 ظاهری چون ATV های متعلق یک کلاس بالاتر از خود داشته باشد.

 برخورداری از بدنۀ کلاس سنگین و ساخته شده از لوله‌های فولادی، سه ترمز دیسکی، تایرهای مخصوص Maxxis و دو باربند مستحکم در جلو و عقب با ظرفیت 20 و 30 کیلوگرم از دیگر امکانات تحسین‌برانگیز این ATV است.

موتورسیکلت جدید کاوازاکی شرکت کاوازاکی قیمت موتور چهار چرخ قیمت موتور چهار چرخ کویر چهار چرخ متحرک چیست قیمت موتور سیکلت چهارچرخ برقی مشخصات موتور چهارچرخ مشخصات موتور سیکلت چهارچرخ برقی مجله موتورسیکلت انواع موتور سیکلت بهترین موتور سیکلت ها مجله خودرو کارستان

شاسی قدرتمند

 شاسی سبک و مستحکم بروت فورس 300 از لوله های فولادی ساخته شده و طراحی آن به تقلید از مدل‌های بزرگتر بروت فورس انجام گرفته است و می‌تواند سال‌ها کاربری خدماتی یا ورزشی را تاب بیاورد.

 از جمله خصوصیات این شاسی می‌توان به فرمان پذیری و پایداری عالی و نیز توانایی بالا در دورزدن بواسطه عرض زیاد میان دو چرخ، و به حداقل رسیدن تاثیرپذیری حرکت چرخ‌ها از ناهمواری های زمین اشاره کرد.

 طویل بودن بازوهای دوجناغی و محور عقب باعث گردیده که Brute Force 300 در کلاس خود از عریض ترین چهارچرخ ها در کلاس خود باشد و این در راحتی سواری و فرمان پذیری بسیار عالی نقش دارد.

 عرض میان دو چرخ جلو 85 سانتی متر و عرض میان دو چرخ عقب 83 سانتی متر است.

 به منظور پایداری در دورزنی و به حداکثر رسیدن کنترل پذیری، توازن جلو-به-عقب شاسی بهینه سازی شده است.

 مختصات کنترلی فرمان و تنظیمات سیستم تعلیق جلو و عقب به گونه ای با یکدیگر هماهنگ و بهینه سازی شده است که توازن، کنترل و پایداری ایده آلی حاصل شود.

 بیشتر کار با این ATV در سرعت های پایین است. به همین منظور، تنظیم و تیونینگ بهینۀ شاسی نیز در فرمان پذیری راحت و بی نقص در سرعت های پایین نقش خود را ایفا می کند.

انجین

محصول Brute Force 300 ، یک انجین قدرتمند آبخنک چهار-زمانه و تک-سیلندر 271 سی سی را در خود جای داده که بخصوص برای تولید توان در دور موتور میانه و پایین طراحی شده است.

 با وجود سیستم «هوای ثانویه کاواساکی» (Kawasaki Secondary Air) انتشار گازهای آلاینده در Brute Force 300 به حداقل رسیده و در نتیجه توانسته است نمره قبولی را برای استانداردهای EPA و CARB دریافت کند.

 پولیش شدن دندانه های دنده بالانسر باعث شده که درگیر شدن دنده ها با یکدیگر با دقت بالاتری انجام گیرد و این به کم شدن صدای انجین کمک کرده است.

دهانه لوله فیتر هوا در قسمت بالایی شاسی و زیر کاور جای داده شده است و از این رو کمتر احتمال دارد که آب یا گل وارد آن شود.

 سیستم استارت کششی دستی (recoil starter) ، یک جایگزین احتیاطی (بکاپ) برای سیستم استارت الکتریکی می باشد و وجود آن خاطر کاربر را از راه اندازی آسان، آسوده می کند.

سیستم انتقال قدرت

گشتاور تولید شده با یک جعبه دنده متغیر پیوسته (CVT) به همراه کلاچ سانتریفیوژی که طراحی کلی آن همان است که برای چهارچرخ شاخص کاواساکی یعنی Brute Force 750 4x4i EPS استفاده شده به صورت نرم و روان به چرخ ها و زمین منتقل می شود. تسمه cvt نیز استحکام و دوام بالایی دارد.همچنین، نسبت های بهینۀ CVTدر این چهارچرخ باعث می شود که ترمز انجین به طرز چشمگیری تنظیم (tuned)بوده و راندن بروت فورس 300 در موقعیت های دشوار با دردسر کمتری همراه باشد.

برای سطوح دنده مخروطی از فرایندهای مقاوم سازی با پوشش نیترید کربن و ساچمه زنی برای افزایش کارایی و عمر مفید استفاده شده است.* وجود دنده عقب باعث تسهیل فرمان پذیری در سرعت های پایین شده است.

ترمزهای دیسکی سه گانه

 وجود دو ترمز دیسکی هیدرولیکی 180 میلی متری با کلیپرهای تک-پیستونی در جلو، قدرت مهارکنندگی زیادی به چرخ های جلو داده است.
در عقب نیز یک ترمز دیسکی 180 میلی متری با کلیپر تک-پیستونی داریم.* بهینه سازی نسبت های مستر سیلندر باعث گردیده که میان ترمزهای جلو و عقب یک توازن ایده آل به لحاظ نیروی ترمزگیری وجود داشته باشد.* به منظور ایمنی بیشتر در مواقع ضروری، این ATV به یک ترمز پارکینگ (ترمز دستی) که با سیم کار می کند نیز مجهز شده است.

تایرهای آفرود، محصول Maxxis

این تایرها که کشش چرخ-زمین در آنها به حداکثر رسیده است محصول مشترک مکسیس و کاواساکی می باشند.

 عملکرد این تایرها را، با توجه به کشش چرخ-زمین و نیز دوامشان، می توان در نوع خود بی رقیب دانست.

توانایی حمل بار و یدک کشی

 Brute Force 300 از باربندهایی قوی در جلو (به ظرفیت 20 کیلوگرم) و در عقب (به ظرفیت 30 کیلوگرم) برخوردار است.

 بروت فورس 300، با قلاب مستحکم خود می تواند تا 227 کیلوگرم یدک کشی کند.

 جلو پنجره، طراحی مشبکی دارد که در پشت آن، فضایی برای وینچ محصول Warn تعبیه شده است. با توجه به نوع کاربری این چهارچرخ، نصب این وینچ قدرتمند بسیار بر کارایی این وسیله نقلیه می افزاید.

محفظۀ ذخیره سازی

 محفظه نگهداری جلو به اندازه چهار بطری به طول 20 سانتی متر و قطر 6 سانتی متر جا دارد.* یک محفظۀ دیگر نیز در سپر سمت راست تعبیه شده که از آن می توان برای نگهداری اقلام کوچکتر استفاده کرد.

صفحه سنجشگرهای دیجیتال

صفحه سنجشگرهای دیجیتال اطلاعات کاملی از جمله سرعت، مسافت سنج سفر، گیج های سوخت و دما، ساعت، وضعیت دنده، و حالت روشنایی چراغ جلو را به راکب منتقل می کند.

یک درگاه تامین برق نیز با جریان مستقیم در سمت چپ دسته فرمان قرار گرفته که با آن می توان برق وسایلی چون تلفن همراه را سریع و راحت تامین کرد.

مقاومت در برابر گل و اجرام خارجی

 در Brute Force 300 و در قسمت جاپایی ها از کفپوش هایی استفاده شده که روزنه های آنها به اندازه ای است که از تجمع گل و لای در زیر پای راکب جلوگیری می کند.

 باله های کوچک روی سپرهای جلو و در نزدیکی ناحیه جلوی کفپوش ها نیز از راکب در مقابل پاشش گل و سنگریزه محافظت می کند.

 سپرهای داخلی جلو مانع از ورود گل به محفظه انجین و مسدود شدن آن می شوند.

چهارچرخ  Brute Force 300 محصول کاواساکی، توسط شرکت یکتاز سیکلت کویر به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری کاواساکی ژاپن در ایران عرضه می شود.

منبع:کویر موتور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.