ترفند جالب تمیز کاری ماشین که هر راننده ای لازم داره

0

چند ترفند تمیزکاری بسیار مناسب برای خودروها وجود دارد، ترفندهای جالب تمیزکاری ماشین که هر راننده ای به آن ها نیاز خواهد داشت.

چند ترفند تمیزکاری مفید و مناسب خودرو

اگر رانندگی می کنید قطعا باید مسئولیت سلامت خودروی خود را نیز در نظر بگیرید که نیازمند رعایت نکاتی است که در این قسمت از نمناک آن ها را به شما معرفی می کنیم که باعث می شود طول عمر خودروی شما نیز افزایش پیدا کند.

برق انداختن چراغ جلوی ماشین

بعد از یک رانندگی طولانی، حتماً باید چراغ جلوی ماشین را تمیز کنید، زیرا کثیف می شود. شما می توانید خیلی راحت با خمیر دندان سفید کننده این ناحیه را تمیز کرده و برق بیندازید.

حتی می توانید با نوک انگشتان خود کثیفی و آلودگی ها را بردارید و اجازه دهید که خمیر دندان 15 دقیقه در این ناحیه بماند و سپس آن را اسکراب کنید. بعد از پاک کردن خواهید دید که خمیر دندان قهوه ای رنگ می شود و آلودگی ها را به خودش جذب می کند. سپس یک دستمال مرطوب روی آن بکشید تا شاهد برق زدن چراغ باشید.

محلول دست ساز تمیز کننده خودرو

خدمات فنی خودرو دنیای خودرو مجله خودرو کارستان تعمیر و نگهداری خودرو دانستنی های جالب خودرو روش های تشخیص رنگ خودرو آموزش رانندگی خودرو مراکز آموزش مکانیکی تهران اصول نگهداری از خودرو از بین بردن سولفاته باطری

با یک محلول خانگی دست ساز میتوانید بدنه ی خودروی خود را برق بیندازید. در این محلول باید 120 میلی لیتر سرکه، با 240 میلی لیتر نوشابه و 60 میلی لیتر آب لیمو را ترکیب کنید. داخل یک بطری بریزید و کاملا هم بزنید.

بهتر است که بطری با سری اسپری دار باشد تا بتوانید روی هر جایی که می خواهید آن را اسپری کنید و سپس با یک براش یا فرچه روی آن بکشید تا کاملاً تمیز شود و بعد از آن برای حرکت آخر، دستمال خیس شده را روی قسمت مورد نظر بزنید.

خط و خش ها را از بین ببرید

آموزش پولیش رنگ خودرو آموزش پولیش به صورت دستی آموزش پولیش کردن خودرو انواع پولیش خودرو بهترین پولیش ماشین پولیش چیست پولیش مناسب خودرو مزایای پولیش معایب پولیش چیست نحوه پولیش زدن ماشین با دستگاه مراحل استفاده از پولیش

این روش برای هر گونه خط و خش به دلیل آلودگی ایجاد شده است و بسیار عالی عمل می کند و به صورت تخصصی آن ها را از بین می برد. می توانید از پاک کننده لاک ناخن بدون استون همراه با یک دستمال میکروفیبر استفاده کنید و آن را روی خطوط بکشید تا از بین بروند.

رفع روغن ماشین از کف پارکینگ

تعمیر خودرو آموزش عیب یابی خودرو دلایل روشن شدن چراغ چک تشخیص انواع صدای موتور دلایل روغن ریزی موتور مکانیک پراید آدرس تعمیرگاه های تهران

آیا روغن ماشین از خودرو شما سرریز می شود و داخل کف پارکینگ می ریزد؟ نگران نباشید می توانید مقداری زغال را روی این لکه بریزید و به طور کامل آن را پوشش دهید. 15 دقیقه صبر کنید و بعد از بعد؛ با استفاده از یک فرچه با دندانه های سفت و سخت، این ناحیه را اسکراب کنید و بعد روی آن تی بکشید و با آب بشویید تا روغن به طور کامل پاک شود.

براق کردن دور لاستیک خودرو

برای این کار می توانید از محلول نوشابه استفاده کنید قبل از انجام این کار محل مورد نظر را کاملا تمیز کنید و با یک نوشابه دور لاستیک را تمیز و مرتب بشورید و بگذارید کاملا خشک شود . وبعد از چند دققیقه نتیجه کار را ببینید ،لاستیک انگار نو به نظر می رسد.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.