بیوگرافی گلاره عباسی بازیگر سینمای ایران + تصاویر خانوادگی

0

گلاره عباسی که بازیگر سینما و تلویزیون ایران است، در یک دوره امین تارخ به عنوان استاد او بوده است. در سال ۱۳۸۷ گلاره عباسی در سینما فعالیت خود را با بازی در فیلم یک گزارش واقعی به صورت حرفه ای شروع کرد.

چکیده ای از بیوگرافی گلاره عباسی

نام: گلاره عباسی

تاریخ تولد: ۲۹ تیر ماه ۱۳۶۲

محل تولد: تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته تئاتر

همسر: ادیب راد

ملیت:ایرانی

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی در ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران دیده به جهان گشود. مردمک چشم یا همان نورچشمی، معنی اسم گلاره به زبان کردی می باشد. گلاره عباسی ۱.۶۶ متر قد دارد. خانواده ی او چهار نفره هستند و وی به جز خودش فقط یک خواهر دارد که نامش بهار است و در زمینه تغذیه تخصص دارد و محل زندگی او کشور امارات می باشد. شغل مادرش خانه دار است و پدرش که بهرام عباسی نام دارد، اهل شعر و ادبیات می باشد.

گلاره عباسی میگوید:هیچ کسی وجود ندارد که به او اعتماد داشته باشم بجز یک نفر که پدرم است و تأثير زیادی بر من گذاشته و پدرم در تصور من، شخصی بسیار درستکار و شریف است و در تمام مراحل زندگی ام همیشه نظر او برای من حائز اهمیت بوده است.

وضعیت ازدواج و همسر گلاره عباسی

 بیوگرافی بازیگران بیوگرافی گلاره عباسی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران عکس جدید بازیگران همسر گلاره عباسی

در ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ گلاره عباسی با ادیب راد ازدواج کرد و این خبر را پس از یک ماه از طریق فضای مجازی رسما اعلام کرد. این زوج پس از گذشت چند سال آشنایی و شناخت، باهم ازدواج کردند وزندگی مشترکشان را به صورت سنتی آغاز کردند. او خبر ازدواجش را با انتشار عکس و متن زیر در فضای مجازی منتشر کرد:

به نام پرودگارمون آغاز می کنیم زندگی مشترکمون را تا در کنار هم جوان تر شویم و عمیق تر، و امید است که همراه ما در این پیوند صداقت باشه و شرافت …

تفریحات گلاره عباسی

گلاره عباسی درمورد تفریحاتش چنین گفت:به جز کتاب و فیلم که معمولاً همیشه همراه ماست و بخشی از کارمان به شمار میرود ،  من به موسیقی خیلی علاقمندم و از این رو همیشه به موسیقی گوش می دهم. من آهنگ های مهدی یراحی و محسن چاوشی را گوش می دهم و به آن علاقمندم ولی وقت گذراندن با خانواده مهم ترین تفریح من، به شمار می رود.

عمل زیبایی گلاره عباسی

گلاره عباسی هیچ جراحی زیبایی را تابحال انجام نداده است. او می گوید:من اگر بازیگر هم نمی شدم عمل نمی کردم بخاطر این که چهره های بدون عمل و آرایش را بیشتر دوست دارم.

غذای مورد علاقه

گلاره عباسی  درخصوص غذای مورد علاقه اش گفت:یکی از غذاهای مورد علاقه من، غذای مکزیکی میباشد ولی آنرا در هر رستورانی به شکلی متفاوت سرو می کنند، من هر شب آشپزی می کنم، خورش بادمجان را در گذشته بطور حرفه ای درست می کردم ولی در کل، غذاهای دریایی از غذاهای موردعلاقه ی من است.

فعالیت های گلاره عباسی

در سال ۱۳۸۲ وقتی که گلاره عباسی ۲۰  سال سن داشت، پس از این که کلاس های کارگاه بازیگری امین تارخ را گذراند توسط این استادش برای بازی در سریال در چشم باد معرفی شد. به این ترتیب نخستین بار با این فیلم، جلوی دوربین رفت تا این که در سال ۱۳۸۷ پس از گذشت ۶ سال ضبط، این فیلم از تلویزیون پخش شد. گلاره عباسی نقش خواهر کامبیز دیرباز و پارسا پیروز فر را در این سریال بازی کرد و با بازیگران مشهوری همچون سعید نیک پور ،  فریبا متخصص و اکبر عبدی در این سریال، ایفای نقش کرد. پس از آن فعالیتش را به عنوان دستیار کارگردان ادامه داد.

بعد از این که گلاره عباسی در چند تله فیلم بازی کرد، در سال ۱۳۸۴ برای نخستین بار در سینما با بازی در فیلم سینمایی قتل آنلاین، فعالیت خود را شروع کرد. در سال ۱۳۸۷ او به صورت جدی در عرصه سینما با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ وارد شد. وی با اساتید بزرگی مثل مرحوم داوود رشیدی و داریوش فرهنگ در این فیلم همکاری کرد و از این طریق مشهور شد. ماجرای این فیلم روایت‌گر زندگی دو دوست بود که در مقابل یکدیگر به دور از انتظار همه قرار میگیرند و داستان فیلم را جلو میبرند.

بیماری گلاره عباسی

گلاره عباسی وقتی که در برنامه حالا خورشید حضور پیدا کرد، با رضا رشید پور مجری این برنامه درباره ی بیماری اش صحبت کرد و گفت: من به یک بیماری سخت در سال گذشته مبتلا شدم، توموری داشتم که برای درمان آن ناچار بودم، جراحی شوم.

گلاره عباسی همچنین ادامه داد که توسط دوستانش و همچنین گروه شهرزاد و حسن فتحی مورد حمایت عاطفی قرار گرفته که او را حمایت کرده بودند که از هیچ بابت نگران نباشد و ما تا آخرین لحظه از تو حمایت می کنیم و نقشت محفوظ است و حتی یک سکانس از نقش تو را کم نمی کنیم.

تاسیس سوینا( سینمای ویژه نابینایان)

تأسیس سوینا( سینمای ویژه نابینایان)  از فعالیتهای فرهنگی گلاره عباسی به شمار میرود که در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۹۸ برای توضیح دار کردن فیلم های سینمایی برای جامعه نابینایان کشور صورت گرفت. فیلمهای سینمایی در حال اکران و فیلمهای سابقاً اکران شده بهمراه توضیحات صوتیدر این سینما برای مخاطبان نابینا به نمایش گذاشته می شود. تهیه کتابهای صوتی برای جامعهٔ نابینایان کشور از دیگر فعالیتهای سوینا محسوب میشود.

پست اینستاگرام گلاره عباسی بعد از دریافت جایزه از جشنواره فیلم روسیه

گلاره عباسی صفحه اینستاگرام خود را در واکنش به برنده شدن فیلم “اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند” در چندین فستیوال خارجی با انتشار پستی به روز کرد.

گلاره عباسی در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت:من با فیلم” اشیا از انچه در اینه می بینید …” در سه جشنواره ی جهانی شرکت کردم و این فیلم موفق شد چهار جایزه جهانی را کسب کند. وقتی جایزه ی بهترین بازیگر را در فستیوال روسیه گرفتم آرزو کردم که این فیلم در کشور خودم هم اکران شود و من بتوانم در کنار شما این شادی را تجربه کنم و اکنون پس از سه سال گروه هنر و تجربه برای نمایش این فیلم فرصت مناسبیست. امیدوارم نخستین فیلم نرگس ابیار که در جشنواره پاریس و روسیه جوایز زیادی را به خانم ابیار اهدا کردند، این بار هم در فضای صمیمی همراهان مورد توجه قرار گیرد که توجه و استقبال شما برای گروه سازنده این فیلم بزرگترین هدیه است. طرفدار شما، گلاره

گلاره عباسی در کنار پدرش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.