معرفی مرسدس بنز S کلاس 2022

0

مرسدس بنز S-class 2022 به همان اندازه که یک لیموزین شخصی برای افراد فوق ثروتمند است، به همان اندازه که ویترینی از آخرین فناوری این شرکت است.

سدان نمادین مرسدس نه تنها دارای فضای داخلی با بهترین مواد است، بلکه دارای صفحه نمایش های بزرگ OLED روی داشبورد و همچنین صفحه نمایش با قابلیت 3D و ناوبری با واقعیت افزوده است.

در کنار سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، شتاب بی دردسر کلاس S از یک پیشرانه 429 اسب بخاری مستقیم 6 (S500) یا 496 اسب بخاری V-8 (S580) حاصل می شود. رانندگی در هر یک از مدل ها هیجان نیست، بلکه در مورد انزوا و آرامش است، به همین دلیل است که بهترین صندلی ها در عقب هستند. با این حال، این بارج بزرگ به طور شگفت انگیزی در پیچ ها و در ترافیک، به ویژه با فرمان اختیاری محور عقب، چابک است. صرف نظر از مناسبت، کلاس S 2022 به آن ارتقا می یابد.

چه چیزی برای سال 2022 جدید است؟

سری S کلاس 2022 تعداد انگشت شماری از محصولات جدید را دریافت می کند. مهمتر از همه، E-Active Body Control این شرکت اکنون در دسترس است. این سیستم تعلیق کاملا فعال به طور خودکار میرایی و کنترل سطح را برای هر چرخ جداگانه تنظیم می کند تا کیفیت سواری و پایداری خودرو را به حداکثر برساند. همچنین MBUX Interior Assist جدید موجود است که اساساً حرکات و همچنین حرکات دست را به سمت صفحه لمسی یا پد لمسی تشخیص می دهد و محتوای مورد نظر را برجسته یا فعال می کند.

این سیستم همچنین می تواند تفاوت بین راننده و سرنشین جلو را تشخیص دهد و ترجیحات فردی را ذخیره کند. کلاس S در رنگ‌های جدید نیز عرضه می‌شود: آبی دریایی متالیک، طلایی کالاهاری، Manufaktur Cashmere White Mango و Manufaktur Selenite Grey Mango. کنسول وسط اکنون در رنگ های مشکی متالیک و نقره ای یا با خطوط نقطه چین مشکی عرضه می شود.
اگرچه قیمت اولیه آن به طور قابل توجهی بالاتر از مدل 2020 است، کلاس S جدید برای توجیه قیمت شش رقمی خود، به انبوهی از نوسازی ها و بهبودها می بالد. ما فکر می‌کنیم که بهترین کالای لوکس یک موتور قدرتمند است، بنابراین برای داشتن V-8 496 اسب‌بخاری و نشان معتبرتر صندوق عقب S580 هزینه بیشتری می‌پردازیم.

موتور، گیربکس و عملکرد

مرسدس این سدان را با موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر خطی توربوشارژ 429 اسب بخاری در S500 یا 4.0 لیتری V-8 توئین توربوی 496 اسب بخاری در S580 ارائه می دهد. هر دو پیشرانه با یک سیستم هیبریدی 48 ولتی (به نام EQ Boost) تکمیل شده و با یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و 4Matic چهار چرخ متحرک جفت می شوند. همچنین یک مدل پلاگین هیبریدی وجود خواهد داشت که گفته می شود حدود 60 مایل برد تمام الکتریکی دارد. ما این سدان گازسوز را در آلمان و در سواحل خود نمونه‌برداری کرده‌ایم که حالت‌های مختلف تعلیق و فرمان را به نمایش گذاشته است. در حالی که هر مدلی از سیستم تعلیق بادی استفاده می‌کند، E-Active Body Control عملکردی «منحنی» دارد که به‌طور نامحسوس خودرو را به پیچ‌ها خم می‌کند. کلاس S همچنین می‌تواند به یک سیستم فرمان تمام چرخ مجهز شود که باعث می‌شود خودروهای بزرگ مرک بدنه به طرز شگفت آوری آسان برای مانور در فضاهای تنگ.

مصرف سوخت و MPG دنیای واقعی

S500 شش سیلندر دارای سرعت 21 مایل بر گالن در شهر و 30 مایل بر گالن در بزرگراه است. افزایش سرعت S580 با موتور V-8 این برآوردها را به 16 مایل بر گالن شهر و 25 بزرگراه کاهش می دهد. ما دومی را در مسیر مصرف سوخت 75 مایل بر ساعت آزمایش کرده‌ایم، که بخشی از رژیم آزمایشی گسترده ما است، جایی که سرعت قابل توجه 32 مایل در ساعت را در بزرگراه به دست آورد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف سوخت کلاس S، به وب سایت EPA مراجعه کنید.

فضای داخلی، راحتی و باربری

در داخل، کلاس S صفحه نمایش را در اولویت قرار می دهد. بسیاری از آنها. این سدان با حداکثر پنج عدد، از جمله یک صفحه نمایش لمسی مرکزی غول پیکر و یک خوشه گیج دیجیتال 12.3 اینچی در دسترس است. دومی در هماهنگی با سایر فناوری ها برای ایجاد یک جلوه سه بعدی کار می کند، اما – خوشبختانه – اگر ترجیح می دهید صفحه نمایش ها ظاهری معمولی داشته باشند، می توان آن را خاموش کرد. همچنین یک نمایشگر هدآپ پیشرفته وجود دارد که مسیرهای ناوبری را در واقعیت افزوده نشان می دهد. اساساً، فلش ها حرکت می کنند و در زمان واقعی می چرخند تا ظاهراً بهتر به راننده کمک کنند.

کیفیت ساخت و مواد کابین مطابق با استانداردهای مجلل مرسدس بنز است و این سدان امکاناتی شبیه به لیموزین را برای همه سرنشینان به ویژه مسافران عقب فراهم می کند. فضای صندلی عقب مدل جدید کمی فضای سر و پا را افزایش می‌دهد و همچنین می‌توان آن را به صندلی‌های تکیه‌دار با قابلیت تنظیم برقی مجهز کرد که عملکرد ماساژ و عناصر گرمایش گسترده دارند. علاوه بر نوازش فیزیکی، افرادی که در عقب هستند باید با سیستم سرگرمی اختیاری صندلی‌های عقب که دو صفحه نمایش 11.6 اینچی در پشتی صندلی‌های جلو و همچنین نورپردازی داخلی LED تعاملی را اضافه می‌کند، از نظر ذهنی سرگرم شوند.

اطلاعات سرگرمی و اتصال

یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی پیشرفته به یکی از مشخصه‌های ماشین‌های لوکس مدرن تبدیل شده است و مرسدس بنز با جدیدترین و بهترین رابط کاربری خود از آن استفاده می‌کند. پشته مرکزی این سدان تحت تسلط یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.8 اینچی OLED است که به سبک عمودی قرار گرفته است، اما هیچ نوع صفحه لمسی یا کنترلر چرخشی ندارد. چیزی که با آن عرضه می شود نسخه پیشرفته نرم افزار MBUX مرسدس است که عملکردهای فرمان صوتی بهبود یافته و قابلیت گوشی هوشمند، از جمله تشخیص چهره و اسکن اثر انگشت را دارد. البته لوازم اصلی محبوب مانند اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو و شارژ بی سیم استاندارد هستند. سدان کلاس S همچنین دارای سیستم صوتی استاندارد Burmester 3D است، اما یک استریو قدرتمندتر Burmester 4D نیز موجود است.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده

هر کلاس S چهار در دارای مجموعه‌ای از فناوری‌های استاندارد کمک راننده است، از جمله توانایی پارک کردن خود و حتی انجام اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از مسافران در صورت تشخیص تصادف قریب‌الوقوع. این سدان همچنین با ویژگی‌های نوآورانه‌ای در دسترس است که شامل کیسه هوای صندلی‌های عقب و سیستم تعلیق فعال می‌شود که خودرو را بالا می‌برد تا از شدت آسیب در هنگام برخورد بکاهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف کلاس S، از وب سایت های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) دیدن کنید. ویژگی های کلیدی ایمنی عبارتند از:s

  • هشدار برخورد از جلو استاندارد و ترمز اضطراری خودکار
  • هشدار خروج از خط استاندارد و کمک حفظ خطوط
  • کروز کنترل تطبیقی استاندارد با فناوری توقف و حرکت

پوشش گارانتی و نگهداری

مرسدس در مقایسه با حفاظتی که توسط برخی برندهای لوکس دیگر ارائه می شود، پوشش گارانتی به طرز شگفت آوری متوسطی دارد. به عنوان مثال، جنسیس ضمانت قابل توجهی محدود و قوای محرکه را ارائه می دهد. BMW و Jaguar همچنین برخی از بهترین خدمات تعمیر و نگهداری رایگان را در این زمینه دارند.

  • گارانتی محدود چهار سال یا 50000 مایل را پوشش می دهد
  • گارانتی پیشرانه چهار سال یا 50000 مایل را پوشش می دهد
  • بدون تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده رایگان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.