دسگیری سارقان حرفه ای با لباس مبدل پلیس

0

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که با معرفی خود به عنوان پلیس از شهروندان اخاذی می‌کردند خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در “شهرک قدس” توسط خودرو سواری سفید رنگ با ۲ سرنشین رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی ساعات حضور و تردد متهمان را شناسایی کردند، افزود: روز گذشته در حال گشت زنی در نقاط جرم خیز خودروی متهمان را در حال تردد مشاهده و خودرو را زیر نظر گرفته که مشاهده کردند پس از انتخاب سوژه مورد نظر جهت سرقت به همان روش وارد عمل شدند که در یک عملیات منسجم و ضربتی خودرو متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل خودروی متهمان یک دستگاه بیسیم و تجهیزات پلیسی کشف که متهمان ۲۵ و ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف که تا کنون سه نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با همچنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند. تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.