معرفی KMC J7 توسط کرمان موتور +مشخصات و قیمت و زمان فروش

0

KMC J7  یک خودرو چهاردر لیفت‌بک (مانند زانتیا) است که طراحی اسپرت و جوان پسندی دارد.

 قیمت KMC J7 مشخصات KMC J7 شرایط فروش کرمان موتور محصولات جدید کرمان موتور اخبار کرمان موتور مدیرعامل کرمان موتور تازه های خودرو در ایران جدیدترین خودرو چین در ایران جدیدترین خودروهای وارداتی معرفی خودرو مجله خودرو

هم زمان با معرفی لگوی جدید کرمان موتور طی مراسمی در هتل استقلال تهران و با حضور مسئولان شرکت کرمان خودرو و کرمان موتور، مدیران عامل بانک ها و نمایندگی های شرکت کرمان موتورو خبرنگاران خودرو سدان جدید کرمان موتور با نام ” KMC J7 ” رسما معرفی شد.

KMC J7 در واقع  “SEHOL A5 PLUS” چین است. سی هاو یکی از برندهای جوان خودروسازی در کشور چین با نام Sehol شناسایی می شود که در واقع حاصل همکاری سئات ، جک و فولکس واگن است. این برند توسط چینی ها سی هاو تلفظ می شود.

KMC J7  در واقع یک خودرو چهاردر لیفت‌بک (مانند زانتیا) است که طراحی اسپرت و جوان پسندی دارد. خودرو از منظر ابعاد برابر با 4780 میلیمتر در طول، 1820 میلیمتر در عرض و 1492 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2770 میلیمتر است. وزن خالص خودرو نیز برابر با 1485 کیلوگرم است.

در نمای جلوی یک جلوپنجره چند لایه نصب شده است که در امتداد لبه های آن چراغ‌های باریک جلو قرار گرفته است. چراغ‌هایی با طراحی نازک و تیز که در زمان روشن شدن جلوه بصری خوبی ایجاد می‌کنند.

در قسمت عقب، خودرو به چراغ‌های با گرافیک جدید و یک اسپویلر بزرگ مجهز شده است. دو لوله اگزوز گرد در دو سمت سپرعقب تعبیه شده است.

سدان KMC J7 به موتور 1.5 لیتری توربو TGDi مجهز است که  172 اسب بخار را با گشتاور 280 نیوتن متر تولید می کند.این خودرو به جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه (WDCT) مجهز است و شتاب صفر  نیز 8 ثانیه می باشد.

محصول جدید کرمان موتور با امکاناتی نظیر شش کیسه هوا برای سرنشینان جلو و نیز به‌ صورت جانبی و پرده‌ای، ABS و EBD، سیستم‌ کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کشش (TCS)، ترمز کمکی هیدرولیکی (HBA) و کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، سیستم کمکی ترمز اضطراری (BOS)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، ترمز پارک برقی (EBP)، اتوهلد، ایزوفیکس، ایموبلایزر، روشن‌شدن اتوماتیک فلاشر با ترمز ناگهانی، سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، سنسور باران، قفل ایمنی کودک و قفل مرکزی به بازار عرضه خواهد شد.

سانروف پانوراما، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، پاورویندوز، آینه‌های جانبی برقی و نیز تاشونده به‌صورت برقی همراه با گرمکن، روشن‌شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو همراه با سیستم مشایعت تا درِ منزل، چراغ‌های جلو و عقب LED، چراغ مه‌شکن عقب، صندلی چرمی، تنظیم برقی صندلی راننده، گرمکن صندلی راننده، پوشش چرمی فرمان، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان، پشت‌آمپر (کلاستر) تمام‌دیجیتال هفت اینچی، کامپیوتر سفری، گرمکن شیشه عقب، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، دریچه‌های تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، فیلتر تسویه هوا، سیستم پحش MP5 با نمایشگر 10.4 اینچی، بلوتوث، هشت بلندگو، عایق درِ موتور، خروجی برق 12 ولت ردیف جلو، ورودی‌های USB ردیف جلو و عقب، خروجی برق 12 ولت در صندوق عقب، شارژر وایرلس، صندوق عقب برقی، آنتن کوسه‌ای، کنسول جلو و زیرآرنجی ردیف عقب نیز از دیگر امکانات KMC J7 است.

فروش این خودرو از روز شنبه 8 مرداد آغاز می شود و پیش بینی می شود به احتمال زیاد در محدوده قیمتی 1 میلیاردو 200 تا 1 میلیارد و 300 میلیون تومانی عرضه خواهد شد.

منبع:عصرایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.