معرفی پورشه هونیپیگاسوس

0

کن بلاک پس از مدت‌ها همکاری با شرکت فورد، در سال 2021 با آئودی قرارداد بست. البته به نظر می­‌رسد که بلاک در این قرارداد آزادی عمل زیادی در اختیار دارد، چراکه جدیدترین خودروی سفارشی وی، از برند آئودی انتخاب نشده است.

قرار است هونیپیگاسوس به همراه کن بلاک در تاریخ 26 ژوئن در کلاس PPO از مسابقه پایکز پیک حاضر شود.
البته این خودرو از میان محصولات گروه فولکس‌­واگن انتخاب شده و چیزی نیست جز یک پورشه 911 که می­‌تواند یادآور مدل موتور-وسط 911 RSR باشد.

این خودروی منحصربه‌فرد که هونیپیگاسوس نام گرفته، با رنگ صورتی تزئین شده است، که پورشه 917/20 مدل 1971 را به خاطر می‌­آورد. در قلب این خودروی ویژه، پیشرانه شش سیلندر تخت 4 لیتری قرار گرفته است، که 1400 اسب­‌بخار قدرت را به هر دو محور این خودروی هزار کیلوگرمی منتقل می­‌کند.

این خودرو که توسط BBi Autosport تدارک دیده شده، به سیستم تعلیق تقویت شده به همراه GPS مجهز است.

قرار است هونیپیگاسوس به همراه کن بلاک در تاریخ 26 ژوئن در کلاس PPO از مسابقه پایکز پیک حاضر شود. سابقه حضور کن بلاک در پایکز پیک به سال 2005 بازمی­‌گردد. احتمالاً حضور این راننده مشهور با یک فورد ماستنگ 1965 هونی کورن PTR V2 در فیلم Climbkhana: Pikes Peak در سال 2017 را نیز به یاد دارید. نکته جالب اینکه خودروی مذکور هم 1400 اسب­‌بخار قدرت در اختیار داشت.

اگر با مسابقه بین‌المللی پایکز پیک آشنایی ندارید، باید خاطرنشان سازیم که این مسابقه کوهستانی در مسیر 20 کیلومتری با 156 پیچ برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان از ارتفاع 1440 متر از سطح دریا مسیر را آغاز کرده و در نقطه پایانی این مسیردر ارتفاع 4300 متر، به کار خود پایان می­‌دهند./باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.