نحوه نصب دزدگیر انواع مدل سمند + فیلم

0

نحوه فعال سازی دزدگیر سمند ،مشکل دزدگیر سمند ،قیمت دزدگیر سمند ال ایکس ،غیر فعال سازی دزدگیر سمند ،قیمت دزدگیر سمند ef7 ،تنظیم حساسیت دزدگیر سمند ،فیوز دزدگیر سمند ،آژیر دزدگیر سمند

سیم کشی سمند تا حدود زیادی از روی پژو ۴۰۵ کپی برداری شده و بنابراین طریقه نصب دزدگیر بر روی این خودرو مشابه پژو خواهد بود با تفاوت های جزیی.

روغن موتور مناسب سمند LX روغن موتور مناسب سمند سورن زمان تعویض روغن موتور سمند فیلتر روغن مناسب سمند آدرس تعویض روغنی های تهران آموزش سرویس و نگهداری خودرو دانلود دفترچه راهنمای سمند LX مشخصات سمند سریر دلایل کم کردن روغن موتور کم کردن روغن موتور سمند

ابتدا قاب زیر فرمان را باز نموده و سیم مثبت دایم را به سیم قرمز روی سوکت مشکی وصل می کنیم ،سیم نارنجی روی سوکت توسی را چیده و سیم های رله قطع کن را به طرفین آن می بندیم. سیم acc را هم به همین سیم سمت سوییچ می بندیم. سیم مشکی بدنه را به یکی از اتصالات بدنه پیچ میکنیم و سیم های راهنما را به کمک تستر یا اهم متر از سوکت سمت چپ فرمان بغل دسته راهنما مشخص نموده و سیم های راهنمای دزدگیر را به این سیم ها متصل می کنیم.

آموزش تعمیر دزدگیر پراید آموزش نصب دزدگیر آموزش نصب دزدگیر پراید آموزش نصب دزدگیر پژو ۲۰۶ انواع دزدگیر ماجیکار انواع دزدگیر خودرو قیمت دزدگیر استیل میت قیمت دزدگیر ماجیکار قیمت دزدگیر پراید 131 قیمت دزدگیر شرکتی ایران‌ خودرو قیمت دزدگیر توتاش قیمت لوازم جانبی خودرو بهترین دزدگیر خودرو

سیم های قفل مرکزی دزدگیر را شبیه کاری که در پژو می کنیم به سیم های سبز و قرمز روی سوکت سیاه رنگ که در زیر رکاب سمت راننده قرار دارد وصل می کنیم. سیم لادری سمت راننده داخل رکاب قرار دارد(سیم سبز رنگ) که با تستر قابل شناسایی است.

سیم لادری منفی دزدگیر را به این سیم وصل نموده و برای اتصال دادن لادری سه درب دیگر سمند رکاب سمت شاگرد را در می آوریم در سوکت توسی رنگ سیم زرد رنگ (با تستر امتحان شود) سیم لادری لحظه ای سه درب دیگر سمند می باشد سر یک رشته سیم را به سیم لادری لحظه ای وصل نموده و سر دیگر این سیم را به سیم لادری منفی دزدگیر وصل می کنیم به این صورت دزدگیر ما به سیم های لحظه ای درب ها وصل می شود و مشکل تداخل سیستم دزدگیر با سیستم تاخیری سمند حل می گردد.

برای پیدا کردن سیم های تحریک قفل مرکزی سمند یونیت قفل مرکزی را از جای خود آزاد کرده و به کمک تستر شناسایی می کنیم ( اگر رله را جوری در دست بگیریم که خانه های مثبت و منفی سمت چپ ما باشد از سمت راست سیم خانه اول با تحریک منفی دربها را می بندد و سیم خانه چهارم با تحریک منفی درب ها را باز می کند بنابر این سیم های قفل مرکزی دزدگیر را به خانه های اول و چهارم از سمت راست رله قفل مرکزی وصل می کنیم).

برای پیدا کردن سیم لادری در سمند معمولی رکاب سمت شاگرد را درآورده و در سوکت مشکی رنگ به سیم سبز کنار پین قفل کننده سوکت می بندیم این سیم لادری منفی لحظه ای چهار درب می باشد. قاب پلاستیکی کنار پای شاگرد را در آورده ۶ سری سوکت در دو ردیف می بینیم  سیم کرم بر روی سوکت قهوه ای مربوط به لادری صندوق عقب می باشد.

آموزش نصب دزدگیر پژو ۴۰۵ آموزش نصب دزدگیر پراید آموزش نصب دزدگیر پژو پارس آموزش نصب دزدگیر سمند آموزش نصب دزدگیر پیکان چگونه دزدگیر پژو 206 نصب کنیم آموزش مکانیک و برق خودرو آموزش نصب دزدگیر آموزش نصب دزدگیر زانتیا از کار انداختن دزدگیر پژو بهترین دزدگیر برای تیبا ابزار مورد نیاز برای نصب دزدگیر نقشه سیم کشی دزدگیر خودرو قیمت نصب دزدگیر ماشین آموزش باتری سازی

در سمند مالتی پلکس جای سیم ها کمی فرق میکند بدین صورت که در سوکت قهوه ای رنگ کنار پای شاگرد سیم سبز لادری منفی چهار درب، سیم کرم لادری صندوق عقب و در سوکت کرم رنگ سیم نخودی کنار سیم سفید ضخیم مربوط به صندوق پران می باشد در این گونه از سمندها لادری کاپوت جلو نیز توسط سازنده تعبیه شده که سیم آن را می توانید در ردیف سوکت های کنار پای شاگرد پیدا کنید.

دانلود

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.