مونتاژ یک محصول جدید ایران خودرو در مازندران

0

مدیر عامل ایران خودروی کشور از مونتاژ “ری‌را” محصول جدید این شرکت، در مازندران خبر داد.

مهدی خطیبی مدیر عامل ایران خودروی کشور در حاشیه بازدید از سایت ایران خودروی مازندران، گفت: ری‌را” محصول جدید این شرکت در سایت ایران خودروی مازندران مونتاژ خواهد شد.

او با بیان اینکه خودروی ری را با کیفیت بالا تولید خواهد شد و دارای تمامی استاندارد‌های ۸۵ گانه خواهد بود، افزود:در طراحی این خودرو از هیچ محصول خارجی الهام گرفته نشده و کامل ایرانی است.

خطیبی همچنین خودروی “ری‌را” را یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین خودرو‌های ملی با استاندارد‌ها و تجهیزاتی در رده خودرو‌های مطرح اروپایی و برترین‌های آسیایی برشمرد.

مدیر عامل ایران خودروی کشور گفت: کراس اُوِر ایران خودرو روی پلتفرم مدرن و جدید این شرکت موسوم به IKP ۱ توسعه یافته و با “تارا” آخرین محصول جدید این شرکت خودروسازی مشترک است.

خطیبی افزود: خودروی “ری‌را” قادر به عبور از همه استاندارد‌های ۸۵ گانه بوده و در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان، راننده و نیز حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیا است.

او با اشاره به توسعه سایت ایران خوروی مازندران، یکی از مشکلات این سایت را حمل و نقل عنوان کرد و گفت: برای حل این مشکل ا، ساخت خط راه آهن شیرگاه به سایت ایران خودروی مازندران، در دست مطالعه قرار دارد.

خطیبی افزود: سایت ایران خودروی مازندران، نخستین سایت کشوری است که خودروی ناقص را به صفر رساند.

شرکت ایران خودروی مازندران در ۲۵ کیلومتری جنوب شهرستان بابل، شهرک صنعتی “رجه” واقع در بندپی شرقی این شهرستان فعالیت می‌کند.
باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.