سوزاندن چربی بدن با این مواد غذایی

0

اگر دوست دارید رژیم خود را با غذاهای چربی‌سوز پیش ببرید مطلب زیر را از دست ندهید.

راههای کاهش وزن کاهش وزن و لاغری مجله آشپزی کتاب آشپزی مجله سلامت مجله دانستنی ها طب سنتی

به گزارش کارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چاقی بر اثر تجمع چربی اطراف مناطق مختلفی از بدن به وجود آمده و بسیاری از این چربی‌های ذخیره شده را نمی‌توان به راحتی آب کرد، اما با این وجود غذاهایی وجود دارند که در این کار به شما کمک می‌کنند.

چربی‌هایی که در کمر جمع می‌شوند را می‌توان از سرسخت‌ترین چربی‌ها برای آب شدن دانست. ما در ادامه غذاهایی را به شما معرفی خواهیم کرد که باعث سوختن این چربی‌ها می‌شوند.

۱. سبوس جو دوسر: خوردن یک صبحانه خوب می‌تواند به شما برای از دست دادن چربی کمک کند. بلغور جو دوسر به همراه شیر و دارچین یک گزینه پر فیبر، کم‌کالری و در نهایت پر پروتئین است که کمک بسیاری به شما خواهد کرد.
۲. سیب‌زمینی شیرین: سیب‌زمینی شیرین حاوی نوعی کربوهیدرات بوده که به آرامی هضم شده و سیری و انرژی طولانی مدتی را برای شما ایجاد می‌کند که در نتیجه کالری دریافتی شما بسیار کاهش پیدا می‌کند.

۳. برنج سیاه: این برنج با نام برنج ممنوع شناخته می‌شده است چرا که تنها امپراتورها مجاز به خوردن آن بوده اند. این نوع از برنج آنتی‌اکسیدان بسیار بالایی داشته که در نتیجه التهاب شما کاهش می‌یابد و ذخیره چربی نیز کم می‌شود.

۴. چای سفید: چای سفید خواص فوق العاده‌ای برای چربی‌سوزی دارد. این چای به شکل هم زمان فرایند چربی‌سوزی را افزایش داده و در کنار آن مانع ذخیره چربی می‌شود. همچنین در کاهش التهاب نیز نقش دارد.

۵. لوبیا سیاه: لوبیاها به طور کلی سرشار از فیبر بوده و نشاسته مقاوم را درون خود جای داده اند که به راحتی هضم نشده و برای مدتی طولانی شما را سیر نگه می‌دارند. همچنین لوبیای سیاه ماده‌ای به نام بوترات تولید کرده که در سوزاندن چربی نقش مؤثری دارد.

۶. دیگر غذاهایی که در سوزاندن چربی نقش دارند نخودسبز، تمشک، شکلات تلخ، بادام، دانه کینوآ، گریپ فروت، گردو، تن ماهی، سبزی خرفه و تخم‌مرغ هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.