اجرت و دستمزد تعمیرات تیبا ، ساینا و کوییک
دستمزد و هزینه تعمیرات مکانیکی جلوبندی تیبا ، ساینا و کوییک
چون موتور تیبا و ساینا و کوییک در یک رده هستند اجرت تعمیرات نیز تقریبا نزدیک به هم هست.
مشخصات فنی
برخی اعتقاد دارند که موتور کوئیک بهعلت برخی تغییرات نرمافزاری اندکی قدرتمندتر از محصول دیگر سایپا یعنی تیبا 2 است. برای مقایسه بهتر بخش فنی این خودروها، لطفا جدول زیر را مشاهده کنید.
مدل خودرو | کوییک | تیبا 2 |
پیشرانه | 4 سیلندر خطی/ M15 دریچه گاز برقی | 4 سیلندر خطی |
حجم موتور | 1503 سیسی | 1503 سیسی |
حداکثر قدرت | 128 نیوتنمتر در 4000 دور بر دقیقه | 128 نیوتنمتر در 4000 دور بر دقیقه |
حداکثر گشتاور | 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقیقه | 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقیقه |
گیربکس | گیربکس پنج سرعته دستی/ CVT اتوماتیک | 5 سرعته دستی |
مصرف سوخت (ترکیبی) | 7.14 لیتر در هر صد کیلومتر (دنده دستی)/ 7.67 لیتر در هر صد کیلومتر(اتوماتیک) | 6.53 لیتر در هر صد کیلومتر |
شتاب صفر تا 100 | 13.6 ثانیه | 13 ثانیه |
حداکثر سرعت | 160 کیلومتر بر ساعت | 170 کیلومتر بر ساعت |
دستمزد و هزینه تعمیرات گیربکس تیبا ، ساینا و کوییک
هزینه تعمیر واشر سرسیلندر ،قیمت واشر سرسیلندر ،اجرت تعویض واشر سرسیلندر خودرو
هزینه تعویض واشر سرسیلندر و هزینه تعویض موتور کامل تیبا ، ساینا و کوییک
تعویض واشر سرسیلندر -اجرت تعمیرات خودرو-هزینه تعمیر گیربکس
بروزرسانی نرخ تعمیرات و خدمات در تعمیرگاه ، هزینه تعمیر گیربکس و تعمیر اساسی تیبا ، ساینا و کوییک
این قیمت ها تقریبی هست .
هزینه تعمیر انواع قسمت های تیبا ، ساینا و کوییک | |
نوع خدمات و تعمیرات | اجرت و هزینه (به تومان) |
دیاگ | 50000 |
تنظیم موتور کامل با شستشوی انژکتور | 200000 |
تعویض شمع /وایر /کوئل | 100000 |
تعویض ریل سوخت | 100000 |
تعویض پمپ بنزین با صافی بنزین | 150000 |
تعویض ضدیخ رادیاتور | 100000 |
تعویض لنت جلو جفت طرف | 100000 |
تعویض لنت عقب جفت طرف با ریگلاژ | 150000 |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب یک طرف با هواگیری چهار چرخ | 150000 |
تعویض لنت جلو با دیسک چرخ دو طرف | 200000 |
تعمیر لوازم ترمز چرخ جلو یک طرف با هواگیر چهار چرخ | 200000 |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب یک طرف | 250000 |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو یک طرف | 200000 |
تعویض سیم ترمز دستی با لنت عقب | 200000 |
تعمیر اکسل عقب (بلبرینگ ژامبون /تعویض کامل اکسل) | 500000 |
تعویض کمکهای جلو دوطرف | 400000 |
تنظیم ارتفاع کامل عقب وجلو | 500000 |
اجرت تعمیر جلوبندی کامل(سیبک/موج گیر/طبق بامیزان فرمان) | 500000 |
تعمیر جعبه فرمان بدون هیدرولیک | 500000 |
تعمیر جعبه فرمان هیدرولیک(شیر فرمان وپمپ هیدرولیک) | 500000 |
تعمیر تلسکوپی فرمان | 300000 |
میزان فرمان ایربگ | 100000 |
تعویض گردگیر پلوس دو طرف | 250000 |
تعویض کله پلوس دو طرف | 250000 |
تعمیر یا تعویض سه شاخه پلوس دو طرف | 200000 |
تعمیر یا تعویض مشعلی پلوس دو طرف | 200000 |
تعویض کاسه نمد پلوس دو طرف | 200000 |
رفع نشتی کامل گیربکس | 2000000 |
تعویض دیسک و صفحه کلاچ | 400000 |
تعمیر کامل گیربکس | 2000000 |
تعویض لیور دنده کلاچ با میل ماهک و خرچنگی | 150000 |
تعویض سیم کلاچ | 100000 |
تعویض فلایویل کلاچ | 400000 |
رفع نشتی ته میل لنگ( تعویض کاسه نمد ته میل لنگ ) | 300000 |
رفع نشتی کارتل (باز وبست کارتل)با تعویض اویل پمپ | 300000 |
تعویض تسمه دینام با هرزگرد دینام دو عدد | 150000 |
تعویض تسمه تایم با بلبرینگ تایم | 250000 |
تعمیر یا تعویض واتر پمپ | 250000 |
تعویض دسته موتور پایین و بالا | 150000 |
فیلرگیری با شیم گیری و تعویض واشر درب سوپاپ | 200000 |
تعمیر یا تعویض میل سوپاپ | 500000 |
باز و بست سرسیلندر | 1000000 |
باز و بست سرسیلندر با کارتل(تعویض واشر سرسیلندر /بوش پیستون /رینگ پیستون ویاتاقان متحرک) | 2000000 |
تعمیر اساسی (موتور /گیربکس /سرسیلندر /میل لنگ /پیستون /…) | 4000000 |
عیب یابی کامل موتور /گیربکس/ جلوبندی /سیستم برقی | 200000 |
تعمیر یا تعویض استارت و باتری | 250000 |
تعمیر یا تعویض دینام وباتری | 250000 |
تعویض چراغ های جلو | 150000 |
تعمیر یا تعویض ترموستات با فشنگی آب وتعویض رله فن وفن | 100000 |
تعویض روغن کامل (روغن /فیلتر روغن/ فیلتر هوا /فیلتر بنزین/تنظیم باد /روغن گیربکس واسکازین…) | 150000 |
کارشناسی در خرید خودرو (تشخیص رنگ/کم کردن کیلومتر/موتوری /فنی وجلوبندی) | 200000 |
اجرت شیم گیری | فیلر اتومات هستند |
کارستان