معرفی خودرو کراس اوور جیلی بویو L

0

جیلی بویو L که در بعضی بازارها جیلی اطلس نامیده خواهد شد، یک کراس‌اور کامپکت است که بین مدل‌های Boyue و ژینگیو L قرار می‌گیرد. Boyue L زبان طراحی جدیدی دارد که در خودروهای آینده جیلی خواهیم دید.

طراحی جیلی بویو L

جیلی بویو L روی پلتفرم Compact Modular Architecture (CMA) ساخته شده، پلتفرمی که توسط جیلی و ولوو توسعه یافته است. ابعاد جیلی بویو L عبارت‌ند از 4670/1900/1705 میلی‌متر و فاصله محوری 2777 میلی‌متری‌.

چراغ‌های روشنایی روز LED به طور کامل داخل جلوپنجره هستند و طراحی آن‌ها یادآور محصولات کادیلاک است. رینگ‌ها نیز منحصرا برای جیلی Boyue L طراحی شده‌اند.

جلوپنجره کهکشانی و چراغ‌های باریک جلو با طرح L شکل که در بخش عقب هم تکرار شده است، مهمترین خصوصیات ظاهری جیلی بویو L را شکل می‌­دهد. علاوه‌براین یک چین‌خوردگی در قسمت جانبی وجود دارد که از روی درها تا ستون D می‌رود. خودرو ظاهر دو رنگ دارد و سقف و ستون‌های آن مشکی هستند، تا با رنگ مشکی سپرها و فلاپ‌های بالای چرخ‌ها، همخوانی داشته باشند.

جیلی به جای استفاده از دستگیره‌های در جدید که بیرون می‌آیند، دستگیره‌های معمولی را به کار برده است. این دستگیره‌ها در بین خودروسازان چینی رایج است.

کابین و امکانات جیلی بویو L

داخل کابین، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 13.2 اینچی به صورت افقی روی داشبورد قرار دارد. این نمایشگر مربوط به اطلاعات و ابزارهای راننده است‌. یک فرمان چهار پره جدید نیز وجود دارد‌.

یک سیستم عامل با نام Geely Galaxy OS Air در دسترس است که به روز رسانی‌های OTA را فعال می‌کند. قدرت محاسباتی از تراشه Qualcomm 8155 تامین می‌شود.

مشخصات فنی جیلی بویو L

چهار پیشرانه برای این خودرو در نظر گرفته شده است؛ پیشرانه 2 لیتری توربو با 218 اسب‌بخار قدرت و 325 نیوتن‌متر گشتاور، 1.5 لیتری توربو با 181 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور. غیر از این، به پیشرانه هیبرید و پلاگین هیبرید Hi-F در این خودرو اشاره شده است، که شامل موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی است و در مجموع 317 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و شعاع حرکتی هزار کیلومتر را برای این خودروی چینی فراهم خواهد کرد.

پیشرانه‌های 1.5 و 2 لیتری توربو، به یک جعبه دنده 7 سرعته DCT و هیبریدها به گیربکس سه سرعته الکتریکی هیبریدی DHT جیلی، متصل هستند.

برنامه تولید و قیمت جیلی بویو L

جیلی Boyue L در سه ماهه چهارم سال جاری وارد بازار چین می‌شود. کمپانی جیلی هنوز قیمتی را برای این مدل اعلام نکرده است؛ اما با توجه به موقعیت آن بین مدل‌های Boyue و Xingyue L، انتظار می‌رود که قیمت آن از حدود 17750 دلار آغاز شود‌.

گویا قرار است جیلی بویو L در همان کارخانه‌­ای تولید شود که قبلاً مدل بویو را می‌ساخت. جیلی از بودجه 145 میلیون دلاری برای بازسازی این تاسیسات و آمادگی آن برای تولید صد هزار دستگاه خودرو در سال، خبر داده است.باما

منبع : carnewschina.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.