مقایسه دامای X7 با دیگنیتی + مشخصات فنی

0

مشخصات فنی خودرو دامای X7 و دیگنیتی در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، دامای X7 با دیگنیتی است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی دامای X۷:

دامای X۷، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۸ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۹۹۷ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۹۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ و ۴۰۰ دور در دقیقه است.

زوتی دامای X7 شرایط فروش دامای x7 قیمت دامای X7 مشخصات دامای X7 قیمت دامای X7 مدل 2018 مقایسه نیسان جوک با دامای X7 مقایسه دامای X7 بهترین خودرو چینی در ایران مشخصات فنی خودرو بررسی خودرو چینی بررسی خودروهای جدید معرفی خودرو مجله خودرو

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار شیفترونیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۹.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۹.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۰ لیتر است.

قیمت دامای X5 مدل 2018 قیمت دامای X7 مدل 2018 نمایندگی دامای در ایران قیمت محصولات دامای قیمت شاسی بلند چینی شرکت یاران خودرو مشخصات دامای X7 مشخصات دامای ایکس 5

از جمله امکانات این خودرو می توان به دوربین عقب ، سنسور جلو و عقب ، سنسور فشار باد تایر TPMS ، هشدار دهنده نقطه کور ، ورود و استارت بدون کلید ، دی لایت و اتولایت ، آینه جانبی تاشو برقی ، سقف پانوراما ، سانروف ، گرمکن صندلی‌های جلو و روکش صندلی چرمی ، ترمز پارک الکترونیکی ، سیستم استارت،استاپ ، کروز کنترل اشاره کرد.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/4/20/14307403_118.jpg

معرفی دیگنیتی:

دیگنیتی، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۸ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۴۸ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۶۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده CVT استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۸ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم کنترل حرکت خودرو در سراشیبی HDC ، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی HAC ، سیستم ایمنی برخورد با مانع شیشه بالابر و سانروف ، دوربین ثبت کننده رانندگی Driving Recorder ، حالت رانندگی نرمال، اسپرت و زمستانی ، سیستم ضد سرقت الکترونیکی Immobilizer ، اتصال صندلی کودک ISOFIX ، ترمز پارک برقی EPB به همراه سیستم توقف خودکار (Auto Hold)  اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به کمربند‌های ایمنی پیش کشاننده صندلی‌های جلو ، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایر‌ها TPMS ، فرمان چرمی و مجهز به کلید‌های دسترسی به سیستم مولتی مدیا ، سان روف پانوراما دو قسمتی به همراه سیستم ایمنی برخورد با مانع ، درب الکتریکی صندوق عقب ، دوربین عقب ، سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو) ، دوربین ۳۶۰ درجه برای سهولت پارک ، شیشه‌های Privacy درب‌های ردیف دوم و عقب است.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به پوشش چرمی صندلی‌ها ، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت ، استارت دکمه‌ای ، سیستم هوشمند ورود بدون کلید Keyless Entry ، آینه‌های جانبی برقی به همراه چراغ خوشامدگویی و گرمکن ، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب ، چراغ‌های روشنایی در روز Day Light ، سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow me home ، چراغ‌های جلو و عقب به همراه سیستم تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ‌های جلو ، روشنایی خودکار چراغ‌های جلو Auto Light ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (لمسی) به همراه دریچه مجزا برای سرنشینان عقب  اشاره کرد.

خودرو
دامای X7 دیگنیتی
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
2018 2018
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1997سی سی 1498سی سی
حداکثر قدرت
190 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه 148 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
250 نیوتن متر در 2400 دور در دقیقه 220 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه
جعبه دنده
6 سرعته خودکار شیفترونیک CVT
شتاب 0 تا 100
9.5 ثانیه 10 ثانیه
حداکثر سرعت
220 کیلومتر در ساعت 210 کیلومتر در ساعت
وزن
1731 کیلوگرم 1570 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4736 طول ، 1942 عرض ، 1672 ارتفاع 4685 طول ، 1865 عرض ، 1645 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2850 میلیمتر 2790 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
9.3 لیتر در هر صد کیلومتر 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
60 لیتر 58 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 5 یورو 5
ترمز و پایداری
هر چهارچرخ دیسکی مجهز به ترمز ضدقفل و سیستم توزیع نیروی ترمز ، ABS ، EBD ، EBA – HDC – TCS ، ترمز خودکار پارک Auto Hold ترمز ضد قفل ABS به همراه سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمزی EBD ، سیستم‌های کنترل کششATC و TRC و ASR و TCS ، سیستم کمکی ترمز EVA – BA ، BAS ، EBA ، سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC
کیسه هوا
شش کیسه هوا، راننده و سرنشین، جانبی و پرده ای ایربگ های راننده، سرنشین جلو و جانبی
سیستم صوتی
8 بلندگو با ساب ووفر ، هندزفری مجهز به سیستم تشخیص صدا و مانیتور 10 اینچی لمسی سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال به بولوتوث دارای سیستم رهیاب/ ناوبری ، صفحه نمایش لمسی 25/10 اینچی دارای پورت های AUX و USB ،6 عدد بلندگو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.