گرانترین خودروهای صفر کیلومتر دنیا کدامند ؟

0

برخی از خودروسازان جهان علاقه‌ای به تولید انبوه ندارند و همان تولید محدودشان هم گرچه طرفداران زیادی دارد اما مطابق با اندوخته هر کسی نیست. در این گزارش تصویری گرانترین خودروهای صفرکیلومتر جهان را معرفی می‌کنیم:

گرانترین شاسی بلندهای جهان شاسی بلند رولزرویس محصولات جدید رولزرویس قیمت رولزرویس کولینان مشخصات رولزرویس کولینان معرفی خودرو معرفی خودرو شاسی بلند

Rolls-Royce Sweptail

فقط یک دستگاه از این رولزرویس ساخته شده که تماما دست‌ساز است و چهار سال ساخت آن طول کشیده است. این خودرو ۴۶۰ اسب بخار قدرت دارد و قیمت آن ۱۳ میلیون یورو بوده است. این خودروساز البته در سال ۲۰۲۲ یک دستگاه دیگر با نام “Rolls-Royce Boat Tail” که فقط یک بار نمایش داده شده را به قیمت ۲۶ میلیون یورو به پسر یک کارخانه‌دار در عرصه مروارید فروخته است.

Rolls-Royce Sweptail

Pagani Zonda HP Barchetta

از خودروی “پاگانی زوندا” خودروساز ایتالیایی پاگانی تنها سه دستگاه ساخته شده که یک دستگاه آن در اختیار رئیس شرکت قرار دارد. قیمت این خودرو ۱۵ میلیون یورو است. موتور پاگانی زوندا دارای قدرتی برابر ۷۶۰ اسب بخار است.

پاگانی پاگانی زوندا در ایران سازنده پاگانی هویرا پیشرانه پاگانی زوندا قیمت پاگانی هوآیرا بی سی سرعت پاگانی زوندا مشخصات فنی پاگانی زوندا فضای داخلی پاگانی هوایرا اخبار عربستان مهم ترین اخبار خودرو جهان

Bugatti La Voiture Noire

از این بوگاتی ساخت خودروساز ایتالیایی بوگاتی که متعلق به کمپانی آلمانی فولکس واگن است تنها یک دستگاه ساخته شده که متعلق به یک سوئیسی ناشناس است. قیمت این خودرو با قدرت یک هزار و ۵۰۰ اسب بخار ۱۱ میلیون یورو خالص و بدون مالیات است.

قیمت بوگاتی لاویتور مشخصات بوگاتی لاویتور طراحی بوگاتی لاویتور گرانترین خودروی جهان بهترین خودرو اسپرت بهترین خودرو جهان نمای داخلی بوگاتی لاویتور بوگاتی ساخت کجاست سرعت بوگاتی مجله خودرو

Pagani Huayra Imola

از این خودروی پاگانی (سمت راست در عکس) که نام شهر ایتالیایی “ایمولا” را نیز یدک می‌کشد، تنها پنج دستگاه ساخته شده که در مقایسه با دیگر مدل‌ها سبکتر اما با قدرت‌تر‌ است. قیمت این خودرو با قدرت ۸۲۷ اسب بخار پنج میلیون یورو است.

W Motors Lykan Hypersport

از خودرو لیکان هایپراسپورت ساخت شرکت دبلیو موتورز لبنان تنها هفت دستگاه ساخته شده که یک دستگاه آن در اختیار پلیس دبی است. البته موتور این خودرو که دارای قدرتی معادل ۷۹۱ اسب بخار است توسط شرکت آلمانی “روف” (RUF) ساخته شده است. قیمت این خودرو تقریبا ۳ میلیون یورو است.

W Motors Lykan Hypersport

+Bugatti Chiron Super Sport 300

منظور از +۳۰۰ در این بوگاتی شیرون با قدرتی معادل ۱۶۰۰ اسب بخار، سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت نیست، بلکه ۳۰۰ مایل که معادل ۵ /۴۹۰ کیلومتر بر ساعت است. قیمت این بوگاتی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است.

قیمت گرانترین خودرو گران ترین خودرو فراری بهترین خودروهای جهان قیمت بوگاتی قیمت لامبورگینی قیمت فراری قیمت رولز رویس قیمت بوگاتی شیرون مشخصات بوگاتی شیرون سرعت بوگاتی شیرون

Lamborghini Veneno

تنها چهار دستگاه از این مدل خودروی لامبورگینی تولید شده است. دو دستگاه به آمریکا فرستاده شده و “وننو” شماره چهار نیز متعلق به یک تاجر آلمانی ساکن ایالت بایرن است. قیمت پایه این لامبورگینی با ۷۵۱ اسب بخار قدرت، ۴ میلیون یورو بوده است که اکنون با قیمتی دوبرابر خرید و فروش می‌شود.

قیمت لامبورگینی سیان مشخصات لامبورگینی سیان مجله خودرو محصولات جدید لامبورگینی معرفی خودرو شرکت لامبورگینی بهترین خودرو اسپرت

Lamborghini Sian FKP 37

این لامبورگینی با قدرت موتور ۸۱۹ اسب بخار با حروف اختصاری “FKP 37” به افتخار فردیناند کارل پیئش، رئیس هیئت مدیره فولکس واگن و سال تولد او که ۱۹۳۷ است ساخته شده. او که در سال ۲۰۱۹ درگذشت، نوه فردیناند پورشه بود که کمپانی پورشه را بنیانگذاری کرد. کمپانی‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، اشکودا، سیات، ام آ ان و آئودی را او برای فولکس‌ واگن خریداری کرد. قیمت این لامبورگینی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو است.

Sian Roadster بهترین خودرو اسپرت قیمت لامبورگینی مجله خودرو محصولات جدید لامبورگینی مشخصات لامبورگینی معرفی خودرو

Koenigsegg CCXR Trevita

خودروی کونیگزگ ساخت شرکتی سوئدی است و تنها دو دستگاه از آن ساخته شده است. بدنه خودرو از کربن سفید ساخته شده و قدرت موتور یک هزار و ۱۸ اسب بخار است. قیمت این خودرو ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار یورو است.

دنیای خودرو مجله خودرو بهترین خودروهای سوپر اسپرت معرفی خودرو سریعترین خودروهای جهان سرعت بوگاتی ویرون سرعت کونیگ‌ زگ آگرا

Maybach Exelero

تعیین قیمت برای این مایباخ مشکل است، زیرا تنها یک دستگاه از آن برای کمپانی لاستیک‌‌سازی “فولدا” ساخته شده و غیر قابل فروش اعلام شده است. با این حال قیمت این مایباخ با موتوری با قدرت ۷۰۰ اسب بخار بین ۷ تا ۸ میلیون یورو اعلام شده است.

Maybach Exelero

 

Aston Martin Valhalla

قرار است تا سال ۲۰۲۳ تنها ۵۰۰ دستگاه از این خودرو با قیمت یک میلیون یورو تولید شود. موتور این خودرو دارای قدرت ۹۵۰ اسب بخار است.

Aston Martin Valhalla

Bugatti Divo

شرکت بوگاتی از این خودرو تنها ۴۰ دستگاه می‌سازد. قیمت بوگاتی دیوو با موتوری با قدرت یک هزار و پانصد اسب بخار معادل ۵ میلیون یورو است. این خودرو به افتخار “آلبرت اویگن دیوو”، راننده فرانسوی که در سال ۱۹۶۶ درگذشت نام‌گذاری شده است.

Bugatti Divo

منبع: DW آلمان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.