خودرو برقی لوسید Air Sapphire + عکس

0

لوسید مدل Air ویرایش Sapphire به‌عنوان خاص‌ترین محصول این برند در رویداد موسوم به The Quail, A Motorsports Gathering هفته اتومبیل مونته‌ری رونمایی شد. این خودروی برقی با موتور الکتریکی خود می‌تواند بیش از 1200 اسب‌بخار نیرو تولید کند. کاملاً مشخص است که لوسید، تسلا مدل S ویرایش Plaid را هدف قرار داده است.

این خودروی برقی با موتور الکتریکی خود می‌تواند بیش از 1200 اسب‌بخار نیرو تولید کند.لوسید ایر سَفایر روی محور عقب خود دو موتور برقی برای هر یک از چرخ‌های پشتی دارد به علاوه موتور سومی که روی محور جلو قرار گرفته است. شرکت ادعا می‌کند که خروجی این مدل بیش از 1200 اسب‌بخار است. البته عدد نهایی همراه با اطلاعات بیشتر از عملکرد و رکوردها، بعداً منتشر خواهد شد.

گفته می‌شود لوسید ایر سفایر می‌تواند صفر تا صد را در کمتر از 2 ثانیه طی کند. هم‌چنین شتاب صفر تا 160 کیلومتر برساعت آن نیز کمتر از 4 ثانیه است. لوسید معتقد است پیمایش یک‌چهارم مایل یا 400 متر با آن نیز کمتر از 9 ثانیه زمان نیاز دارد. نکته جالب اینجاست که برای دستیابی به این عملکرد فوق‌العاده، هیچ پیش‌شرط خاصی لازم نیست.


دو موتور عقب مزایایی بیشتر از شتاب‌گیری در مسیر مستقیم دارند. آنها می‌توانند گشتاور را در جهات مختلف به چرخ‌ها انتقال دهند تا امکان چرخش بیشتر و تندتر هنگام پیچیدن فراهم شود. اگر پیچ مربوطه بیش از حد تند و تیز باشد، کنترل‌کننده هوشمند به صورت خودکار ترمزهای چرخ داخلی را فعال می‌کند. برای کاربردی کردن این فناوری، موتورهای عقب از مبدل‌های حرارتی جدید و سیستم خنک‌کننده با جریان بالاتر استفاده می‌کنند.

 ابر خودرو برقی  ابرخودرو  ابر خودرو هیبریدی  بهترین خودرو برقی  باتری خودرو برقی چیست  خودرو برقی  خودروی الکتریکی ایر لوسید  قیمت لوسید ایر  مشخصات لوسید موتورز  خودروی لوکس کمپانی لوسید  معرفی خودرو
لوسید می‌گوید که سیستم باتری مدل جدید دارای ظرفیت بالاتر و پتانسیل حرارتی دقیق‌تر است، اما هم‌چنان هیچ جزئیات خاصی درمورد آن منتشر نشده. سفایر آنطور که انتظار می‌رود، دارای سیستم تعلیق سفت‌تر به اضافه کنترل پیشرفته برای فنرها در قیاس با ایر استاندارد است. ترمزهای ضد قفل، کنترل کشش و کنترل پایداری و حتی فرمان برقی آن نیز قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی دارند.

 ابر خودرو برقی  ابرخودرو  ابر خودرو هیبریدی  بهترین خودرو برقی  باتری خودرو برقی چیست  خودرو برقی  خودروی الکتریکی ایر لوسید  قیمت لوسید ایر  مشخصات لوسید موتورز  خودروی لوکس کمپانی لوسید  معرفی خودرو

این نسخه خاص از لوسید ایر به صورت استاندارد با دیسک‌های ترمز کربن سرامیکی عرضه می‌شوند. سفایر روی رینگ‌های 5 پره دوبل U شکل سوار شده است. تایرهای آن نیز از برند میشلن مدل PS4S به اندازه 20 اینچی در محور جلو و 21 اینچی در محور عقب هستند.

این خودرو در زمان فروش منحصراً با رنگ جدید آبی کبود عرضه می‌شود. لوسید تولید این خودرو را در نیمه اول سال 2023 آغاز می‌کند و قیمت آن در بازار آمریکا حدود 250 هزار دلار است.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.