اویل پمپ اصلاح شده هیوندای ، شایعه یا واقعیت؟

0

مدتی است که در بازار ایران ، تب اویل پمپ های اصلاح شده هیوندای (موتور تتا ۲ چهار سیلندر) حسابی داغ است، اویل پمپ هایی که با قیمت های بیشتری نسبت به نمونه های فابریک سالهای گذشته فروخته می شوند.

دفترچه راهنمای هیوندای سوناتا تعمیرات تخصصی سوناتا اجرت تعمیر سرسیلندر سوناتا بهترین تعمیرگاه هیوندا و کیا تعمیرگاه هیوندای در تهران آموزش تایم گیری خودرو تایم گیری خودرو آموزش تایم گیری سوناتا زنجیر تایم چیست آموزش تعویض اویل پمپ آموزش تعویض تسمه تایم مجله مکانیک مجله خودرو کارستان مجله ماشین تعمیر و نگهداری خودرو آدرس تعمیرگاه های تهران

لذا تصمیم گرفتیم که یکی از این اویل پمپ ها را تهیه کرده و مورد بررسی قرار دهیم.

این اویل پمپ ها از همان بالانسر شفت های سری های گذشته استفاده کرده و چرخ دنده های داخلی اویل پمپ نیز همان دنده های قدیمی هستند لذا عملکرد این اویل پمپ ها هیچ فرقی با نمونه های قدیمی ندارد.

دفترچه راهنمای هیوندای سوناتا تعمیرات تخصصی سوناتا اجرت تعمیر سرسیلندر سوناتا بهترین تعمیرگاه هیوندا و کیا تعمیرگاه هیوندای در تهران آموزش تایم گیری خودرو تایم گیری خودرو آموزش تایم گیری سوناتا زنجیر تایم چیست آموزش تعویض اویل پمپ آموزش تعویض تسمه تایم مجله مکانیک مجله خودرو کارستان مجله ماشین تعمیر و نگهداری خودرو آدرس تعمیرگاه های تهران

تفاوت این اویل پمپ ها در جا پیچ های آن و محل قرار گیری اویل پمپ در زیر موتور است، در حقیقت، این اویل پمپ ها متعلق به موتور های GDI هیوندای است که این موتور ها در داخل سیلندر و محل کانال های روغن، دچار تغییراتی جزئی شده که این تغییرات باعث گردیده محل پیچ های بسیار بلند اتصال دهنده اویل پمپ به سیلندر تغییر کند.

موتور جی دی ای سانتافه معايب موتور gdi gdi مخفف چیست مزایا و معایب موتور GDI موتور gdi سانتافه چیست مشخصات موتور gdi سانتافه مشکلات موتور gdi مقالات آموزشی خودرو تفاوت موتورهای GDi و MPi هیوندای موتور توربو چیست

در نتیجه چیزی به نام اویل پمپ اصلاح شده! هیوندای حقیقت واقعی نداشته و عملکرد این اویل پمپ با نمونه های گذشته یکسان است و نیازی به پرداخت هزینه های اضافی به برخی سودجویان بازار که از عدم اطلاعات کافی جامعه بهره لازم را می برند نیست. موفق باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.