مشکلات گیربکس و موتور سانتافه چیست؟

0

یکی از پرچالش ترین گیربکس ها در خودروهای کره ای تعمیر گیربکس سانتافه می باشد. یکی از مواردی که باعث می شود که هم شما مجبور بشید هزینه های باز و بست و مونتاژ و دمونتاژ گیربکس رو مجددا پرداخت کنید و هم خرابی قطعه ای که به صورت غیراصولی تعمیر شده به سایر قطعات آسیب وارد می کند، تعمیرات غیر اصولی گیربکس اتومانیک سانتافه است.

hyundai santafe تعمیرات تخصصی سانتافه دفترچه راهنمای محصولات هیوندای دفترچه راهنمای هیوندای سانتافه راهنمای جعبه فیوز سانتافه روغن موتور مناسب سانتافه قیمت سانتافه دست دوم قیمت هیوندای سانتافه مشخصات هیوندای سانتافه معایب و مزایای سانتافه

مشکلات گیربکس هیوندای سانتافه

هنگی و گیجی گیربکس اتوماتیک این اتومبیل، از مشکلاتی هست که بعضی از رانندگان با اون روبه رو شدند. این مشکل در سال 2001 تا 2014 دیده شده. و افرادی که با این مشکل روبه رو شدند می گفتند هنگامیکه اتومبیل از دنده دو به دنده دیگه می رود نمی داند به کدوم دنده برود و گیج می شود و باعث تکان خوردن ماشین می شود.

نظر بیشتر رانندگان این است که این خودرو زمانیکه هنوز گرم نشده است دچار این عیب می شود. بعضی از رانندگان هم می گویند این اتومبیل هنگامیکه می خواهد از پارک به حالت رانندگی تغییر کند تکان می خورد.

درباره سانتافه

اجزا سپر خودرو آموزش تعویض سپر جلو 206 تعویض سپر جلو پراید دیفیوزر چیست کاربرد اسپلویر اسپلویر چیست دیاق سپر چیست معرفی قطعات خودرو مقالات آموزشی خودرو

این اتومبیل یه خودرو شاسی بلند است که توسط یک خودرو ساز کره ای هیوندای در سال 2000 تولید شد. نام آن از یک شهری در ایالت نیومکزیکو آمریکا به نام سانتافه گرفته شده است و به عنوان اولین شاسی بلند هیوندای وارد بازار شد.

مشکلات موتور هیوندای سانتافه

مقالات آموزشی خودرو تعمیرات تخصصی هیوندای بهترین تعمیرگاه هیوندا و کیا آدرس تعمیرگاه های تهران انواع موتور خودرو موتور 4 سیلندر چیست موتور 6 سیلندر هیوندای مشخصات موتور هیوندا اطلاعات فنی خودروهای هیوندای تعویض روغن موتور کیا اپیروس gdi مخفف چیست مشخصات موتور gdi سانتافه معايب موتور gdi

هیوندای سانتافه متاسفانه دچار مشکلاتی است که جزئی نیستند و گسترده هستند که حتی باعث می شوند در وسط رانندگی در جاده اتومبیل خاموش شود که خیلی خطرناک است. این مشکل سانتافه تا سال 2017 در این اتومبیل وجود داشته ولی سانتافه مدل های 2018 و 2019 و 2020 این مشکلات رو ندارد.

مساله مهم از کار افتادن سنسور موقعیت میل لنگ می باشد و مشکلاتی رو ایجاد می کند. در بعضی مواقع سانتافه روشن نمیشه و بعضی مواقع وسط جاده خاموش می شود و بعد از مدتی روشن می شود.

خرابی سنسور موقعیت میل لنگ یا سنسور دور موتور روی تعداد کمی از موتورهای سانتافه تاثیر گذاشت که این مشکل در مسافت طی شده 103 تا 710 مایل به وجود می آمد. از جمله موتورهای 2.0 لیتری چهار سیلندر هیوندای می باشد.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.