بیماری خطرناک متین ستوده + بیوگرافی

0

ابتلای متین ستوده به بیماری حمله پانیک و تجربه مرگ روزانه با ماجرای بیماری خطرناک بازیگر زن و ناگفته ها  از مریضی اش را می خوانید:

بیوگرافی متین ستوده اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اخبار فیلم و سریال بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران بهترین بازیگر زن ایرانی مجله بازیگران

ابتلای متین ستوده به بیماری حمله پانیک

متین ستوده بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون به تازگی از بیماری خطرناک خود با نام «Panic attack» وحشت زدگی یا حمله پانیک صحبت کرده است

او که برای اولین بار است بیماری خود را رسانه ای می کند، می گوید هر روز به خاطر این بیماری، با مرگ قریب الوقوع مواجه است.

 

ناگفته ها از مریضی متین ستوده

از شروع اولین روز بیماری

من سال 1393 با مرگ مواجه شدم، قسمت آخر سریال «میکائیل» قرار بود پخش بشود که اولین بار دچار «حمله پانیک» شدم.

شروعش اینجوری بود که ضربان قلبم کم کم شروع به بالا رفتن کرد، حالت تهوع و سرگیجه هم گرفتم و تمام دست و پایم شروع به سوزن سوزن کرد

آن روز باور داشتم که دارم می میرم، با تمام وجودم باور کرده بودم که دارم سکته مغزی می کنم و میمیرم.

آن شب تا صبح من در بیمارستان بودم و تمام این دستگاه های علائم حیاتی به من وصل بود ولی می گفتند هیچیت نیست اما من میگفتم من دارم سکته مغزی می کنم و نمی توانستم تشخیص بدم و اصلا نمی دانستم بیماری ام چیست.

 بیوگرافی متین ستوده  اخبار بازیگران  ازدواج بازیگران  اخبار فیلم و سریال  بیوگرافی بازیگران  عکس جدید بازیگران  بهترین بازیگر زن ایرانی  مجله بازیگران

بیماری «حمله پانیک» چیست؟

وحشت زدگی یا «حمله پانیک» عبارتست از جمله حاد شدید اضطراب همراه با احساس مرگ قریب الوقوع که فراوانی آنها از چند حمله در یک روز تا یک مورد در سال متفاوت است.

اختلال وحشت زدگی نوعی وضعیت روانی از گروه «اختلالت اضطرابی» است که با هجوم ناگهانی وحشت به بیماری و ترش شخصی از وقوع مجدد آن ها مشخص می شود.

این حملات که معمولا بیش از چند دقیقه طول نمی شکند با علائمی چون تپش قلب، عرق، احساس تنگی نفس، فشار در قفسه سینه و گیچی همراه است و این علائم آنقدر گسترده هستند که افراد فکر می کنند دچار سکته قلبی شده و می ترسد بمیرند.

«حمله پانیک» هر روز به سراغم می آید و هر روز نه به آن شدت اولیه ولی تجربه می کنم، اما تو هرچقدر اطلاعات ازش داشته باشی بیشتر می توانی مدیریت کنید.

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران، دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که بواسطه پدرش که بازنشتسته «صدا و سیما» بود سال 1371 در 7 سالگی بازیگری را در سریال «این خانه درو نیست» تجربه کرد.

سال 1392 با سریال «یادآوری» شناخته شد و سال 1395 در سریال «لیسانسه ها» در کنار هوتن شکیبا به اوج شهرت رسید.

خانم ستوده 11 خرداد 1400 در 36 الگی با «علی زندی» از همکاران بازیگر فعال در رستوران داری، ازدواج کرد.

متین ستوده و همسرش

منبع : فتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.