بیوگرافی پویان گنجی و همسرش دریا مرادی +عکس

0

بیوگرافی پویان گنجی بازیگر | همسرش دریا مرادی دشت | عکس همسر پویان گنجی | مادر پویان گنجی

پویان گنجی (Pooyan Ganji) متولد 19 مرداد 1367 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که در کنار مادرش با «خندوانه» دیده شد و حالا خود بازیگر مستقلی می باشد

خانواده

بیوگرافی پویان گنجی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران بیوگرافی بازیگران بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان مجله بازیگران اخبار فیلم و سریال عکس جدید بازیگران

پویان گنجی (Pooyan Ganji) روز 10 آگوست 1988 بعنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آوا» دارد. پدرش «عبدالرضا گنجی» کارگردان قدیمی تلویزیون و مادرش «فاطمه گودرزی» بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون است و اصالتا لر می باشند.

هنرپیشگی موروثی

بازیگری در خانواده ما موروثی است، از مادر به من رسیده و خواهرم هم دارد شروع می کند! غریزی این رشته را یاد گرفته ایم و بعد درس آنرا خواندیم. لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی دارم و کاری جز این هم بلد نیستم.

شروع از بازیگری تا خندوانه

پویان گنجی اولین تجربه بازیگری اش را سال 1390 در سریال «امروز فردا» شبکه دو کنار مادرش و رضا فیاضی تجربه کرد.بعد از حضور خانوادگی شان در برنامه «خندوانه» سال 1396 دیده شد تا اینکه سال 1399 حضور موفقی در سریال «ایلدا» داشت.

در سریال بی نشان

بی نشان دومین تجربه بازیگری پویان در قاب تلویزیون سال 1401 است که نیوشا ضیغمی ، مجید واشقانی و مریم کاویانی از بازیگران آن هستند.

کمک های مادرم

 بیوگرافی پویان گنجی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران بیوگرافی بازیگران بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان مجله بازیگران اخبار فیلم و سریال عکس جدید بازیگران
پویان گنجی در کنار مادرش ( فاطمه گودرزی ) و همسرش ( دریا مرادی دشت)

کمک مادرم در عرصه هنری بی دریغ و بی اغراق است و چون از بچگی من و ذات من را می شناسد، می تواند بهترین کمک را به من بکند. البته اوایل مخالف ورود من به این حرفه بود ولی بعد از اینکه از فیلترهای خود مادرم رد شدم، توانستم اجازه بگیریم و وارد این حرفه شوم.

نقش مورد علاقه

خیلی دوست دارم نقش منفی بازی کنم اما هنوز پیشنهادی نداشتم و تجربه نکردم، ولی حس می کنم در نقش های منفی شما جای بازی زیادی دارید. طنز را تجربه کرده ام، درام را تجربه کردم ولی در درام نقش منفی را خیلی دوست دارم.

ازدواج

همسر فاطمه گودرزی بیوگرافی فاطمه گودرزی فیلم های فاطمه گودرزی اینستاگرام فاطمه گودرزی بیوگرافی بازیگران مجله سینما بهترین بازیگران ایرانی

پویان گنجی تابستان 1398 وقتی 31 ساله بود با خانم دریا مرادی دشت بازیگر 30 ساله ازدواج کرد، این دو سال 1391 در سریال «امروز و فردا» هم بازی بودند.

علایق

اهل پیاده روی هستیم، سینما و کافه رفتن دو نفره و اینها برای من خیلی جذاب است، اگر زمان خالی داشتیم باشیم، نوشتن بیشتر از هر چیزی حالم را خوب می کند.

تلاش برای ماندگاری و شهرت

قطعا به ماندگاری در این فضا فکر می کنم چون تنها کاری هست که بلد هستیم این حرفه است، ماندگاری سخت تر از سوپر استار شدن است. شهرت را همه دوست دارند و من سر دسته آنها هستم، شهرت موقعیت و پول می آورد و زندگی را برای شما راحت می کند.

پرسپولیسی ام

بعد از اینکه یکبار به خانه آقای علی پروین دعوت شدیم، من وارد تاریخچه این تیم شدم و دیدم چه تیمی است! من به شدت فوتبالی و به شدت پرسپولیسی هستم.

از پیانو تا چهره های مورد علاقه

از بچگی پیانو می زدم، هم موسیقی کلاسیک و هم پاپ را خیلی دوست دارم، خارجی هم گوش می دهم، خواننده مورد علاقه من مرحوم استاد «شجریان» و «علیرضا قربانی» که شاگرد به حق ایشان است.

خیلی دوست داشتم «بتهوون» را از نزدیک ببینم، «صادق هدایت» ، «مارلون براندو» و «بهروز وثوقی» را هم دوست دارم.

بیوگرافی افسانه چهره آزاد همسر افسانه چهره آزاد همسر شاهرخ فروتنیان همسر نیلوفر شهیدی بیوگرافی نیلوفر شهیدی همسر رویا تیموریان بیوگرافی رویا تیموریان همسر مسعود رایگان بیوگرافی مسعود رایگان همسر سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح بیوگرافی احمد مهرانفر اینستاگرام احمد مهرانفر همسر احمد مهرانفر همسر شاهرخ استخری بیوگرافی شاهرخ استخری همسر سپیده بزمی پور همسر شیلا خداداد بیوگرافی شیلا خداداد همسر فاطمه گودرزی همسر ریحانه پارسا بیوگرافی ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی بیوگرافی رضا صادقی همسر رضا صادقی خودرو بابک جهانبخش همسر بابک جهانبخش

تجربه بازی کنار هنرمندان

آرزوی من اینست که کنار آقای پرویز پرستویی بازی کنم، حتی دوست دارم کنار حامد بهداد هم بازی کنم چون جزو سوپر استارهایی است که قبولش دارم.

نوید محمدزاده و البته کنار و جلوی دوربین هومن سیدی هم دوست دارم باشم، خیلی کوتاه با رضا کیانیان بای کردم و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفته ام.

منبع : فتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.