خط تولید موتور ۱۶۰۰ سی سی سایپا

0

مدیرعامل شرکت مگاموتور سایپا گفت: این شرکت از ابتدای ۱۴۰۱، ساخت موتور جدید ۱۶۰۰ سی سی را آغاز کرده که خط تولید آن، بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد.

تولیدات مگاموتور شرکت مگاموتور مدیرعامل شرکت مگاموتور محصولات مگاموتور گیربکس اتومات در مگاموتور تولید موتور خودرو در ایران تولید موتور ملی مشخصات موتور مگا اخبار خودرو اخبار خودروسازان بزرگترین قطعه ساز ایران

مبلغ ناصری با بیان اینکه این رویکرد، نشان دهنده توسعه و حرکت رو به رشد مگاموتور است افزود: در دولت سیزدهم و همسو با سیاست‌های دولت، همه تلاش خود را برای افزایش تولید و کیفیت و کاهش قیمت‌ها به کار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: زیان ده شدن مگاموتور از دوره گذشته موجب شد این شرکت در دوره جدید وارث میلیاردها زیان انباشته شده باشد از این رو همه تلاش تیم جدید مگاموتور بر این محور قرار گرفته است تا در عملکرد سال ۱۴۰۱ شرکت را از زیان خارج کند.

ناصری گفت: شرکت مگاموتور به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ گروه سایپا در ۱۰ سال گذشته هیچ توسعه محصولی نداشته و ما در دوره جدید وارث ارتقاء نیافتن ماشین آلات، تجهیزات و محصول در شرکت مگاموتور هستیم بنابراین اصلاح ساختار و فرایندهای خرید در مگاموتور را در دستور کار دوره جدیدا مدیریتی قرار دادیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.