با ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟

0

با 500 میلیون تومان چه ماشینی بخرم جرء سوالاتی است که ذهن بسیاری از مشتریان را به خود درگیر کرده است. وقتی که با گزینه های زیادی روبرو می شویم مطمئنا شک و تردید های بسیاری به سراغمان می آید و انتخاب برایمان آسان نخواهد بود. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم بهترین راهنمای خرید ماشین با ۵۰۰ میلیون را به شما عزیزان ارائه دهیم.

تارا و شاهین دو خودرو جدید ایرانی هستند که توسط دو شرکت سایپا و ایران خودرو تولید شده اند. اگر قصد خرید خودرو تارا یا شاهین داربد و در انتخاب یکی از آن ها مردد هستید و می خواهید تمام مزایا و معایب این دو خودرو را بررسی کنید، می توانید به مقاله مقایسه تارا و شاهین مراجعه کنید.

ماشین تا ۵۰۰ میلیون

  • تندر پلاس اتوماتیک مدل ۹۷

رنج قیمتی این خودرو حدود ۵۰۰ میلیون تومان می باشد و به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای موجود در بازار به شمار می آید. این خودرو دارای فضای داخلی جادار بوده و صندوق عقبی بزرگ دارد که جوابگوی یک خانواده می باشد. موتور و گیربکس تندر پلاس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای موتور ۱.۶ لیتری است که حدودا ۱۰۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و آن را به وسیله گیربکس ۴ دنده اتوماتیک آن را به سمت چرخ های جلو انتقال می دهد.

این خودرو از نظر طراحی ظاهری شاید چندان مطلوب نباشد و کیفیت کابین ها در سطح قابل انتظار نیست اما کیفیت سواری آن نسبتا نرم است.

  • دنا پلاس توربو اتوماتیک

خودرو دنا پلاس از نظر فنی به شما امکاناتی از جمله گیربکس ۶ دنده اتوماتیک AT، کابین جادار، پیشرانه نسبتا پرتوان، صندوق عقب بزرگ، لوازم یدکی و لوازم بدنه در دسترس ارائه می دهد و به همین دلیل اگر به دنبال خرید خودرو با ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هستید این خودرو می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد.

این خودرو دارای موتور ۱۰۷ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر است که به وسیله گیربکس ۶ دنده اتوماتیک نیروی مورد نیازش را تامین می‌کند.

از دیگر امکانات ایمنی که این خودرو در اختیار شما قرار می دهد می توان به تهویه اتوماتیک، سانروف؛ چهار کیسه هوا، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، تنظیمات برقی صندلی های جلو و آینه های جانبی تاشونده برقی اشاره کرد.

  • پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۹۹

اگر به دنبال خرید ماشین تا ۵۰۰ میلیون تومان هستید و مدل هاچ بک و اسپرت را می پسندید، پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۹۹ می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

این خودرو قیمتی مناسب، ظاهری جذاب و اسپرت مانند دارد و بعنوان یکی از خودروهای جوان پسند به شمار می رود.
خودرو پژو 207 از نظر ایمنی و فنی امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم مالتی مدیا به همراه صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، بلوتوث، USB، دو کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، دکمه های کنترل روی فرمان و فرمان برقی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

از دیگر مزایای این خودرو می توان به رونق خرید و فروش آن، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات پیشرانه در دسترس با قیمت مناسب اشاره کرد. این خودرو دارای گیربکس ۴ دنده اتوماتیک و  موتور ۱۶ سوپاپ است که ۱۰۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. فضای داخلی این خودرو برای خانواده های پرجمعیت مناسب نیست و اصلا توصیه نمی شود.

  • میتسوبیشی میراژ

اگر هنوز تصمیم خود را نگرفته اید و جواب سوالتان که با ۵۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ پاسخ داده نشده است شاید این خودرو نظر شما را جلب کند. این خودرو یکی از گزینه های مناسب برای خرید ماشین تا ۵۰۰ تومان می باشد.

این خودرو دارای مزایایی از جمله کفیت ساخت بالا، امکانات رفاهی خیلی خوب، مصرف سوخت بصرفه، دوام فنی و کیفی بالا و بازده فنی مناسب و عملکرد دلپذیر موتور و گیربکس می باشد‌.

البته این واقعیت را هم باید در نظر بگیرید که به دلیل محدود بودن در واردات قطعات این خودرو در دسترس نیست و ممکن است با کمی مشکل روبرو شوید. این خودرو دارای پیشرانه ۳ سیلندر با حجم ۱/۲ لیتری می باشد که توان تولید قدرت ۷۹ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰نیوتن متر دارد. قدرت این پیشرانه با کمک گیربکس CTV به چرخ های جلو منتقل می شود.

اگر قصد خرید خودرو دست دوم دارید و برای اطمینان حاصل کردن از سالم بودن خودرو به دنبال معتبرترین سرویس کارشناسی خودرو هستید، می توانید همین حالا به صفحه کارشناسی خودرو مراجعه کنید.
ماشین تا ۵۰۰ میلیون

  • رنو ساندرو استپ وی مدل ۹۷

آپشن های رنو ساندرو امکانات رنو ساندرو امکانات رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک امنیت رنو ساندرو تعمیر گیربکس رنو ساندرو تعمیرات تخصصی رنو ساندرو تفاوت رنو ساندرو و چانگان تفاوت ام‌ وی ‌ام ۳۱۵ با رنو ساندرو دفترچه راهنمای رنو ساندرو رنو ساندرو قیمت رنو ساندرو قیمت رنو ساندرو اتوماتيک معایب رنو ساندرو مشخصات فنی رنو ساندرو معایب و مزایای رنو ساندرو مشکلات موتور رنو ساندرو نقاط ضعف رنو ساندرو مقایسه رنو ساندرو مجله خودرو معرفی خودرو

این خودرو از نظر بدنه شبیه خودرو کراس اوور می باشد اما از نظر کیفیت فنی تقریبا با تندر پلاس یکسان است. اگر از ان دسته از افرادی هستید که اوور کراس پسند است، این خودرو می تواند یکی از گزینه های خوب باشد.

یکی از مزایای این خودرو فضای داخلی جادار و کیفیت سواری آن می باشد. اما از نظر طراحی ظاهری و امکانات رفاهی نمی توان رتبه بالایی برای این خودرو در نظر گرفت.

با ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که این سوال با ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ ذهنتان را درگیر کرده می‌توانید در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین راهنمای خرید خودرو تا 500 میلیون تومان را به شما عزیزان ارائه دهیم.

  • چری آریزو ۵ TE

فروش اقساطی محصولات چری نمایندگی چری اخبار مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی آریزو 5 شرایط فروش اقساطی تیگو 5 فروش اقساطی خودرو

اگر به دنبال یک ماشین مناسب در رنج قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان هستید، پیشنهاد ما به شما خودرو چری آریزو ۵ TE است.
از مزایای این خودرو می توان به مواردی از جمله خدمات پس از فروش و تامین قطعات، طراحی به روز و جذاب، امکانات رفاهی خوب و بازده فنی مناسب و ارتقای سطح کیفی اشاره کرد.

این نسخه از خودرو چری آریزو ۵ که قدیمی است و قیمت مناسب آن را می توانید در بازار پیدا کنید، دارای یک موتور ۱/۵ لیتری توربوشارژ با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور و گیربکس CVT با هفت دنده مصنوعی می‌باشد.

  • ام جی ۶ مگنت ۲۰۱۲

اگر به دنبال خرید یک خودروی با ارزش در رنج قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون هستید‌، ما خودرو ام جی ۶ مگنت ۲۰۱۲ را به شما پیشنهاد می کنیم.

این خودرو از مزایای از جمله طراحی زیبا و جذاب، دوام فنی بالا و کیفیت ساخت برخوردار است و دارای موتور ۱/۸ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ است و جعبه دنده ۵ سرعته تیپ ترونیک می باشد.

حداکثر توان موتور ام جی ۱۶۰ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد آن ۹/۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. مصرف این خودرو ۷/۷ لیتر در هر صد کیلومتر است.

  • کیا پیکانتو

کیا پیکانتو یک خودرو خاص برای افراد جوان پسند و هاچ بک پسند در رنج قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون می باشد. این خودرو از سال ۲۰۱۳ به بازار ایران ارائه  شد‌.

مزایای این خودرو هاچ بک شامل ایمنی بالا، طراحی زیبا و جوان پسند، کیفیت ساخت بالا، مصرف سوخت پایین و بازده فنی خوب می باشد.

موتور کیا پیکانتو ۱.۳ لیتر و قدرت ۸۵ اسب بخار است‌. حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو در ۱۳/۵ ثانیه می باشد. اگر هنوز تصمیم خود را نگرفته اید که با ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ کیا پیکانتو گزینه مناسبی برای شماست.

انتخاب رنگ ماشین کار آسانی به نظر نمی رسد. اگر قصد خرید خودرو دارید و در انتخاب رنگ به مشکل برخوردید و می خواهید لیستی از هزینه رنگ کامل خودرو داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم به صفحه هزینه رنگ کامل خودرو مراجعه کنید.
با ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟

با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟

اگر با خود فکر می کنید که با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم، ما در ادامه به شما ماشین هایی را معرفی خواهیم کرد که در رنج قیمتی ۶۰۰ میلیون هستند و کیفیت بالایی دارند.

  • ام وی ام x22

MVM X22 شرایط فروش mvm x22 مشخصات MVM X22 قیمت MVM X22 آپشن MVM X22 فروش ویژه چری تیگو 5 تجهیزات چری تیگو 5 قیمت چری تیگو 5 معایب و مزایای چری تیگو 5 مجله خودرو

اگر به دنبال خرید ماشین تا ۶۰۰ میلیون هستید این خودرو می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این خودرو در دو مدل پرو نیوفیس و اسپرت ایسلند می باشد که مدل پرو آن برای افرادی که به طراحی به روز اهمیت می دهند گزینه مناسبی می باشد.

ام وی ام x22 پرو مجهز به موتور سه سیلندر یک لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس سی وی تی ۹ سرعته می باشد. مدل ام وی ام x22ایپرت اکسلنت دارای موتور تنفس طبیعی و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک است. باید بدانید که ام وی ام x22 مدل اسپرت اکسلنت نسبت به مدل پرو حساسیت بیشتری نسبت به کیفیت بنزین و روغن دارد.

  • تارا اتوماتیک

اگر به دنبال این هستید که بدانید با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم بهتر است و می خواهید یک خودرو صفر کیلومتر در رنج قیمتی ۶۰۰ میلیون بخرید، این خودرو بهترین گزینه برای شماست.

تارا اتوماتیک نسبت به خودروهای داخلی دیگر از طراحی زیباتری برخوردار است‌ و یک گزینه عالی برای افراد ساده پسند است. این خودرو دارای موتور ارتقا یافته tu5p و گیربکس ۶ دنده اتوماتیک AT است.

این خودرو از نظر امکانات رفاهی مجهز به چهار کیسه هوا، نمایشگر لمسی، صندلی های برقی، سانروف، سیستم کنترل کشش و پایداری و آینه های جانبی تاشونده برقی است که باعث شده نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

  • چری تیگو ۵

اگر جز آن دسته از افراد کراس اوور پسند هستید و به دنبال طرحی جذاب تر و بزرگ تر و با پرستیژ تر هستید می توانید این خودرو را در مدل های ۹۵، ۹۶ انتخاب کنید.

اما اگر به دنبال یک خودرو چابک و با شتاب بالا هستید این خودرو برای شما انتخاب مناسبی نیست. موتور این خودرو نسبت به کیفیت بنزین و روغن حساسیت چندانی ندارد و نوع موتور آن تنفس طبیعی است.

یکی از مزایای این خودرو خدمات پس از فروش گسترده و قطعات در دسترس آن می باشد. همچنین اگر روزی تصمیم به فروش آن داشتید می‌توانید با خیال راحت و بدون دردسر آن را بفروشید زیرا که بازار خرید و فروش خوب آن از دیگر مزایای این خودرو است.

  • جک s3

آپشن های جک S3 قیمت جک S3 مشخصات جک s3 معایب و مزایای جک s3 شرایط فروش جک s3 مقایسه جک S3 معایب و مزایای جک S3 اتوماتیک جک s3 در ایران قیمت جک S5 مشخصات فنی جک S5 معایب و مزایای جک S5 اتوماتیک مشکلات جک s5 مصرف سوخت جک s5 مشخصات جک S5 دنده‌ ای مقایسه جک S5 با هایما s7 مقایسه خودرو مشاوره خرید خودرو اخبار کارستان

این خودرو امکاناتی نظیر سامانه کنترل پایداری، کروز کنترل، حسگر فشار باد تایرها، دوربین عقب، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، تهویه اتوماتیک و سانروف در اختیار شما قرار می دهد.

از مزایایجک S3 می توان به بازار خوب خرید و فروش این خودرو، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات خودرو با قیمت مناسب اشاره کرد.

این خودرو مجهز به موتور ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گیربکس سی وی تی می باشد. اگر خودرو چری تیگو مورد پسندتان نیست و به دنبال خرید خودرو با قمیت ۶۰۰ تومان هستید می توانید به سراغ جک s3 بروید.

  • ام وی ام x33 اسپرت نیوفیس

قیمت این خودرو در حال حاضر ۶۰۰ تومان می باشد و اگر جز آن دسته از افرادی هستید که کراس اوور پسند است، این خودرو می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

فرمان برقی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، گرمکن صندلی جلو، تهویه اتوماتیک و سانروف از جمله امکانات و آپشن های این خودرو می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این خودرو مجهز به موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گیربکس ۵ دنده اتوماتیک AT  می باشد که لذت رانندگی‌ را برای راننده بیشتر کرده است.

  • پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر کیلومتر

شاید در نگاه اول قیمت این خودرو منطقی بنظر نرسد اما با نگاهی به مزایای این خودرو می توانید به قیمت واقعی این خودرو پی ببرید.

یکی از مزایای این خودرو بازار پر رونق خرید و فروش قطعات در دسترس آن است. این خودرو از نظر طراحی ظاهری دلچسب و اسپرت دارد. از نظر امکانات می توان گفت امکانات قابل قبولی را در اختیار مشتریان قرار داده است. خودرو پژو ۲۰۷ دارای موتورtu۵  است و تا حدودی از نظر هزینه تعنیرات برای مشتریان مشکل ساز نیست.

ماشین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی

اگر شما قصد خرید ماشین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی دارید اما نمی دانید چه ماشینی را باید انتخاب کنید می توانید به جدول راهنمای خرید خودرو تا 500 میلیون تومان مراجعه کنید‌.

سازنده مدل سال قیمت شکل بدنه
تویوتا پاریس هاپ بک 1300 فول 2009 500 میلیون هاچبک
مزدا مزدا 3 تیپ 2 1389 500 میلیون سدان
هیوندای آوانته اتوماتیک 1390 500 میلیون سدان
ام جی ام جی 360 اتوماتیک ساده 1396 495 میلیون سدان
برلیانس برلیانس 75 اتوماتیک 1393 490 میلیون شاسی لند
تویوتا پاریس 1300 فول 2008 490 میلیون سدان
بسترن بسترن B30 اتوماتیک 1397 495 میلیون سدان
رنو ساندرو استپ وی دنده ای 1398 490 میلیون هاچبک
چانگان CS35 سایپا اتوماتیک 1396 490 میلیون شاسی بلند
سانگ یانگ کوراندو بن رو دنده ای 2300 1368 490 میلیون شاسی بلند
نیسان ماکسیما اتوماتیک 1382 490 میلیون سدان
ایران خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک 1401 485 میلیون سدان
پارس خودرو وانت ریچ دنده ای 1393 485 میلیون وانت
سوزوکی ویتارا دنده ای وارداتی 2006 480 میلیون شاسی بلند
بایک X25 دیار خودرو اتوماتیک 1398 475 میلیون شاسی بلند
نیسان سرانزا دنده ای 1384 475 میلیون هاچبک
رنو سیمبل PE 2016 470 میلیون سدان
گریت وال وینگل 5 تک دیفرانسیل دو کابین 1394 470 میلیون وانت
ام جی ام جی 360 دنده ای ساده 1398 466 میلیون سدان

ماشین تا 300 میلیون

با ۳۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم، اگر این سوالی است که ذهن شما را درگیر کرده است ما در ادامه قصد داریم راهنمای خرید خودرو تا ۳۰۰ میلیون را در اختیار شما قرار دهیم تا خریدی آسوده و آگاهانه داشته باشید.

  • کوییک اتوماتیک

این خودرو می تواند انتخاب مناسبی برای خرید ماشین تا 300 میلیون می باشد. مزایای کوییک شامل ظاهر به روز و زیبا، امکانات رفاهی نسبتا خوب، بازار خرید و فروش گسترده، مصرف پایین و دنده اتومات می شود‌.

خودرو کوییک مجهز به موتور ۱/۵ لیتری ۴ سیلندر خطی تنفس طبیعی می باشد‌. خودروهای تیبا و ساینا هم رده های خودرو کوییک می باشند.

موتور کوئیک ۸۷ اسب بخار قدرت تولید می کند و ۱۲۶ نیوتن متر گشتاور در اختیار گیربکس CVT قرار می دهد. این خودرو شاید مزایایی بیشتر از ۲۰۶ نداشته باشد اما در بازار امروز شاهد خرید و فروش پر رونق آن در کنار خودروهایی مانند پژو ۲۰۶، پراید و تیبا هستیم.

  • پژو ۲۰۶ صندوق دار

اگر شما هم نمی دانید با ۳۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم بهتر است، ۲۰۶ صندوق دار یکی از بهترین گزینه هاست. این خودرو یکی از خودروهای پرطرفدار و جوان پسند است و بازار پر رونق خرید و فروش آن یکی از مزایای این خودرو محسوب می شود.

برای افرادی که علاقه ای به پژو ۲۰۶ مدل هاچ بک ندارند ۲۰۶ صندوق دار می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا که صندوق عقب بزرگتری دارد و برای خانواده های پرجمعیت توصیه می شود.

امکانات رفاهی این خودرو شامل سیستم ضد سرقت، کیسه هوا، سنسور اکسیژن و کنترل بخار بنزین، سیستم قطع سوخت در مواقع اظطراری از مزایای این خودرو محسوب می شود و لرزش در سرعت بالا، فصای کم سرنشینان و کنترل سخت هنگام رانندگی‌ در شیب زیاد از معایب این خودرو محسوب می شود.

  • سمند سورن ELX

samand ef7 قیمت سمند سورن پلاس مشخصات سمند سورن پلاس صدای موتور سمند سورن توربو معایب و مزایای سمند سورن قیمت رانا پلاس مشخصات رانا پلاس معایب و مزایای رانا پلاس مقایسه خودرو تازه های خودرو در ایران محصولات جدید ایران خودرو بهترین خودرو ایرانی مشخصات موتور رانا پلاس

اگر در ذهنتان به دنبال خرید ماشین تا 300 میلیون هستید، این ماشین را از دست ندهید زیرا که می تواند پاسخ گوی بسیاری از نیاز های شما و خانواده تان باشد.

کیفیت در ساخت، هزینه نگهداری مناسب، قطعات در دسترس، بازده فنی مناسب از مزایای این خودرو است. خودرو سمند سورن دارای موتور EF7 با حجم ۱/۷ لیتر، معادل ۱۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۵۹نیوتن متر می باشد. شتاب صفر تا صد سمند سورن ۱۲ ثانیه و مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷/۵ لیتر می باشد.

  • دنا پلاس مدل ۹۶

اگر هنوز به سوالتان پاسخ داده نشده است که کدام ماشین تا 300 میلیون بخریم شاید خودرو دنا پلاس جوابگوی این سوالتان باشد.

این خودرو می تواند پاسخ گوی نیاز های یک خانواده باشد و در بین خودروهای داخلی می تواند گزینه مناسبی برای خرید خودرو تا ۳۰۰ میلیون باشد.

طراحی به روز، بازار کارکرده خوب، کیفیت ساخت خوب، دوام فنیوبالا، امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبول، تعمیرات ساده و دردسترس بودن قطعات از ویژگی های این خودرو می باشد. این خودرو مجهر به موتور ۱/۷ لیتری EF7 و همینطور گیربکس ۵ سرعته دستی دراصل همان گیربکسی که در سمند بکار رفته می باشد.

با ۴۷۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟

در راستای پاسخ به سوال با 470 میلیون چه ماشینی بخرم؟ ما سعی کرده ایم لیستی از ماشین هایی که در رنج قیمتی 470 میلیون هستند را به شما عزیزان ارائه دهیم.

سازنده مدل سال قیمت شکل بدنه
رنو سیمبل PE 2016 470 میلیون سدان
تویوتا پاریس هاچ بک 1300 فول 2008 470 میلیون هاچبک
بنز C 240 2003 470 میلیون سدان
گروه بهمن لندمارک 77 دنده ای 1393 470 میلیون شاسی بلند
گریت وال وینگل 5 تک دیفرانسیل دو کابین 1394 470 میلیون وانت
مدیران خودرو ام وی ام X22 اتوماتیک لاکچری 1398 470 میلیون شاسی بلند
مدیران خودرو چری آریزو 5 دنده ای لاکچری 1397 470 میلیون سدان
مزدا مزدا 3 تیپ 1 1389 470 میلیون سدان
مزدا مزدا 3 تیپ 2 1388 470 میلیون سدان
کیا پیکانتو فول TA 2012 470 میلیون هاچبک

جمع بندی

زمانی که قصد خرید خودرو داریم اولین سوالی که در ذهنمان ایجاد می شود این است که با مبلغ مورد نظر چه خودرویی می توانیم بخریم که هم از نظر ساخت و هم از نظر ایمنی و امکانات رفاهی خیالمان راحت باشد.

این مقاله می تواند بهترین راهنمای خرید ماشین با 500 میلیون تومان برای شما عزیزان باشد اگر قصد خرید ماشین تا تا ۵۰۰ میلیون دارید. علاوه بر این ما در این مقاله به راهنمای خودرو از 0 تا 500 میلیون تومان، ماشین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی و با 600 میلیون چه ماشینی بخرم پرداخته ایم.
با 500 میلیون تومان چه ماشینی بخرم؟
تندر پلاس اتوماتیک مدل ۹۷، دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۹۹، میتسوبیشی میراژ و رنو ساندرو استپ وی مدل ۹۷ از جمله خودروهایی هستند که می توانند گزینه مناسبی برای خرید ماشین تا ۵۰۰ میلیون باشد.

با ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟
اگر قصد خرید خودرو در رنج قیمتی 300 تا 500 میلیون هستند، خودروهایی از جمله چری آریزو ۵ TE، ام جی ۶ مگنت ۲۰۱۲ وکیا پیکانتو می توانند انتخاب خوبی باشند.

با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟

با 600 میلیون می توانید خودروهایی نظیر ام وی ام x22، تارا اتوماتیک، چری تیگو ۵، ام وی ام x33 اسپرت نیوفیس و پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر کیلومتر خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.