نمایش خودرو بیوک انویستا

0

اوایل ماه جاری وقتی بیوک از کانسپت الکترا-X رونمایی کرد، سر و صدای زیادی به پا شد. بسیاری بر این باور بودند که خودروی جدید یک پیش‌نمایش از زبان طراحی جدید شرکت و هم‌چنین اشاره‌ای به نسل جدید خودروهای آن‌ها در بازار چین دارد. محصولاتی که بر اساس پلتفرم Ultium جنرال موتورز طراحی خواهند شد.


با معرفی انویستا، تعداد کراس‌­اورهای بیوک در چین افزایش یافته است. انویستا اکنون در میان مدل‌های انکور GX و انویژن S قرار می‌­گیرد.حال مدتی پس از اطلاعیه جنرال موتورز درباره معرفی بیوک انویستا، تصاویر این خودرو درحالی انتشار یافته که حروف چینی روی پلاک آن نقش بسته است.

شعبه خودروساز آمریکایی در چین پس از انتشار تصاویر این خودرو، از رونمایی رسمی بیوک انویستا در نمایشگاه چنگدو 2022 خبر داده که از 26 آگوست تا 4 سپتامبر برگزار خواهد شد.

با معرفی انویستا، تعداد کراس‌­اورهای بیوک در چین افزایش یافته و به شش مدل شامل انکور، انکور GX، انویژن S، انویژن پلاس و انکلیو رسیده است. انویستا اکنون در میان مدل‌های انکور GX و انویژن S قرار می‌­گیرد.

از نظر اندازه انویستا با طول، عرض و ارتفاع 4638، 1816 و 1565 میلی‌متر و البته فاصله محوری 2700 میلی‌متر، شاسی‌بلند سایز کوچک معقولی نشان می‌دهد. ابعاد این بیوک آن را بی‌اندازه شبیه به محصول آینده شورولت یعنی مدل سیکر – Seeker – کرده است.

طراحی بدنه بیوک انویستا از فلسفه طراحی جدید این برند یعنی Pure Design پیروی کرده که مواردی همچون جلوپنجره بزرگ در پایین سپر، دماغه کوسه‌­ای، لوگوی جدید و چراغ‌های باریک جلو را به همراه دارد. انویستا به عنوان نخستین کراس‌­اور کوپه از برند بیوک، سقف شیب­دار و در صندوق منحنی را به نمایش گذاشته است.

خودروی حاضر در تصاویر از تریم GS انتخاب شده که با جلوپنجره مشکی، رینگ‌های 18 اینچی مشکی و کالیپرهای قرمز، از سایر مدل‌ها متمایز شده است.

برای اطلاع از مشخصات فنی و فهرست امکانات رفاهی بیوک انویستا، باید تا موعد رونمایی از این خودرو در هفته آینده، منتظر بمانیم. البته بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی وزارت صنعت و فناوری چین، انویستا مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری با 177 اسب‌بخار قدرت است. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرعت نهایی این مدل چیزی حدود 205 کیلومتر برساعت است. وزن محصول نیز بر حسب مدل بین 1415 تا 1435 کیلوگرم تغییر می‌کند.

تولید بیوک انویستا در چین قطعی شده اما از احتمال ورود این خودرو به ایالات متحده، خبری در دسترس نیست.

آقای سزار تولدو مدیر فروش و بازاریابی شرکت سایک-جی‌ام، با اشاره به طراحی، فناوری و عملکرد مناسب بیوک انویستا، عرضه این خودرو را باعث افزایش پاسخگویی این برند به تقاضای رو به رشد مشتریان چینی در بخش کراس‌­اورهای پرمیوم دانسته است.

منبع : carnewschina.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.