خودرو سفارشی مرسدس AMG G63 منصوری

0

شرکت منصوری به واسطه اعمال تغییر بر خودروهای لوکس جهان شهرت دارد، اما برنامه سفارشی‌­سازی جدید این شرکت به نام Mansory Bespoke، ساخت مدل‌های سفارشی را به مرحله تازه‌­ای وارد کرده که چیزی نیست جزء تولید خودروهای تک­‌ساخت بنابر سفارش مشتری.

Mercedes AMG G63 قیمت مرسدس AMG G63 مشخصات مرسدس AMG G63 تیونینگ منصوری خودروهای منصوری شاهکار جدید منصوری ابر تیونینگ دنیا بهترین تیونینگ جهان آموزش تیونینگ خودرو مجله خودرو

رنگ خاص بدنه که از سوی منصوری با عنوان Algorithmic Fade معرفی شده است، با رنگ آبی فیروزه‌­ای در بخش بزرگی از جلوی بدنه آغاز و به سیاه در انتهای بدنه ختم می­‌شود.پس از ارائه نمونه‌­های خاص از مرسدس-می‌باخ S کلاس، فراری مونزا SP2 و لامبورگینی اوروس، اکنون نوبت به جدیدترین محصول از این سری یعنی یک مرسدس AMG G63 رسیده که با سپر متفاوت جلو، هلالی چرخ‌ها، قطعات روی گلگیر و باله سقفی از جنس فیبرکربن همراه شده و در همان نگاه اول، به لطف ترکیب رنگ خاص بدنه قابل شناسایی است.

این رنگ خاص که از سوی منصوری با عنوان Algorithmic Fade یا «محو شدن الگوریتمی» معرفی شده، با رنگ آبی فیروزه‌­ای در بخش بزرگی از جلوی بدنه آغاز شده و به سیاه در انتهای بدنه ختم می­‌شود. منصوری قصد دارد با استفاده از این ترکیب رنگ منحصربه‌فرد، احساسی از افزایش ابعاد بدنه را به بیننده القا کند و البته بر خاص بودن این نمونه منحصربه‌فرد تاکید نماید.

رینگ‌های 24 اینچی مشکی، ظاهر خاص مرسدس AMG G63 را تکمیل کرده است.

منصوری از بخش فنی این شاسی­‌بلند غافل نبوده و پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو را به توربوشارژرهای بزرگتر مجهز ساخته و زیر کاپوت فیبرکربن نصب کرده است. این مورد به همراه سیستم اگزوز جدید و برنامه‌­ریزی مجدد نرم‌­افزار پیشرانه، باعث شده که قدرت و گشتاور با افزایش چشمگیر از 585 اسب­‌بخار و 850 نیوتن‌متر در حالت استاندارد، به 850 اسب­‌بخار و هزار نیوتن‌متر افزایش یابد.

شتاب صفر تا صد مرسدس AMG G63 منصوری به 3.5 ثانیه رسیده، درحالی‌که حداکثر سرعت روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

اکثر بخش‌های کابین با رنگ آبی روشن Feroza تزئین شده‌اند، که کفپوش‌ها و روکش چرم-کربن فرمان را نیز شامل می­‌شود. پدال‌های آلومینیومی و دوخت لوزی‌شکل 3 بعدی در پوشش داخلی درها، زیرآرنجی و صندلی‌ها، از دیگر نکات قابل توجه در این بخش است.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.