مهدی تاج رییس جدید فدراسیون فوتبال کیست؟

0

 مهدی تاج در یک فعل و انفعال عجیب بالاخره به ریاست فدراسیون فوتبال رسید.

در نهایت هم مخالفانش نتوانستند کاری بکنند و باند عجیبی که شکل گرفته‌بود شکست خورد. از میثاقی در برنامه تلویزیونی صداوسیما، تا برخی افراد حاضر در رسانه و از همه مهمتر میرشاد ماجدی و کامرانی‌فر، همه تلاش‌ها به باد رفت و مهدی تاج برگشت.

مخالفانش ابتدا امیدوار بودند که عدم صلاحیتش او را از رقابت دور خواهدکرد، اما توپ هم مرد مرموز اصفهانی فوتبال ایران را تکان نداد. حتی با اینکه نمایندگان مجلس هم به صف مخالفانش پیوسته بودند و هرکاری توانستند کردند تا شاید بتوانند حذفش کنند.

حالا مهدی تاج دوباره رییس فدراسیون فوتبال شده و احتمالا خیلی زود هم نسخه اسکوچیچ را بپیجد.

مهدی تاج کیست؟| بیوگرافی رییس جدید فدراسیون فوتبال

مهدی تاج کیست سوابق مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران رئیس فدراسیون فوتبال مهم ترین اخبار ورزشی فولاد مبارکه ذوب آهن اصفهان بیوگرافی سیاستمداران افراد بانفوذ در ایران بانفوذترین سیاستمدار جهان همسر مهدی تاج

مهدی تاج، زاده ۱ بهمن ۱۳۳۸ در اصفهان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران بود؛ او بر حسب کسالت در ۸ دی ۱۳۹۸ استعفا داد.

او پیش از این سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه‌های ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان و فجر سپاسی شیراز و باشگاه فوتبال پرسپولیس را دارد و همچنین مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز بوده‌است.

وی از سال ۱۳۸۰ به مدت ده سال مدیر مسئول روزنامه جهان فوتبال بود. او از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴ در سمت معاونت فروش و عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان بوده‌است. همچنین او از مه ۲۰۲۰ عضو کمیته اضطراری کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ با کسب ۵۰ رای از مجموع ۷۳ رای اخذ شده در مجمع فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران شد.

مهدی تاج ۸ دی ماه ۱۳۹۸ از سمت ریاست فدراسیون فوتبال استعفا داد. وی به منظور فرار از پاسخگویی به ابهامات مطرح شده در قرارداد مارک ویلموتس شرایط نابسامان جسمی و حمله قلبی را بهانه قرار داد و از ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد

منبع:شهرآرانیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.