شعارهای تبلیغاتی خودروسازان بزرگ چیست؟

0

شعار تبلیغاتی زیر بنای یک کسب و کار و معرفی یک برند است. معمولا شعارهای کسب و کار زیادی از برندها و شرکت های مختلف میان مردم پخش می‌شود اما یک شعار تبلیغاتی خوب می‌تواند اقبال مردم به آن کسب و کار را افزایش دهد و در راستای موفقیت برند کمک های زیادی بکند.

شعار شرکت مرسدس بنز:

در واقع  ستاره سه پر لوگو بنز نشان از تسلط بر زمین ، دریا و آسمان است و در کنار شعار این برند که “یا بهترین یا هیچ چیز   the best or nothing“ است و با بررسی محصولات این شرکت شاهد همخوانی لوگو ، شعار و محصول نهایی خواهیم بود.

پورشه:

پورشه 911 GT3 پورشه 911 عکس پورشه 911 قیمت پورشه 911 توربو محصولات جدید پورشه بهترین خودروهای 2022 بهترین خودرو اسپرت بهترین خودرو اروپ

جایگزینی نیست

شرکت BMW: نهایتِ یک خودرو ؛لذت محض رانندگی

دانش و فناوری بیوتکنولوژی چیست اخبار شرکت بی ام و جلو پنجره خودرو چیست طراحی جلو پنجره زیباترین جلو پنجره خودرو دلایل تصادفات رانندگی سنسور جلوگیری از تصادف جلو پنجره بی ام و مقالات آموزشی مقالات تخصصی خودرو مقالات فنی خودرو

این شرکت، یک شرکت خودروسازی آلمانی است که به سراسر دنیا ماشین می‌فروشد، اما در آمریکای شمالی این شرکت با این شعار خود شناخته می‌شود: «نهایت یک خودرو»

این شعار، اولین بار در دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی توسط یک آژانس تبلیغاتی نه چندان مشهور به نام Ammirati & Puris ساخته شد. هدف از این شعار، نشان دادن توان و قدرت فوق‌العاده‌‌ی این ماشین‌ها و ارزش‌ آنها برای پرداخت هزینه‌ی بالای آن است.

روغن موتور شِل:

سلامت زندگی کنید. از روغن شِل استفاده کنید.

 جگوار :

رویا بافی نکن. با آن رانندگی کن.

شورولت:

مجله خودرو دنیای خودرو معرفی خودرو بهترین خودروهای 2020 بهترین خودرو اسپرت محصولات جدید مرسدس بنز پورشه تایکان تازه های خودرو

ببینید. امتحان کنید. بخرید.

آئودی (Audi): پیشرفت به وسیله‌ی فناوری

این شعار اصلی آئودی از سال ۱۹۷۱ است. این شعار همه جا البته غیر از ایالات متحده‌ی آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایالات متحده این شرکت از شعار «حقیقت در مهندسی» استفاده می‌کند. اولین نسل آئودی ۸۰ سری B1 یک سال بعد از انتشار این شعار یعنی در سال ۱۹۷۲، روانه‌ی بازار شد. این ماشین جدید، با همه‌ی ویژگی‌های نو و منحصربه‌فردی که داشت، بازتابی فوق‌العاده از این شعار تبلیغاتی بود. در همین دهه‌ی ۱۹۷۰ بود که آئودی خود را به عنوان یک خودروساز خلاق مطرح کرد؛ خلاقیت‌هایی چون موتور پنج سیلندر (در سال ۱۹۷۶)، استفاده از توربو شارژر (در سال ۱۹۷۹) و چهار چرخ محرک (کواترو) در سال ۱۹۸۰. هنوز هم شاهد خلاقیت‌های این شرکت در تولید انواع خودرو هستیم.

آستون مارتین:

قدرت، زیبایی و روح.

رولز رویس:

گران ترین رولزرویس جهان قیمت رولز رویس شرکت رولز رویس محصولات شرکت رولزرویس مدیرعامل شرکت رولزرویس قیمت گرانترین خودرو گرانترین آپشن خودرو قیمت رولز رویس ریث قیمت رولز رویس فانتوم زیباترین عکس دنیا عکس ماشین عکس ماشین اسپرت عکس ماشین خفن عکس خودروهای لوکس عکس خودرو زیبا

شعار تبلیغاتی “رولزرویس بهترین خودروی دنیا (Rolls Royce the best car in the world)” از همان سال در آگهی‌های تجاری شرکت، استفاده می‌شد.

مجسمه‌ی روی محصولات رولزرویس با نام کامل Spirit of Ecstasy از سال ۱۹۱۱ به بدنه‌ی خودروها شد

تبلیغات خودرو ولوو:

اولین خودرو تمام الکتریکی ولوو با امکانات ویژه به بازار خواهد آمد

ولوو، جایگاه برتری در دنیای اتومبیل‌ها دارد، حتی در صفحه‌ شطرنج نیز جای ولوو، جایگاه پادشاه است! برتری و حاکمیت، چیزی است که در این تبلیغ ولوو بر آن تاکید شده است.

تبلیغات خودرو گلف:

با اتومبیل‌های گلف، دیگر کسی به گرد پای شما نمی رسد

تبلیغات خودرو نیسان‌:

اخبار خودرو اخبار خودروسازان مهم ترین اخبار خودرو جهان شرکت نیسان مدیرعامل شرکت نیسان معروفترین لوگوی جهان برند چیست

در این تبلیغ خودرو نیسان، بر کارآیی این اتومبیل در شرایط مختلف آب‌وهوایی تاکید شده است. از کوهستان و شرایط سخت آن بگیرید تا سواحل نرم لب دریاها، و از هوای سرد برفی زمستان گرفته تا گرمای سوزان تابستان، نیسان همراه شما است.

شعارهای تبلیغاتی هوندا Honda

  • مشتری همیشه پادشاه است.
  • متفاوت بودن، مشتری مداری، خدمات خوب
  • خدمات را پیش از فروش باید آغاز کرد

شعار تبلیغاتی کیا Kia

قیمت کیا k900 مشخصات کیا K900 قیمت کیا K9 محصولات جدید کیا موتورز شرکت کیا موتورز بهترین سدان خانوادگی بهترین خودرو کره ای تازه های خودرو مجله خودرو معرفی خودرو

تغییر استراتژی یا ماهیت کیا که از آن با نام پروژه Plan S یاد می‌شود، با عوض شدن شعار کمپانی نیز همراه خواهد بود. پیشتر این شرکت معروف برای ایرانیان با شعار « The Power to Surprise» (به معنای قدرتی برای شگفت‌زده کردن) فعالیت می‌کرد، ولی از این به بعد شعار آن «Movement that Inspires» (به معنای حرکتی که الهام‌برانگیز است) خواهد بود.

شعار تبلیغاتی ایران خودرو

شعار ایران خودرو چیست سازمان تبلیغات اسلامی شعار تبلیغاتی خودروسازان شعار تویوتا اخبار بازار خودرو اخبار خودرو اخبار خودروسازان اخبار ایران خودرو اخبار سایپا شعار سایپا چیست خودروسازان داخلی آینده صنعت خودروسازی ایران

راه تو را می خواند -خودرو ملی افتخار ملی

شعار تبلیغاتی سایپا

سایپا مطمئن

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.