قیمت گیربکس اتوماتیک انواع خودرو

0

قیمت گیربکس اتوماتیک پژو ،قیمت گیربکس اتوماتیک پژو 405 ،قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس ،قیمت گیربکس اتوماتیک 206 ،قیمت گیربکس اتومات ۲۰۷ ،قیمت گیربکس اتوماتیک zf آلمان ،مرکز فروش گیربکس اتوماتیک

قیمت گیربکس اتوماتیک

آموزش عیب یابی خودرو آموزش عیب یابی گیربکس اتومات تعمیر گیربکس بی ام و تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک دلایل خراب شدن گیربکس اتوماتیک زمان تعمیر گریبکس ماشین علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک نشانه های خراب شدن گیربکس هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 هزیه تعمیر گیربکس اتومات بهترین مکانیک تهران بهترین اتومات کار تهران

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای اصلی و ضروری در خودرو است و نمی توان بدون وجود گیربکس حرکتی در خودرو مشاهده کرد، گیربکس ها انواع مختلفی دارند که قیمت هر گیربکس بسته به مئل گیربکس، شرکت تولید کننده گیربکس و میزان کارکرد آن متفاوت است. گیربکس های دستی به صورت کلی قیمت کمتری نسبت به گیربکس های اتومات دارند. قیمت گیربکس اتوماتیک را عوامل متفاوتی در بازار تعیین می کنند و نمی توان یک عامل را تعیین کننده در نظر گرفت.

گیربکس اتوماتیک در اغلب کشور های جهان یکی از قطعات پر هزینه در خودرو است و تعویض و حتی سرویس آن هزینه ی بالایی دارد. با توجه به همین هزینه ی بالا برای تعویض است که سرویس و تعمیر به موقع انواع عیوب در گیربکس خودرو اهمیت پیدا می کنند.

گیربکس اتوماتیک چیست؟

قطعات داخل گیربکس خودرو آموزش تعمیر گیربکس پراید تعمیر گیربکس سمند آموزش مکانیک خودرو معرفی قطعات خودرو مشکلات گیربکس دستی چرخ دنده چیست زوزه کشیدن گیربکس پیکان علت زوزه کشیدن دیفرانسیل رفع صدای زوزه گیربکس

گیربکس اتوماتیک یک راه معقول برای کاهش فشار رانندگی و ارتقای ایمنی جاده است. یک گیربکس اتوماتیک وظیفه انتخاب نسبت های انتقال و تغییر بین دنده ها را بر اساس پارامترهای مختلف تعریف شده توسط راننده (موقعیت دریچه گاز، سرعت و غیره) بر عهده می گیرد. گیربکس های اتوماتیک مدرن دارای دنده های 5، 6 یا 7 هستند. مدل‌های SEAT از کنترل‌های الکترونیکی با طیف وسیعی از حالت‌های رانندگی استفاده می‌کنند تا بازدهی کمتر مطلوب گیربکس اتوماتیک را در مقایسه با گیربکس دستی جبران کنند و از سطح سودمند مصرف سوخت اطمینان حاصل کنند.

قیمت گیربکس اتوماتیک در ایران

آموزش عیب یابی خودرو آموزش عیب یابی گیربکس اتومات تعمیر گیربکس بی ام و تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک دلایل خراب شدن گیربکس اتوماتیک زمان تعمیر گریبکس ماشین علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک نشانه های خراب شدن گیربکس هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 هزیه تعمیر گیربکس اتومات بهترین مکانیک تهران بهترین اتومات کار تهران

قیمت گیربکس اتوماتیک در ایران با توجه به اینکه این گیربکس ها عموما وارداتی هستند به قیمت ارز وابسته است همین عامل سبب می شود تا قیمت گیربکس ثابت نبوده و دائما در حال تغییر باشد به طور کلی قیمت گیربکس اتوماتیک وابسته به نوع خودرو ایت به عنوان مثال قیمت گیربکس کیا سراتو چیزی در حدو 17 تا 20 میلیون تومان با توجه به سال تولید خودرو متفاوت است. اینکه گیربکس به کار رفته در خودرو آکبند و یا دست دوم باشد نیز در قیمت تمام شده ی گیربکس نقش دارند، گیربکس های دست دوم گیربکس هایی هستند که از خودرو های مشابه جدا شده و به دلیل اینکه همچنان کارایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت گیربکس دستی در مقایسه با گیربکس اتوماتیک کمتر است اما در حال حاضر در کمتر خودرویی از گیربکس دستی استفاده می شود.

خرابی گیربکس اتوماتیک هرگز یک رویداد برنامه ریزی شده نیست. با این حال، درست مانند بسیاری دیگر از نقص های خودرو، ممکن است رخ دهد. یکی از عواملی که تعمیرات را برای دارندگان وسایل نقلیه استرس زا می کند، هزینه است. به طور دقیق تر، ندانستن انتظار چه چیزی. در حالی که هیچ دستورالعمل سیاه و سفیدی برای تعیین هزینه تعمیر شما وجود ندارد، عواملی وجود دارند که بر آن تأثیر می گذارند. حداقل آگاهی از این عوامل می تواند به شما کمک کند بودجه دقیق تری داشته باشید.

میزان خسارت

مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک گاز هرز خوردن گیربکس اتومات آموزش عیب یابی گیربکس اتومات اجزای گیربکس اتوماتیک علائم سوختن باند گیربکس اتومات علت تغییر صدای گیربکس اتوماتیک علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک

عامل اصلی که بر قیمت تأثیر می گذارد، میزان آسیب است. آیا این نقص یک مشکل مداوم است که شما نتوانسته اید آن را برطرف کنید یا چیزی است که به تازگی اتفاق افتاده است؟ مسئله ای که معمولا نادیده گرفته می شود نشت مایع است. مایع گیربکس گیربکس شما را خنک نگه می دارد و دنده ها را روغن کاری می کند.

هنگامی که مایع نشت می کند، دستگاه ممکن است بیش از حد گرم شود و اصطکاک در چرخ دنده ها ایجاد شود و باعث آسیب شود. مالک وسیله نقلیه ای که بلافاصله پس از تشخیص نشتی خودرو خود را تحویل می گیرد، به احتمال زیاد آسیب کمتری نسبت به مالکی که منتظر می ماند تا مایع اساساً تخلیه شود، خواهد داشت. با ورود خودروی خود در اولین نشانه مشکل، در هزینه تعمیرات صرفه جویی کنید.

سبک گیربکس اتوماتیک

داشتن یا نداشتن گیربکس اتوماتیک یا دستی نیز عاملی است که بر میزان هزینه ای که باید برای تعمیر خود بپردازید تأثیر می گذارد. به عنوان یک قانون کلی، شما می توانید انتظار داشته باشید که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک پول بیشتری نسبت به یک دستی خرج کنید.

دلیل اصلی این امر این است که گیربکس های اتوماتیک طراحی پیچیده تری نسبت به مدل های دستی دارند. افزایش پیچیدگی به معنای کار بیشتر و قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بالاتر است. اگر سبک گیربکس اتوماتیک دارید، مطمئن شوید که آماده پرداخت هزینه کمی بالاتر هستید.

در دسترس بودن خودرو

اگر حتی نمی توانید شمارش کنید که هر روز چند وسیله نقلیه مشابه خودروی خود می بینید، خوش شانس هستید. از طرف دیگر، اگر وسیله نقلیه شما یک خودروی کلاسیک، گران‌قیمت وارداتی یا سبک کمیاب دیگر باشد، تعمیر گیربکس شما احتمالاً گران‌تر خواهد بود.

وقتی صحبت از این عامل می شود، معمولاً بیشتر به در دسترس بودن قطعه مربوط می شود تا نیروی کار. اگر تعداد مالکان وسایل نقلیه کوچک باشد، سازنده قرار نیست قطعات خودرو را انبوه تولید کند. هنگامی که نیاز به تعمیر گیربکس دارید، پیدا کردن آن برای یک تکنسین تعمیر برای شما ممکن است سخت و پرهزینه باشد، که منجر به افزایش هزینه ها می شود. هر چه بیشتر در مورد عوامل موثر بر هزینه تعمیر بدانید، آمادگی بیشتری خواهید داشت. مطمئن شوید که همه این عوامل را در مورد وسیله نقلیه خود در نظر می گیرید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت گیربکس اتوماتیک

زوزه گیربکس سمند ef7 مشکلات گیربکس سمند Ef7 تعمیر گیربکس سمند روغن ریزی گیربکس سمند گیربکس سمند سورن چیست مشخصات گیربکس سمند قیمت گیربکس اتوماتیک سمند ef7 افزایش شتاب سمند EF7 تعمیرات تخصصی سمند EF7 مجله مکانیک

نوع برند خودرو

برند های مختلف در بازار از انواع متفاوتی از گیربکس ها استفاده میک نند، گیربکس های اتوماتیک در بازار تنوع زیادی دارند و به انواع مختلف 5 دنده، 6 دنده، 7 دنده، هشت و نه دنده تقسیم می شوند که هر کدام با توجه به کارایی در خودرو به کار برده می شوند این تفاوت ها در قیمت گیربکس اتوماتیک اثرگذار است و هرچه کیفیت و شتاب گیربکس بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است علاوه بر این مورد نوع خودرو نیز در قیمت گیربکس دخیل است، به عنوان مثال گیربکس های به کار رفته در بنز و بی ام و همواره از گران ترین گیربکس های موجود در بازار هستند.

ساختار گیربکس

ساختار هر کدام از گیربکس ها متفاوت است و تفاوت در ساختار سبب تفاوت در قیمت تولید و فروش خودرو و گیربکس اتوماتیک می شود هر چه گیربکس پیچیده تر باشد و دنده ها و سرعت بالاتری داشته باشد قیمت گیربکس اتوماتیک بالاتر می رود.

سال تولید گیربکس

گیربکس های اتوماتیک سال به سال پیشرفته تر و به روز تر می شوند و این یک امر بدیهی است، همان طور که گیربکس ها پیشرفته تر می شوند ساختار آن ها نیز تغییر می کند و همین عامل سبب تفاوت در قیمت گیربکس ها می شود. خودروهایی که به تازگی تولید می شوند دارای گیربکس های به روز هستند و سال تولید گیربکس بر قیمت تعمیر و سرویس گیربکس اثرگذار است.

قیمت گیربکس دنده ای و اتوماتیک

مدیرعامل شرکت چرخشگر شرکت های دانش بنیان ایران گیربکس کامیون گیربکس کشنده گیربکس 16 دنده چیست تعمیر گیربکس کامیون مجله ماشین سنگین علی اکبر عمرانی کیست

قیمت گیربکس کامل خودرو قیمت (تومان)
گیربکس کامل پراید 7،800،000
گیربکس پژو 405 GLX ایساکو – ایران 9.500.000
گیربکس ساندرو و ال 90 29.000.000
گیربکس پژو 206 و 207 37.000.000
گیربکس پژو 206 تیپ 2 و 5 ایساکو – ایران 10.800.000
گیربکس ماکسیما اصلی ژاپن 29.000.000
گیربکس ام وی ام x33 16.500.000
گیربکس مگان 2000 41.000.000
گیربکس کامل 530 و 550 دستی 55.000.000
ساعت گیربکس | Hyundai/KIA Genuine Parts – Mobis | 462103B011 19.900.000
گیربکس کامل سمند شرکتی 10.500.000
گیربکس کوپا ریگان 95.000.000
ساعت گیربکس بی ام و سری 5 سال های 2001 تا 2007 (اورجینال) – 37206781488 59.700.000
گیربکس کامل رنو تالیسمان 100.000.000
کیت ساعت گیربکس بی ام و سری 3 ، 4 و 5 اتاق F10 ، F30 و F32 با موتور N20 (با لوازم کامل) 34.000.000
گیربکس پژو 206 تیپ 3 ایساکو 11.500.000
گیربکس کامل پیکاپ اصلی(ژاپن) 88.200.000
گیربکس کامل ساندرواتومات 35.000.000
گیربکس سمند XU7 9.450.000

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.