آموزش نصب اینترفیس مرسدس بنز +فیلم

0

برای دسترسی راحت‌ تر به فایل‌های موسیقی در خودرو و دسترسی از طریق دسته‌ی کنار فرمان به ابزاری به‌ نام اینترفیس نیاز است که این امکان را با ضبط غیر فابریک خودرو به شما می‌دهد.

معرفی خودرو تازه های خودرو قیمت مرسدس CLA مجله خودرو محصولات جدید مرسدس بنز بهترین خودروهای 2020 قیمت انواع مرسدس بنز مشخصات بنز CLA 2020 شرکت مرسدس بنز

بسیاری از شرکت‌های خودروسازی این وسیله را بر روی خودروی تولیدی خود قرار می‌دهند ولی برخی شرکت‌ها تهیه‌ی این دستگاه را بر عهده‌ی مشتری قرار می‌دهد، استفاده از این وسیله بسیار مفید بوده و باعث می‌شود با دقت و در امنیت بیشتری رانندگی کنید.

این دستگاه نوعی کنترل همه‌کاره است که در صورت قابلیت خودروی شما، می‌توانید کارهای زیادی را به کمک آن انجام دهید.

با کمک اینترفیس می‌توانید به طور کامل کنترل دستگاه پخش خودروی خود را بدون نیاز به دست زدن به دستگاه پخش خودرو در اختیار بگیرید.

در حقیقت اینترفیس اتومبیل رابط بین پخش و کنترل فرمان اتومبیل میباشد که این رابط بسته به نوع اتومبیل متفاوت میباشد یعنی هر اتومبیل اینترفیس مختص خود را میخواهد.

برای راه اندازی پخش غیر فابریک در مرحله ی اول باید از قابلیت نصب شدن اینترفیس بر روی ان اطمینان حاصل کرد و بعد اینترفیس مختص ان نسبت به ماشین را تهیه نمود و برای راه اندازی ان اقدام کرد.

دانلود

حجم:5مگابایت

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.